Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

chyba DSC

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
volea
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: úte 13.06.2006 00:00

#1 Příspěvek od volea »

Ahoj. Prosím o pomoc. Trvale svítí kontrolka DSC. Počítač hlásí chybu:
ABS Precharge pumpe #58 (88 ) DEC
Setkal se s tím už někdo? Stačí jen vyměnit čerpadlo a bude to ok? Díky za pomoc.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6219
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#2 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

s nej pravdepodobnosti mas KO ŘJ jednotku co je na u toho rozvodneho bloku, da se opravit (cca 220 euro na ebay) nebo kolem 400e nova... pripadne je taky opravuje clen airbone... mrkni se tady v 5er je o tom cele vlakno i s fotkama...
“Ability is what you're capable of doing.”
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

#3 Příspěvek od airbone »

volea píše:Ahoj. Prosím o pomoc. Trvale svítí kontrolka DSC. Počítač hlásí chybu:
ABS Precharge pumpe #58 (88 ) DEC
Setkal se s tím už někdo? Stačí jen vyměnit čerpadlo a bude to ok? Díky za pomoc.
predpokladam ze mas jednotku z koncovym cislom 002. Tie maju problem ze nevidia senzory ako 001ky, ale navyse aj tuto neprijemnu chybu. TUto nie kazdy vie opravit resp. zrepasovat taku jednotku. Je to chyba mosfetov v hybridnom obvode, aspon to bol problem co sme poslednykrat riesili taku jednotku s touto zavadou a trvalo to nejaky cas kym sa nato prislo, pretoze na testovacej stolici ovladanie tej pumpy fungovalo bezvadne,ale v aute stale pisalo tuto chybu a vysvietilo kontrolku preklzu. Na jednom tranzistore tiekol o nieco malo nizsi prud. Ale pozor, moze byt v prdeli aj ta samotna pumpa, treba ju preskusat a premerat. Moze mat aj v prdeli uhliky, resp. kratke. Ak sa vylucia vsetky ostatne problemy a bude to urcite RJ, tak mozme vyskusat ju dat opravit.
volea
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: úte 13.06.2006 00:00

#4 Příspěvek od volea »

uffff, zní to dost složitě. Co je hlavní, nikdo si s tím tady u nás neví vůbec rady. Jestli tomu dobře rozumím, tak čerpadlo je ok, ale chyba bude v ŘJ? Odkud si airbone? A co ta sranda přibližně obnáší?
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6219
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#5 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

takto to vypadá v reálu, prostě ti upadnou ty stříbrný vodiče a drží jen silou vůle v gelu, proto to ze začátku někdy jde, někdy ne, pak už ta kontrolka svítí trvale... evidentně je chyba v umístění celého hydrobloku s ŘJ hned vedle svodů...
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 3&start=30
nejhloupější na celé opravě je to, že to musíš někomu poslat a jezdit s nefungujícíma budíkama, tempomatem, ABS, ...
“Ability is what you're capable of doing.”
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

#6 Příspěvek od airbone »

volea píše:uffff, zní to dost složitě. Co je hlavní, nikdo si s tím tady u nás neví vůbec rady. Jestli tomu dobře rozumím, tak čerpadlo je ok, ale chyba bude v ŘJ? Odkud si airbone? A co ta sranda přibližně obnáší?
Repas jednotky priblizne 170eur..... jednotka by sa musela poslat a trva to nejaky cas, nie je to oprava na pockanie, robi sa to mimo SK
Chyba s pumpu nesuvisi s odpadlymi vodicmi, ako pise kolega, ale so spatnymi MOSFETMI ktore su na tej doske, ale repasuju sa uz pritom aj tie prepojenia zo senzorov apd.
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Klubové ID: 1838
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Jendix »

Odpovědět