Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Klepani (vibrovani) motoru 530D 142kW 2001

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Martinjan
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: stř 15.12.2010 01:00

#21 Příspěvek od Martinjan »

na shellce jakousi srandu, zkusim najit jeste obal, stalo to asi dve kila ale myslim ze to nebude mit o nic vetsi ucinky nez nejaky aditiva.. Hlavne kvalitni naftu
Martinjan
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: stř 15.12.2010 01:00

#22 Příspěvek od Martinjan »

ochrana palivove soustavy sonax
Uživatelský avatar
cmelak
Registrovaný
Příspěvky: 1539
Registrován: úte 29.07.2008 00:00
Bydliště: Praha - Čeština do BMW

#23 Příspěvek od cmelak »

Chtěl bych tohle téma uzavřít tim, že tedy to nakonec opravdu bylo vstřikem, žádný prostředky na pročištění soustavy mi nepomohli, jen výměna vstřiku, sice mám motor 142kw ale dal jsem tam použitej vstřik ze 135kw a už je klid. Takže díky všem za rady a tipy k vyřešení. 8)
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
dzusik
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: sob 17.05.2008 00:00
Bydliště: pardubice
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od dzusik »

Jak se pozná na diagnostice, kterej vstřik je špatnej.
mám 330D 150kw.Díky
Uživatelský avatar
Velvetek
Registrovaný
Příspěvky: 1005
Registrován: stř 31.10.2007 01:00
Bydliště: východní čechy
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Velvetek »

dzusik píše:Jak se pozná na diagnostice, kterej vstřik je špatnej.
mám 330D 150kw.Díky


Diagnostika Ti ukazuje hodnoty každého vstřiku zvlášť, tím pádem to poznáš dle toho, který bude mimo normu :wink:
Uživatelský avatar
cmelak
Registrovaný
Příspěvky: 1539
Registrován: úte 29.07.2008 00:00
Bydliště: Praha - Čeština do BMW

#26 Příspěvek od cmelak »

Na diagnostice nevim ale ja to poznal tak, ze jsem pri zapnutym motoru, ktery mel divnej chod kvuli tomu, vyndaval postupne konektory ze vstriku, a kdyz ten chod byl stejnej a ne horsi tak jsem to tipnul na ten vstrik u kteryho pri vyndani konektoru motor nemenil zvuk.
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
dzusik
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: sob 17.05.2008 00:00
Bydliště: pardubice
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od dzusik »

cmelak píše:Na diagnostice nevim ale ja to poznal tak, ze jsem pri zapnutym motoru, ktery mel divnej chod kvuli tomu, vyndaval postupne konektory ze vstriku, a kdyz ten chod byl stejnej a ne horsi tak jsem to tipnul na ten vstrik u kteryho pri vyndani konektoru motor nemenil zvuk.


No tak to mě nenapdalo a ani se mi to dělat moc nechce.Tak jako tak bych pak musel na diagnostiku na paměť závad.Někdo z okolí Pardubic tady není zda by to napíchnul na diagnostiku.
Uživatelský avatar
cmelak
Registrovaný
Příspěvky: 1539
Registrován: úte 29.07.2008 00:00
Bydliště: Praha - Čeština do BMW

#28 Příspěvek od cmelak »

Já nevim, prostě mi blbnul vstřik, tímhle způsobem jsem našel vstřik špatnej, vyměnil a problém je vyřešenej, a žádnou paměť závad jsem neřešil.

Ale tak jestli máš možnost jít na diagnostiku tak bych šel, určitě to je profesiénálnější, jen si nejsem jistej zda-li ti diagnostika určí přesně jakej vstřik to je, slyšel jsem že na E39 530D to nejde..
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
Uživatelský avatar
Velvetek
Registrovaný
Příspěvky: 1005
Registrován: stř 31.10.2007 01:00
Bydliště: východní čechy
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Velvetek »

cmelak píše:....... slyšel jsem že na E39 530D to nejde..


Hloupost, na pořádné diagnostice to opravdu jde, sám jsem si to nechával dělat a přesně jsme zjistili, jaký vstřik to dělá. Musí to být ale diagnostika k bmw, univerzální Ti asi nepomůže...
kubassszx
Registrovaný
Příspěvky: 286
Registrován: stř 01.06.2011 00:00

#30 Příspěvek od kubassszx »

Já mám teda občas podobný problém, když stojím a auto běží na volnoběh tak mi to taky lehce jako vibruje, ale střiky na diagnostice byly všechny v normě, nějak jsem to extra moc zatím neřešil je to docela hodně jemné.

Ale pro klid asi v nejbližší době zajedu na diag.
dzusik
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: sob 17.05.2008 00:00
Bydliště: pardubice
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od dzusik »

Tak jsem včera dělal domácí baňkový test a co mi to ukázalo.na 1 a 4 válci vstřiky přepouští moc do přepadu.Proto ty delší starty
foto mi sem nějak nejde nahrát sakra
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#32 Příspěvek od EdyBoyS »

Tak dnes mi moje E39 530d 142kw začala za studena taky vibrovat...

Za kolik se dělá repas vstřiků a kolik stojí nový??
A kde se dají sehnat?
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#33 Příspěvek od EdyBoyS »

Kde sehnat repasovany vstřiky na E39 530d 142kw??
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#34 Příspěvek od jarda »

Já nechal otestovat a repasovat vstřiky tady, asi dva roky dozadu
http://dieselpower.cz/race/Vyvoj-Servis ... vis_prices

Neměl jsem žádný konkrétní problém, jen se mi zdály korekce jednoho vstřiku trochu mimo. Po testu mi bylo oznámeno, že jsou na repas všechny vstřiky (ještě jsem neslyšel že by komukoliv kdekoliv řekli něco jiného, holt chtějí vydělat) Nechal jsem to udělat. Pak jsem jezdil asi rok a půl, na chování auta se nic nezměnilo. Pak jsem auto prodal a nový majitel asi po měsíci začal mít problémy, motor rozebral, zistil že minimálně jeden vstřik kapal a že všechny vypadají, jako by na ně nikdo nikdy nesáhl. Jestli tak vypadaly když jsem si je odnášel z repase si nejsem jistý, nevyznám se v tom, takže bych si to asi nevšiml, ale Snejk tvrdí, že vypadaly zrepasovaně..

Po této zkušenosti bych už teď nedával vstřiky měřit nikomu, komu osobně nevěřím, spíš bych se podíval na korekce, vytipoval si jeden podezřelý vstřik a ten nechal repasovat, nebo vyměnil za nový. A tak dokola, dokud by nebyly ok.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Uživatelský avatar
Blackie Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2683
Registrován: úte 19.02.2008 01:00
Bydliště: Liberec

#35 Příspěvek od Blackie Člen Klubu »

Několi sad vstřiků sme dávali do Jablonce nad Nisou do turbosportu a zatim spokojenost,kolega si nechal přeměřit vstřiky na Voyageru,řekli,že je jeden K.O. zrepasovali a ostatní nechali a hned ten motor šel jinak :wink:
Obrázek
BMW E34 540iA :-) E65 745i :D
mave82
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: pát 30.05.2014 00:00

#36 Příspěvek od mave82 »

přidám se k tématu, mám 535d e60, ještě min. týden jsem podle INPA měl korekce 0,16;-0,23;1,48;-0,66,-1,00 a 0,10...dnes, když jsem do auta sednul po cca 10km odježděných tak jsem se vyděsil...korekce: -0,32; -0,89; 0,81,-1,73;-1,67 a 3,85...tenhle poslední na volnoběh chce jít do větších a větších plusových hodnot...nechal jsem to na diag a dojel domů...při jízdě jdou korekce krásně k 0...ale na volnoběh, případně při jízdě bez plynu ten 6. takhle blbě vyskočí...co se mohlo stát během týdne, co auto stálo a 10km, že se to takhle zvoralo?...co dělat teď? test s lahvičkami, nebo rovnou je zkusit dostat ven a poslat na test...můžu s tím ještě jet? potřeboval bych o víkendu jet cca 2x 70 km...
mave82
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: pát 30.05.2014 00:00

#37 Příspěvek od mave82 »

nikdo netuší?:( případně, pomůže mi v něčem "baňkový test", když zjistím, že z jednoho jde víc nebo ne...nejvíc mě straší, že bych s autem potřeboval najet 150km...jestli se může něco zvorat, nebo jestli je riziko za tuhle vzdálenost minimální
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od starML Člen Klubu »

mave82 píše: pomůže mi v něčem "baňkový test
Ahoj, baňkový test Ti pomůže se rozhodnout. Více již napsáno zde http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... &start=150 , zvláště doporučuji reakci od Andre. Ostatní diskus považuji za uzavřené téma, protože bylo objasněho vše.
mave82
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: pát 30.05.2014 00:00

#39 Příspěvek od mave82 »

děkuji za odkaz na téma, to jsem celé prošel...diagnostika mi chybu nehlásila tak, jako klukům - s nízkým tlakem na liště, tak jsem doufal, že to nebude taková tragédie...nakonec jsem musel chtě nechtě vyjet...koupil jsem plechovku VIFu, kterou jsem nalil do nádrže a natankoval cca 30litru OMV MaxxMotion....ujel 50 km a INPA ukázala následující: 0,13;-0,21;0,74;-0,69;-0,27;0,34 (původní -0,32; -0,89; 0,81,-1,73;-1,67 a 3,85)...takže snad se vše vrátilo do starých kolejí...a ty hrozná čísla byla jen "ústřelek"...
Odpovědět