Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Klepani (vibrovani) motoru 530D 142kW 2001
- cmelak
- Registrovaný
- Příspěvky: 1539
- Registrován: úte 29.07.2008 00:00
- Bydliště: Praha - Čeština do BMW
Chtěl bych tohle téma uzavřít tim, že tedy to nakonec opravdu bylo vstřikem, žádný prostředky na pročištění soustavy mi nepomohli, jen výměna vstřiku, sice mám motor 142kw ale dal jsem tam použitej vstřik ze 135kw a už je klid. Takže díky všem za rady a tipy k vyřešení. 

Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
- cmelak
- Registrovaný
- Příspěvky: 1539
- Registrován: úte 29.07.2008 00:00
- Bydliště: Praha - Čeština do BMW
Na diagnostice nevim ale ja to poznal tak, ze jsem pri zapnutym motoru, ktery mel divnej chod kvuli tomu, vyndaval postupne konektory ze vstriku, a kdyz ten chod byl stejnej a ne horsi tak jsem to tipnul na ten vstrik u kteryho pri vyndani konektoru motor nemenil zvuk.
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 131
- Registrován: sob 17.05.2008 00:00
- Bydliště: pardubice
- Kontaktovat uživatele:
cmelak píše:Na diagnostice nevim ale ja to poznal tak, ze jsem pri zapnutym motoru, ktery mel divnej chod kvuli tomu, vyndaval postupne konektory ze vstriku, a kdyz ten chod byl stejnej a ne horsi tak jsem to tipnul na ten vstrik u kteryho pri vyndani konektoru motor nemenil zvuk.
No tak to mě nenapdalo a ani se mi to dělat moc nechce.Tak jako tak bych pak musel na diagnostiku na paměť závad.Někdo z okolí Pardubic tady není zda by to napíchnul na diagnostiku.
- cmelak
- Registrovaný
- Příspěvky: 1539
- Registrován: úte 29.07.2008 00:00
- Bydliště: Praha - Čeština do BMW
Já nevim, prostě mi blbnul vstřik, tímhle způsobem jsem našel vstřik špatnej, vyměnil a problém je vyřešenej, a žádnou paměť závad jsem neřešil.
Ale tak jestli máš možnost jít na diagnostiku tak bych šel, určitě to je profesiénálnější, jen si nejsem jistej zda-li ti diagnostika určí přesně jakej vstřik to je, slyšel jsem že na E39 530D to nejde..
Ale tak jestli máš možnost jít na diagnostiku tak bych šel, určitě to je profesiénálnější, jen si nejsem jistej zda-li ti diagnostika určí přesně jakej vstřik to je, slyšel jsem že na E39 530D to nejde..
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
Já nechal otestovat a repasovat vstřiky tady, asi dva roky dozadu
http://dieselpower.cz/race/Vyvoj-Servis ... vis_prices
Neměl jsem žádný konkrétní problém, jen se mi zdály korekce jednoho vstřiku trochu mimo. Po testu mi bylo oznámeno, že jsou na repas všechny vstřiky (ještě jsem neslyšel že by komukoliv kdekoliv řekli něco jiného, holt chtějí vydělat) Nechal jsem to udělat. Pak jsem jezdil asi rok a půl, na chování auta se nic nezměnilo. Pak jsem auto prodal a nový majitel asi po měsíci začal mít problémy, motor rozebral, zistil že minimálně jeden vstřik kapal a že všechny vypadají, jako by na ně nikdo nikdy nesáhl. Jestli tak vypadaly když jsem si je odnášel z repase si nejsem jistý, nevyznám se v tom, takže bych si to asi nevšiml, ale Snejk tvrdí, že vypadaly zrepasovaně..
Po této zkušenosti bych už teď nedával vstřiky měřit nikomu, komu osobně nevěřím, spíš bych se podíval na korekce, vytipoval si jeden podezřelý vstřik a ten nechal repasovat, nebo vyměnil za nový. A tak dokola, dokud by nebyly ok.
http://dieselpower.cz/race/Vyvoj-Servis ... vis_prices
Neměl jsem žádný konkrétní problém, jen se mi zdály korekce jednoho vstřiku trochu mimo. Po testu mi bylo oznámeno, že jsou na repas všechny vstřiky (ještě jsem neslyšel že by komukoliv kdekoliv řekli něco jiného, holt chtějí vydělat) Nechal jsem to udělat. Pak jsem jezdil asi rok a půl, na chování auta se nic nezměnilo. Pak jsem auto prodal a nový majitel asi po měsíci začal mít problémy, motor rozebral, zistil že minimálně jeden vstřik kapal a že všechny vypadají, jako by na ně nikdo nikdy nesáhl. Jestli tak vypadaly když jsem si je odnášel z repase si nejsem jistý, nevyznám se v tom, takže bych si to asi nevšiml, ale Snejk tvrdí, že vypadaly zrepasovaně..
Po této zkušenosti bych už teď nedával vstřiky měřit nikomu, komu osobně nevěřím, spíš bych se podíval na korekce, vytipoval si jeden podezřelý vstřik a ten nechal repasovat, nebo vyměnil za nový. A tak dokola, dokud by nebyly ok.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
přidám se k tématu, mám 535d e60, ještě min. týden jsem podle INPA měl korekce 0,16;-0,23;1,48;-0,66,-1,00 a 0,10...dnes, když jsem do auta sednul po cca 10km odježděných tak jsem se vyděsil...korekce: -0,32; -0,89; 0,81,-1,73;-1,67 a 3,85...tenhle poslední na volnoběh chce jít do větších a větších plusových hodnot...nechal jsem to na diag a dojel domů...při jízdě jdou korekce krásně k 0...ale na volnoběh, případně při jízdě bez plynu ten 6. takhle blbě vyskočí...co se mohlo stát během týdne, co auto stálo a 10km, že se to takhle zvoralo?...co dělat teď? test s lahvičkami, nebo rovnou je zkusit dostat ven a poslat na test...můžu s tím ještě jet? potřeboval bych o víkendu jet cca 2x 70 km...
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, baňkový test Ti pomůže se rozhodnout. Více již napsáno zde http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... &start=150 , zvláště doporučuji reakci od Andre. Ostatní diskus považuji za uzavřené téma, protože bylo objasněho vše.mave82 píše: pomůže mi v něčem "baňkový test
děkuji za odkaz na téma, to jsem celé prošel...diagnostika mi chybu nehlásila tak, jako klukům - s nízkým tlakem na liště, tak jsem doufal, že to nebude taková tragédie...nakonec jsem musel chtě nechtě vyjet...koupil jsem plechovku VIFu, kterou jsem nalil do nádrže a natankoval cca 30litru OMV MaxxMotion....ujel 50 km a INPA ukázala následující: 0,13;-0,21;0,74;-0,69;-0,27;0,34 (původní -0,32; -0,89; 0,81,-1,73;-1,67 a 3,85)...takže snad se vše vrátilo do starých kolejí...a ty hrozná čísla byla jen "ústřelek"...