Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E34tds - voda kape přepadovou hadicí z expanzky ven z auta..
tak čidla jsem už vyřešil-nebot jsem bezmozek a má drahá polovička mi připoměla ,že jsem plašil ,že potřebuju foták a tam to bylo...takže vim.
ten hydronapínák zaretuji jak??? když už to mám nastrojený...budu muset zase sundat víko nebo budu muset zaaretovat ten spodní řetěz a vlastně proč ho musim zaaretovat??díky moc
a co znamená perem na horu,a otočim s ním jakoby po povolení všech tří šroubů...jo je to tak
PEREM NA HORU .JE SPRÁVNÝ VÝRAZ PRO KLÍNEK SMĚREM VZHŮRUpo povolení víčka na vodítku kladky a bržáku tlumiče vibrací,koukneme zrdcátkem a batarkou do otvoru v prsou a pak otočíme motorem po směru hodinových ručiček tak aby klínek který je až pod matkou na hřídeli čerpadla směřoval vzhůru... slova jsem převzal od člena ThatsMe a je to pravda-jen neni potřeba mít zaaratevoný hydro napínák,a pokud nemáte stahovák tak opravdu je dobrý použít pajser a odzhora páčit.A od zadu vytahnout i ten plechovej držák ve tvaru sešívačky co drží na dvou imbusech na čerpadle.Mě to nejprve nešlo,ale pak jsem si zavolal a ujistil se ,že páčim tak jak mám a vzal jsem to rozumně na 3X do plnejch.Ještě jednou díky...
ten hydronapínák zaretuji jak??? když už to mám nastrojený...budu muset zase sundat víko nebo budu muset zaaretovat ten spodní řetěz a vlastně proč ho musim zaaretovat??díky moc
a co znamená perem na horu,a otočim s ním jakoby po povolení všech tří šroubů...jo je to tak
PEREM NA HORU .JE SPRÁVNÝ VÝRAZ PRO KLÍNEK SMĚREM VZHŮRUpo povolení víčka na vodítku kladky a bržáku tlumiče vibrací,koukneme zrdcátkem a batarkou do otvoru v prsou a pak otočíme motorem po směru hodinových ručiček tak aby klínek který je až pod matkou na hřídeli čerpadla směřoval vzhůru... slova jsem převzal od člena ThatsMe a je to pravda-jen neni potřeba mít zaaratevoný hydro napínák,a pokud nemáte stahovák tak opravdu je dobrý použít pajser a odzhora páčit.A od zadu vytahnout i ten plechovej držák ve tvaru sešívačky co drží na dvou imbusech na čerpadle.Mě to nejprve nešlo,ale pak jsem si zavolal a ujistil se ,že páčim tak jak mám a vzal jsem to rozumně na 3X do plnejch.Ještě jednou díky...
Zdravim,
potřebovalbych vědít jak navazují ty přepadový hadičky ,jedna do vstřiku druhá ze vstřiku,a ta první vede odkud??nemohu nic nikde najít.díky
vykuchání čerpadla byla fakt bojovka,,,nejdřív jsem se bál pořádně zapáčit,ale pak jsem se nasral a škubnul jsem 3 zasebou fakt silně a hups bylo dole.
díky za radu s pajsrem,asi bych nic nevymyslel.. ThatsMe
ted už jen odvést na stolici a vrátit to zpět ...pak znovu zkusim protočit motor po směru hodinových ručiček-je jedno v jaké poloze pak bude rozvod,hlavně se to nesmí potkat,a musí tam být dobře nasazený čeropadlo a točit starterem než se naplní přívod ke vstřikům a postupně je dotahnout.
mám namontěnej tlakovej budík mezi chladičem a expanskou doufám ,že mi tobude v tom místě v kterým to je ukazovat tlak v expansce-pro kontrolu,když je tam vlatně porád voda,stejnej tlak je snad v celým chladícím systému,mírnej..mám tam do 6 psi a nastavenej odfuk na budíku při 3psi což by mělo být 2 bar..
tak uvidíme jestli to pojede..
potřebovalbych vědít jak navazují ty přepadový hadičky ,jedna do vstřiku druhá ze vstřiku,a ta první vede odkud??nemohu nic nikde najít.díky
vykuchání čerpadla byla fakt bojovka,,,nejdřív jsem se bál pořádně zapáčit,ale pak jsem se nasral a škubnul jsem 3 zasebou fakt silně a hups bylo dole.
díky za radu s pajsrem,asi bych nic nevymyslel.. ThatsMe
ted už jen odvést na stolici a vrátit to zpět ...pak znovu zkusim protočit motor po směru hodinových ručiček-je jedno v jaké poloze pak bude rozvod,hlavně se to nesmí potkat,a musí tam být dobře nasazený čeropadlo a točit starterem než se naplní přívod ke vstřikům a postupně je dotahnout.
mám namontěnej tlakovej budík mezi chladičem a expanskou doufám ,že mi tobude v tom místě v kterým to je ukazovat tlak v expansce-pro kontrolu,když je tam vlatně porád voda,stejnej tlak je snad v celým chladícím systému,mírnej..mám tam do 6 psi a nastavenej odfuk na budíku při 3psi což by mělo být 2 bar..
tak uvidíme jestli to pojede..
já jsem nic kam by ta hadička která vede zpět do čerpadla nenašel ,nikde na čerpadle nevidim přívod na tu hadičku,jde zpátka jakoby do víčka ze zadu?tam je takověj šroub z dírkou jakoby z boku ,ale neni tam žádnej camfour na kterej bych tu hadičku nastrčil..??? potřeboval bych foto nebo ilustrační obrázek.díky moc
tak namontíno,zítra proběhne start..ted jsem zkoušel jen otáčet motorem přes kliku ráčnou,,nevim zdali mám čerpadlo dostatečně utažený ,ale otáčet tím jde.utahoval jsem pře zajištěnou vačku a dotahnul tak že matka je zároven s koncem hřídele a už to moc datohovat nešlo už mě to nechtělo pouštět dál a nechtěl jsem ztrhnout matici...je to dostatečně utažený?
Pokud mám nastavený čerpadlo blíž k bloku co mám očekávat??díky moc
Pokud mám nastavený čerpadlo blíž k bloku co mám očekávat??díky moc
Tak přátelé vše běží i chod motoru je pravidelný a drží solidní otáčky na volnoběh ,ale,ALE NĚJAK V TOM CHROUPE,,,BĚH MOTORU PRAVIDELNÝ ,ALE DO TOHO TO CHROUPNE JEDNOU ZA 2 VTEŘINY NA VOLNOBĚH...POMOCÍ RÁČNY JDE OTÁČET MOTOREM,ALE DOST ZTUHA,,,NĚJAKÝ RADY??
NEVIM JAK TEN ZVUK POPSAT PROSTĚ TO PRAVIDELNĚ VE DVOU VTEŘINÁCH CHROUPNE,NEBO ZABRNÍ NEBO CO TO JE?
NASTARTUJU TAK DO 2 VTEŘIN,A OTÁČKY DRŽÍ TĚCH 700.
ZMĚNA PŘI SEŠLÁPNUTÍ PLYNU,ŽE BY TO DĚLALA SPOJKA NEPOMÁHÁ ,ZAŘADIT A POPOJET NEPOMÁHÁ,AUTO JEDE ,ALE TEN ZVUK JE DIVNEJ.POTŘEBUJU RADU.NEVIM CO S TIM
NAPADÁ MNE UDĚLAT ZNOIVA ROZVOD,ZAARETOVAT KLIKU,A NASADIT PRAVÍTKO,KAM MÁ SMĚŘOVAT PERO NA OZUBENÝM KOLEČKU NA ČERPADLE.
POTOM DÁT TAM SVÝ VSTŘIKY NA KTERÝ VŠE ŠLO V POHODĚ-NEVIM JAKÝ ZVUKY BY MOHL VYDÁVAT ŠPATNÝ VSTŘIK-JE FAKT ŽE JAKOBY KLESNOU OTÁČKY,ALE..
NIC JINÝHO MNE NENAPADÁ...OLEJOVÁ PUMPA SNAD NE??DÍKYMOC ZA RADU
NEVIM JAK TEN ZVUK POPSAT PROSTĚ TO PRAVIDELNĚ VE DVOU VTEŘINÁCH CHROUPNE,NEBO ZABRNÍ NEBO CO TO JE?
NASTARTUJU TAK DO 2 VTEŘIN,A OTÁČKY DRŽÍ TĚCH 700.
ZMĚNA PŘI SEŠLÁPNUTÍ PLYNU,ŽE BY TO DĚLALA SPOJKA NEPOMÁHÁ ,ZAŘADIT A POPOJET NEPOMÁHÁ,AUTO JEDE ,ALE TEN ZVUK JE DIVNEJ.POTŘEBUJU RADU.NEVIM CO S TIM

NAPADÁ MNE UDĚLAT ZNOIVA ROZVOD,ZAARETOVAT KLIKU,A NASADIT PRAVÍTKO,KAM MÁ SMĚŘOVAT PERO NA OZUBENÝM KOLEČKU NA ČERPADLE.
POTOM DÁT TAM SVÝ VSTŘIKY NA KTERÝ VŠE ŠLO V POHODĚ-NEVIM JAKÝ ZVUKY BY MOHL VYDÁVAT ŠPATNÝ VSTŘIK-JE FAKT ŽE JAKOBY KLESNOU OTÁČKY,ALE..
NIC JINÝHO MNE NENAPADÁ...OLEJOVÁ PUMPA SNAD NE??DÍKYMOC ZA RADU