Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E34 turbo

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Hansian
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 22.12.2010 01:00

#1 Příspěvek od Hansian »

Zdravím, nevíte někdo jestli turbo z TDS tlačí víc než z 2,4TD ?...to moje už si nejak dělá co chce tak mě napadlo jestli bych tam rovnou nenapáchal z TDS jestli by to bylo znát....co myslíte? :)
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#2 Příspěvek od beny-maser »

na tds mi turbo tlačí 1bar (je to nastavené originál)
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#3 Příspěvek od Maxiczech »

ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#4 Příspěvek od ViktorDDD »

na TDS je tak isto klasické obtokové turbo ako na 2,4TD a neviem či tlačí viac ale keby aj tak či z toho? viacej vzduchu neznamená väčší výkon, musíš sa pohrať aj s čerpadlom, a vyšší tlak môžeš dosiahnuť aj na jednom aj na druhom poštelovaním dĺžky tiahla k obtokovej klapke
keď už chceš bastliť tak nech to stojí zato, daj tam rovno turbo VGT z nejakej 530d a prerob ovládanie aby to fungovalo a veselo si jazdi kým neodrovnáš hlavu
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#5 Příspěvek od oldaf »

ViktorDDD píše:na TDS je tak isto klasické obtokové turbo ako na 2,4TD a neviem či tlačí viac ale keby aj tak či z toho? viacej vzduchu neznamená väčší výkon, musíš sa pohrať aj s čerpadlom, a vyšší tlak môžeš dosiahnuť aj na jednom aj na druhom poštelovaním dĺžky tiahla k obtokovej klapke
keď už chceš bastliť tak nech to stojí zato, daj tam rovno turbo VGT z nejakej 530d a prerob ovládanie aby to fungovalo a veselo si jazdi kým neodrovnáš hlavu

Hlavu neodrovná :D Před 14 dny jsem odpálil na tdsu turbo GT2260 z 530d, nevydrželo tlak 1,8b ani 20tisíc km. Propálil se uvnitř štít co kreje regulaci naklápění lopatek. Už je opravený ale pro jistotu chystám trochu větší turbo GT3271
Hansian
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 22.12.2010 01:00

#6 Příspěvek od Hansian »

a zakolik se tak dá sehnat nějaké to turbo z tý 530ky?
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#7 Příspěvek od beny-maser »

teď ti oldaf napsal, že turbo z 530D ukroutil, tak nevím proč se s tím bastit
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#8 Příspěvek od Kail »

Jo,jenže na 1.8b...

To už je velkej tlak,hádám že bude mít i upravený vstřiky.Viděl jsem na TDSu vstřiky z M-B 300TD.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#9 Příspěvek od beny-maser »

ale trochu přidat půjde i na jeho stávajícím turbu
Hansian
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 22.12.2010 01:00

#10 Příspěvek od Hansian »

jednou jsem videl jak týpek si přidal na turbu na passatu a ukroutila se mu vrtulka a vychcal mu olej..tak nevím jestli to pokoušet
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#11 Příspěvek od beny-maser »

musíš přiměřeně jinak dopadneš jako oldaf
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#12 Příspěvek od oldaf »

Těch 1,8baru zvládá i seriový turbo z tds, jezdil jsem s tímhle tlakem docela dlouho a turbo vydrželo. Turbo z 2,4 td nemá cenu na 2,5tds řešit, ničím si nepomůžeš. Pokud chceš aby to jelo líp od spodu tak tam dej z 525d, nebo z 330d,530d,730d. Jen na něm předěláš regulaci na přetlak. Jinak pasuje na svody z tds. I výfuk na něj pasuje origo. Trysky z mercedesa na tomhle motoru fungujou dobře, a hlavně jsou za polovinu než z tds.
Hansian
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 22.12.2010 01:00

#13 Příspěvek od Hansian »

takže vstřiky z mercedesa tam pásnou jako prdel na hrnec?..:)
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#14 Příspěvek od ViktorDDD »

a celý držiak vstreku alebo tam pasnú do tých TDSových tie špičky z meďáku?

inak s el. čerpadlom tam môžeš tlak zvyšovať tuším až do 1,6 možno sa mýlim keď sa prekročí ten tlak tak to padá do núdzaku, ale k tomu treba aj pridať naftu na vzduch to jazdiť nebude
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#15 Příspěvek od oldaf »

Jen ty trysky, držák trysky z mercedesa má jinej závit než bmw. Já používám DNOSD265. Už je zkoušelo víc lidí, a nikdo si nestěžoval.
Odpovědět