Zdravím, nevíte někdo jestli turbo z TDS tlačí víc než z 2,4TD ?...to moje už si nejak dělá co chce tak mě napadlo jestli bych tam rovnou nenapáchal z TDS jestli by to bylo znát....co myslíte?
na TDS je tak isto klasické obtokové turbo ako na 2,4TD a neviem či tlačí viac ale keby aj tak či z toho? viacej vzduchu neznamená väčší výkon, musíš sa pohrať aj s čerpadlom, a vyšší tlak môžeš dosiahnuť aj na jednom aj na druhom poštelovaním dĺžky tiahla k obtokovej klapke
keď už chceš bastliť tak nech to stojí zato, daj tam rovno turbo VGT z nejakej 530d a prerob ovládanie aby to fungovalo a veselo si jazdi kým neodrovnáš hlavu
ViktorDDD píše:na TDS je tak isto klasické obtokové turbo ako na 2,4TD a neviem či tlačí viac ale keby aj tak či z toho? viacej vzduchu neznamená väčší výkon, musíš sa pohrať aj s čerpadlom, a vyšší tlak môžeš dosiahnuť aj na jednom aj na druhom poštelovaním dĺžky tiahla k obtokovej klapke keď už chceš bastliť tak nech to stojí zato, daj tam rovno turbo VGT z nejakej 530d a prerob ovládanie aby to fungovalo a veselo si jazdi kým neodrovnáš hlavu
Hlavu neodrovná Před 14 dny jsem odpálil na tdsu turbo GT2260 z 530d, nevydrželo tlak 1,8b ani 20tisíc km. Propálil se uvnitř štít co kreje regulaci naklápění lopatek. Už je opravený ale pro jistotu chystám trochu větší turbo GT3271
Těch 1,8baru zvládá i seriový turbo z tds, jezdil jsem s tímhle tlakem docela dlouho a turbo vydrželo. Turbo z 2,4 td nemá cenu na 2,5tds řešit, ničím si nepomůžeš. Pokud chceš aby to jelo líp od spodu tak tam dej z 525d, nebo z 330d,530d,730d. Jen na něm předěláš regulaci na přetlak. Jinak pasuje na svody z tds. I výfuk na něj pasuje origo. Trysky z mercedesa na tomhle motoru fungujou dobře, a hlavně jsou za polovinu než z tds.
a celý držiak vstreku alebo tam pasnú do tých TDSových tie špičky z meďáku?
inak s el. čerpadlom tam môžeš tlak zvyšovať tuším až do 1,6 možno sa mýlim keď sa prekročí ten tlak tak to padá do núdzaku, ale k tomu treba aj pridať naftu na vzduch to jazdiť nebude