
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
EGR
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 185
- Registrován: úte 26.07.2011 00:00
- Bydliště: bohumin
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 185
- Registrován: úte 26.07.2011 00:00
- Bydliště: bohumin
já ho měl u TDS rok 98 jen odpojený resp.jen odpojenou ovládací podtlakovou hadičku a zaslepenou šroubkem-žádný plíšky do trubky apod.jak tu někdo píše a žádný problém.zimní starty OK a ohřívání normální
Myslím že je zbytečný zaslepovat tu plech.trubku od turba-pokud je ventil zavřenej tak do sání stejně nic nejde..Pokud teda není ohlej či zarostlej v otevřené poloze-což je ale málo pravděpodobný
já to rozebral,vyčistil jsem ventil aby chodil jak má a poté jsem ho odpojil-zůstal tedy v zavřený poloze
:lol:nutno dodat že v -22 mi to chytlo na první nažhavení a motor běhal plynule i při odpojeném ventilu :lol:Navíc ten ventil tuším odvírá až při větších otáčkách-alespon co jsem vysledoval-takže asi nemá se studeným startem co dělat-určitě to ale nevím 




Teoreticky by mohlo být ohřívání motoru rychlejší se zaslepeným EGR, protože směs obsahuje víc kyslíku a tedy dochází k lepšímu spalování. EGR má právě za úkol snižovat teplotu hoření, protože při vysokých teplotách vznikají nežádoucí oxidy dusíku, které katalyzátor díky absenci redukční atmosféry nedokáže rozložit.
Prakticky se ale motor nejspíš ohřeje stejně rychle.
Jinak k původnímu tématu - E39 má EGR snad řešeno stejně jako E34, tedy ventilem na začátku sání, do kterého se přivádí spaliny. Máš tam tento ventil?
Prakticky se ale motor nejspíš ohřeje stejně rychle.

Jinak k původnímu tématu - E39 má EGR snad řešeno stejně jako E34, tedy ventilem na začátku sání, do kterého se přivádí spaliny. Máš tam tento ventil?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 185
- Registrován: úte 26.07.2011 00:00
- Bydliště: bohumin
ano mam tam ten ventil ale tu trubku ne, je to zaslepene na oubou stranach, tak proto jsem se ptal jestli je to dobře nebo špatně. parkrat už jsem viděl pasata co to neměl zaslepene a saní bylo zasrane komplet takže vim jak to je u tdi, proto se ptam jak to je u tds. auto mam 2 měsice takže ještě nevim jake to je v zimě.
mám to tak stejně...odpojenou hadičkubibikuba píše:já ho měl u TDS rok 98 jen odpojený resp.jen odpojenou ovládací podtlakovou hadičku a zaslepenou šroubkem-žádný plíšky do trubky apod.jak tu někdo píše a žádný problém.zimní starty OK a ohřívání normálníMyslím že je zbytečný zaslepovat tu plech.trubku od turba-pokud je ventil zavřenej tak do sání stejně nic nejde..Pokud teda není ohlej či zarostlej v otevřené poloze-což je ale málo pravděpodobný
já to rozebral,vyčistil jsem ventil aby chodil jak má a poté jsem ho odpojil-zůstal tedy v zavřený poloze
:lol:nutno dodat že v -22 mi to chytlo na první nažhavení a motor běhal plynule i při odpojeném ventilu :lol:Navíc ten ventil tuším odvírá až při větších otáčkách-alespon co jsem vysledoval-takže asi nemá se studeným startem co dělat-určitě to ale nevím
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 185
- Registrován: úte 26.07.2011 00:00
- Bydliště: bohumin
a kdybych ho chtěl dát do kupy,tak zatim jsem ho jen vysmejčil,ale chybí mi toto,č.17
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/T ... _duct_agr/
nebo stačí bez tý 17 nebot já mám od tý hlavní hadice napojenou jen hadičku č.16 a v ní vrzlej šroubek.
musí tam být ta 17,nebo stačí jen vyměnit 16 hadičku ,když tahle je ouplně placatá?a poznám nějak to ,že ten ventil otevřel?
a kdy se tedy otvírá ?díky
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/T ... _duct_agr/
nebo stačí bez tý 17 nebot já mám od tý hlavní hadice napojenou jen hadičku č.16 a v ní vrzlej šroubek.
musí tam být ta 17,nebo stačí jen vyměnit 16 hadičku ,když tahle je ouplně placatá?a poznám nějak to ,že ten ventil otevřel?
a kdy se tedy otvírá ?díky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 185
- Registrován: úte 26.07.2011 00:00
- Bydliště: bohumin