Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E34tds - voda kape přepadovou hadicí z expanzky ven z auta..
tak nevim dneska nákup ,,tedy město,pak projždka přes prdele,a šup na D1 a trochu to kapalo...ale voda v normě...vytahnul jsem víčko a dal tam nový to starý jsem po rozebrání a vyndání toho ventilku protlačil pusou hned jak jsem trochu vyšpulil tváře u novýho ani hovno...ta pružinka na ventilku u starýho je taková vytahaná a u novýho pěkně omotaná okolo sebe???
jo a hadice normal v poho malinko tlak ,ale zmáčkla to i žena v pohodě..jsem z toho v rozúpacích...budu jezdit a uvidíme.
termostat otvírá ten jsem včera zkusil,,,
s tou vodou mi jde o to že pokud jsem chladič neměl venku a nezkoušel ho nejprv zalepit tak tam byl fridex,a ten jsem kydnul na zem ,a pak už jen voda poněvadž je léto a nepřišlo mi to tak důležitý,,nicméně ted budu jezdit a hlídat hladinu a přepad a s tim to víčko...a o víkendu zkusim nalejt 6litrů fridexu a uvidíme co to udělá.
prosim vás jak to vyměním anichž bych musel odpojit hadici dole u chladiče a tím to třeba zase zavzdušnil.
k tý expanzce okolo tý matky za víčkem jsem stříknul mýdlo ve spreji a dosat to bublalo???je to normal?co je to za matici?díky za pomoc při řešení
jo a hadice normal v poho malinko tlak ,ale zmáčkla to i žena v pohodě..jsem z toho v rozúpacích...budu jezdit a uvidíme.
termostat otvírá ten jsem včera zkusil,,,
s tou vodou mi jde o to že pokud jsem chladič neměl venku a nezkoušel ho nejprv zalepit tak tam byl fridex,a ten jsem kydnul na zem ,a pak už jen voda poněvadž je léto a nepřišlo mi to tak důležitý,,nicméně ted budu jezdit a hlídat hladinu a přepad a s tim to víčko...a o víkendu zkusim nalejt 6litrů fridexu a uvidíme co to udělá.
prosim vás jak to vyměním anichž bych musel odpojit hadici dole u chladiče a tím to třeba zase zavzdušnil.
k tý expanzce okolo tý matky za víčkem jsem stříknul mýdlo ve spreji a dosat to bublalo???je to normal?co je to za matici?díky za pomoc při řešení
No vidíš, to ti teď překapalo to, cos přelil přes rysku, a už to bude v pohodě. 
A co jak vyměníš, fridex? Dole na chladiči je vypouštěcí šroub, ten povolíš. Ale ono se ti to stejně zavzdušní, to nevadí, nalej plnou, nastartuj, topení naplno, nech ohřát, až bude horní hadice od chladiče hřát, vypni, po vychladnutí dolej k rysce. Hotovo.

A co jak vyměníš, fridex? Dole na chladiči je vypouštěcí šroub, ten povolíš. Ale ono se ti to stejně zavzdušní, to nevadí, nalej plnou, nastartuj, topení naplno, nech ohřát, až bude horní hadice od chladiče hřát, vypni, po vychladnutí dolej k rysce. Hotovo.
jinak dnes jsme se projeli ...před tím jsem dolil vodu do plna za studena,protože po včerejšku co jsemdolíval tak po otevření ráno za studena trochu expanska odfoukla a voda samosebou klesla tak jsem dolil...
a vyrazil voda teda nejdřív tekla dost ,ale pak se to ustálilo a kapalo to už jen trošku ven.dobrý....tak jsem vzal nový víčko a dal ho tam a jely jsme na kafe k bábě...to víčko to pustilo skoro celou expansku.je to uplně jinak konstruovaný?????????vrátil jsem tam starý.
taky jsem si všiml že když jedu z kopce či do kopce tak to teče víc???
a vyrazil voda teda nejdřív tekla dost ,ale pak se to ustálilo a kapalo to už jen trošku ven.dobrý....tak jsem vzal nový víčko a dal ho tam a jely jsme na kafe k bábě...to víčko to pustilo skoro celou expansku.je to uplně jinak konstruovaný?????????vrátil jsem tam starý.
taky jsem si všiml že když jedu z kopce či do kopce tak to teče víc???
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
a blbá otázka nepřelíváš to? protože já jsem to osobně asi posledně přelil a vylítalo to až teď. Jinak víčko ti musí v nádobce držet při běhu motoru tlak nevím kolik to je přesně, musel bych se podívat do chytré knížky, ale je to dost. Odvzdušnění u tds není žádný problém, kýbl co vyleju z výpušťáku naleju přes punčochu zase zpět a je hotovo. To se mi u tds moc líbí, že není o proti některejm benzínům porod s odvzdušněním. Jinak pokud to probublává tak to ještě nemusí být prasklá hlava nebo těsnění. A pokud ano, tak dokud se to nehřeje tak to nemusíš řešit, jezdí to v poho i s prasklou hlavou a dlouho!
nehřeje,občas teda sepne klima větrák ,ale většinou když popojíždím nebo stojím po jízdě 3 minutky na místě ,ale teplotaje maximálně na 12 a půl minutky ani to ne.
a eště mne zajímá funkce toho víčka,,jsou tam jakoby dva pístky jeden co má velkou pružinu a druhý co má malinkou.
ten s velkou je na přetlak?a ten s malinkou na podtlak při studeným běhu?
a eště mne zajímá funkce toho víčka,,jsou tam jakoby dva pístky jeden co má velkou pružinu a druhý co má malinkou.
ten s velkou je na přetlak?a ten s malinkou na podtlak při studeným běhu?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
eště jedna věc....málo průchozí chladič????mohl by to takhle tlakovat ???tím že byl plnej vzduchu a je málo průchozí ,ale dostatečně pro uchlazení
může to třeba trvat právě proto tak dlouho než se to odvzdušní?a slabej průtok znamená větší tlaky??mám tam dát ten starej ale prolínající(do 14 dnů mi vyteče voda )a zkusit tlak v chladícím systému,měl bych to poznat hned jestli je v to hlava nebo těsnění protože z víčka to syčí po prvních kilometrech???
může toto způsobovat ten chladič???podotýkám že teplota je v normálu,,pokud normál je to že mi to kolísá mezi za půl minutky 12 a 12 a půl minutky.dík
může to třeba trvat právě proto tak dlouho než se to odvzdušní?a slabej průtok znamená větší tlaky??mám tam dát ten starej ale prolínající(do 14 dnů mi vyteče voda )a zkusit tlak v chladícím systému,měl bych to poznat hned jestli je v to hlava nebo těsnění protože z víčka to syčí po prvních kilometrech???
může toto způsobovat ten chladič???podotýkám že teplota je v normálu,,pokud normál je to že mi to kolísá mezi za půl minutky 12 a 12 a půl minutky.dík
Tohle asi ne. Vždyť při nižší teplotě je chladič zavřený termostatem a voda do něj taky nejde. Při vyšší teplotě je sice i vyšší tlak, ale ten by se do chladiče dostal i při horší prostupnosti. Navíc by to určitě neuchladil, vždyť před týdnem bylo 36 stupňů. Ale zkusit to můžeš, máš-li tu možnost. Jsou různé věci mezi nebem a zemí. 
Nejlepší by bylo prostě změřit tlak v systému. Pak by se vidělo...

Nejlepší by bylo prostě změřit tlak v systému. Pak by se vidělo...
dobrá měření tlaku v systému,,.změřit tlaky ve válcích...kdyby jeden nebo víc mělo nižší taj se to ztrácí a ztrácí se to do expansky ,,hmmm udělám
napadlo mě změřit jakej tlak je vůbec v expansce...na hadičku od chladiče dát ventil s tlakovým měřákem,,ventil se dá nastavit na určitý tlak a propuštění...od 1bar do 7bar..nastavil bych třeba 2 bary a uvidíme...
dnes po tom co jsem z práce prohnal bávo po okrskách tak jsem zajel do garáže a víčko povolil normálně ,,trochu odfouklo ale povolil jsem ho takřka hned a z přepadu šel jenom vzduch či CO ,ale to nevim cejtit nic neni.
taky jsem pochopil proč mi Rejchy radil jízdu bez termostatu-jestli to tlakuje i za studeným chodu tedy v případě,že se motor neohřeje tak je to jistý těsnění nebo hlava....jde o to že nemám kroužek se kterým bych to zkusil,nevim rozměry??nic jedem dál a zkošet možnosti,které by mohki vylučovat těsnění...
napadlo mě změřit jakej tlak je vůbec v expansce...na hadičku od chladiče dát ventil s tlakovým měřákem,,ventil se dá nastavit na určitý tlak a propuštění...od 1bar do 7bar..nastavil bych třeba 2 bary a uvidíme...
dnes po tom co jsem z práce prohnal bávo po okrskách tak jsem zajel do garáže a víčko povolil normálně ,,trochu odfouklo ale povolil jsem ho takřka hned a z přepadu šel jenom vzduch či CO ,ale to nevim cejtit nic neni.
taky jsem pochopil proč mi Rejchy radil jízdu bez termostatu-jestli to tlakuje i za studeným chodu tedy v případě,že se motor neohřeje tak je to jistý těsnění nebo hlava....jde o to že nemám kroužek se kterým bych to zkusil,nevim rozměry??nic jedem dál a zkošet možnosti,které by mohki vylučovat těsnění...
Tlakem v systému jsem myslel tlak v chladicím okruhu. Jinak tyhle symptomy bych hledal spíš u benzínu, diesel to má jinak. Navíc kdyby to už dělalo takovou neplechu, tak by už podle mě musela být voda v oleji, výfuku nebo někde... Zkus změřit ten tlak, jestli máš jak. Někdo tu psal, kolik má udržet to víčko, od toho bych se odpíchl...
tak mehanik ,pak Dvořák(možná někteří vědí)z Humpolce otevřel za provozu víčko voda se vyvalila ven a pak kouknul do expansky a řekl stojí vám tam voda a vaří...proto se line ven víčkem,,VODNÍ PUMPA,,
ale já jí měl venku a je celá...
to je možný ,ale ona se protáčí na hřídeli a ani tím ,že by jsi za ni bral proti řemenici tak ji neprotočíš.
no jestli je to ono tak bych rád kovovou,což mi i on poradil.
měl by někdo.???
zatim díky těm kteří tu debatu se mnou přežily at už to po výměně dopadne jakkoli.
ale já jí měl venku a je celá...
to je možný ,ale ona se protáčí na hřídeli a ani tím ,že by jsi za ni bral proti řemenici tak ji neprotočíš.
no jestli je to ono tak bych rád kovovou,což mi i on poradil.
měl by někdo.???
zatim díky těm kteří tu debatu se mnou přežily at už to po výměně dopadne jakkoli.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 226
- Registrován: úte 19.05.2009 00:00
- Bydliště: Aussig(Ústí/L)
Mám od. http://www.graf.it/it/index.php Má nerozovou nabodovanou "vrtulku". Že pumpa je funkční poznáš ,dej na hadici ruku a přidej ,hadice se malinko nafoukne.Prostě poznáš změnu tlaku při akceleraci motoru.
Pokud ten "mechanik" otevřel přetlakovej system,tak se voda začala vařit,nemohlo se stát nic jiného.V naší nadmořské výšce se voda vaří při 98°C.Fridex a přetlak posouvají bod varu.U některých aut otvírá termostat až při 107°C a je dole ,na vstupu vody do bloku!
Pokud ten "mechanik" otevřel přetlakovej system,tak se voda začala vařit,nemohlo se stát nic jiného.V naší nadmořské výšce se voda vaří při 98°C.Fridex a přetlak posouvají bod varu.U některých aut otvírá termostat až při 107°C a je dole ,na vstupu vody do bloku!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 226
- Registrován: úte 19.05.2009 00:00
- Bydliště: Aussig(Ústí/L)
Pokud funguje vodní pumpa,měla by téct za chodu voda tou hadicí No.5 do expanzky.Zkontroluj její průchodnost,několikrát jsem takle tahal kousky plastů z chlazení.Nebo může být "zarostlá" ta trubička v chladiči.
Tu graf jsem kupoval v Kelly ca. před dvěma lety.Mám pocit že ,v It. je snad nejvíc výrobců vodních pump na světě.
Tu graf jsem kupoval v Kelly ca. před dvěma lety.Mám pocit že ,v It. je snad nejvíc výrobců vodních pump na světě.