Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Par otazek 528i 1996,catalyzator overheat,japonske radio

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
martilulin
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: stř 25.06.2008 00:00
Bydliště: Sumperk

#1 Příspěvek od martilulin »

Zdravim vsechny,koupil jsem 528i 1996 a potrebuji poradit s par vecmi...please
1.po nastartovani se objevi hlaska catalyzator overheat, po minute to zmizi, auto jede uplne normalne,je to normalni?
2.kde jsou srouby na odendani tapecirungu dveri?
3.obcas se objevi hlaska ze coolant level low,pritom je ho tam dostatek
4. teplomer na palubni desce ukazuje stale -40, kde to cidlo je, chci ho vymenit
5.nesviti mi prave zadni parkovacky,leva strana sviti normalne,ale prava ne, je na to nekde zvlast pojistka?pojistky jsem nasel a prohledal,ale parkovacky tam nejsou
6.auto je dovezene z japonska a origo radio ma fm rozsah zacinajici nekde u 74Mhz a koncici u 88Mhz, jde to prepnout na normalni rozsah?

Jinak auto je fajn,ze zacatku se mi zdalo line,ale stacilo prepnout do S modu a vse je O.K, spotreba 8.5 litru..
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#2 Příspěvek od Raadii »

Šrouby na demontáž tapecu zjistíš kde jsou když tu pohledáš... Čidlo venkovní teploty máš v pravym podběhu z pohledu řidiče, je to zastrčený v díře toho podběhu jakoby pod nárazníkem a jeho špička čumí směrem ke kolu. S ostatnim ti neporadim :?
mari
Registrovaný
Příspěvky: 1143
Registrován: pát 04.01.2008 01:00

#3 Příspěvek od mari »

1. Přehřátej katalyzátor když nastartuješ a motor je studenej je nějaký divný - diagnostika

2. 1. šroub za páčkou otevírání dveří (vyhákneš táhlo otevírání dveří), 2. šroubek když vytáhneš čudlik na el. ovládání oken (rovnou odpoj), 3. šroubek jen u předních tapeců po otočení kulatého průduchu pro větrání, pak to odspodu tapecu šroubovákem odpač a pak rukou postupně vycvakáš a vytáhneš směrem nahoru kde je to zaháklý u okna

3. Jestli to hlásí málo chladící kapaliny a je tam dost tak je asi nějaký čidlo, plovák nefunkční - smazat diagnostika

4. řekl kolega

5. pojistky tam musí bejt (měl bys tam mít papírek s popisem), jestli nesvítí ani jedna ze žárovek zadního světla je to nahrazeno jinym světlem (např. brzdou) čili něco by svítit mělo

6. pochybuju že to pude, koupit jiný rádio

A ot. nakonec, Jak můžeš mít auto z Japonska když má volant na druhý straně ?????? 8O
martilulin
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: stř 25.06.2008 00:00
Bydliště: Sumperk

#4 Příspěvek od martilulin »

Super diky za odpovedi...auto z japonska fakt je a volant ma na spravne strane, i u motoru jsou skoro vsechny popisky v japonstine, to radio me fakt stve, to budu muset vymenit tu vec v kufru nebo staci jen to co je v palubce?
Afri
Registrovaný
Příspěvky: 331
Registrován: stř 24.11.2010 01:00
Bydliště: Ostrava - Krpole

#5 Příspěvek od Afri »

jen panel s tim radiem.. v zadu mas predpokladam CD changer.. Pokud je to japonsky radio origo BMW a koupis zase Origo, tak by ti to melo sednout, pokud koupis neorigo, tak changer pravdepodobne potrebovat nebudes.
OT: i kdyby mel volant na pravy strane, tak proc by nemohl? Videl jsem uz spoustu aut na silnici s volantem na pravo. Sice je to divny, ale proc ne..
mari
Registrovaný
Příspěvky: 1143
Registrován: pát 04.01.2008 01:00

#6 Příspěvek od mari »

Protože u nás auto s pravostranym řízením nepřihlásíš. Musel bys mít bydliště např. v Anglii. Chtěl sem si z Anglie dovést Toyotu Supru a oficielně to bylo neproveditelný. Těžko uvidíš v provozu auto s pravostranym řízením na českejch SPZ, maximálně nějaký s vyjímkou pro např. reklamní, sportovní a jiný účely (třeba veterán) ale ne pro běžný provoz. Ofiko to je prakticky nemožný.
davcer
Registrovaný
Příspěvky: 170
Registrován: pon 12.05.2003 00:00

#7 Příspěvek od davcer »

Ohledně toho levostraneho řízení, v Japonsku se prodávají obe dvě strany řízení. Vetsinou u aut BMW, MB a Audi.. Žil jsem tam pul roku a snad jsou o něco levnější, nebo mi taky místní říkali ze někteří chtějí být rádoby Evropa nebo USA. Co je pravda nevím, každopádně koupit nebo potkat levostraneho BMW je v japan úplne normální..
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od RuDoSh »

davcer píše:Ohledně toho levostraneho řízení, v Japonsku se prodávají obe dvě strany řízení. Vetsinou u aut BMW, MB a Audi.. Žil jsem tam pul roku a snad jsou o něco levnější, nebo mi taky místní říkali ze někteří chtějí být rádoby Evropa nebo USA. Co je pravda nevím, každopádně koupit nebo potkat levostraneho BMW je v japan úplne normální..


Mám taky auto z japanu..... oni jsou divní a když je auto z evropy, tak chtějí mít volant vlevo, protože to tak má být :-)

Catalyst overheat mi to píše taky.... v japonštině k tomu mám na stínítku nějaký pokec, ale jaksi to nepřečtu :-)) (jen ta hláška a nějaká čísla).... je to nějaká jajich "specialita" :-D Někde jsem viděl návod jak to odstanit, zkusím pohledat...
martilulin
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: stř 25.06.2008 00:00
Bydliště: Sumperk

#9 Příspěvek od martilulin »

jsem to hledal,ale maji s tim problem hlavne 850i o 5r nikde nic neni. jako nevadi mi to,ale nemusi to vypisovat hned vsechno :D
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Snejk »

To radio prepnout jde... Umim v praze
Odpovědět