Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Par otazek 528i 1996,catalyzator overheat,japonske radio
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
Zdravim vsechny,koupil jsem 528i 1996 a potrebuji poradit s par vecmi...please
1.po nastartovani se objevi hlaska catalyzator overheat, po minute to zmizi, auto jede uplne normalne,je to normalni?
2.kde jsou srouby na odendani tapecirungu dveri?
3.obcas se objevi hlaska ze coolant level low,pritom je ho tam dostatek
4. teplomer na palubni desce ukazuje stale -40, kde to cidlo je, chci ho vymenit
5.nesviti mi prave zadni parkovacky,leva strana sviti normalne,ale prava ne, je na to nekde zvlast pojistka?pojistky jsem nasel a prohledal,ale parkovacky tam nejsou
6.auto je dovezene z japonska a origo radio ma fm rozsah zacinajici nekde u 74Mhz a koncici u 88Mhz, jde to prepnout na normalni rozsah?
Jinak auto je fajn,ze zacatku se mi zdalo line,ale stacilo prepnout do S modu a vse je O.K, spotreba 8.5 litru..
1.po nastartovani se objevi hlaska catalyzator overheat, po minute to zmizi, auto jede uplne normalne,je to normalni?
2.kde jsou srouby na odendani tapecirungu dveri?
3.obcas se objevi hlaska ze coolant level low,pritom je ho tam dostatek
4. teplomer na palubni desce ukazuje stale -40, kde to cidlo je, chci ho vymenit
5.nesviti mi prave zadni parkovacky,leva strana sviti normalne,ale prava ne, je na to nekde zvlast pojistka?pojistky jsem nasel a prohledal,ale parkovacky tam nejsou
6.auto je dovezene z japonska a origo radio ma fm rozsah zacinajici nekde u 74Mhz a koncici u 88Mhz, jde to prepnout na normalni rozsah?
Jinak auto je fajn,ze zacatku se mi zdalo line,ale stacilo prepnout do S modu a vse je O.K, spotreba 8.5 litru..
1. Přehřátej katalyzátor když nastartuješ a motor je studenej je nějaký divný - diagnostika
2. 1. šroub za páčkou otevírání dveří (vyhákneš táhlo otevírání dveří), 2. šroubek když vytáhneš čudlik na el. ovládání oken (rovnou odpoj), 3. šroubek jen u předních tapeců po otočení kulatého průduchu pro větrání, pak to odspodu tapecu šroubovákem odpač a pak rukou postupně vycvakáš a vytáhneš směrem nahoru kde je to zaháklý u okna
3. Jestli to hlásí málo chladící kapaliny a je tam dost tak je asi nějaký čidlo, plovák nefunkční - smazat diagnostika
4. řekl kolega
5. pojistky tam musí bejt (měl bys tam mít papírek s popisem), jestli nesvítí ani jedna ze žárovek zadního světla je to nahrazeno jinym světlem (např. brzdou) čili něco by svítit mělo
6. pochybuju že to pude, koupit jiný rádio
A ot. nakonec, Jak můžeš mít auto z Japonska když má volant na druhý straně ??????
2. 1. šroub za páčkou otevírání dveří (vyhákneš táhlo otevírání dveří), 2. šroubek když vytáhneš čudlik na el. ovládání oken (rovnou odpoj), 3. šroubek jen u předních tapeců po otočení kulatého průduchu pro větrání, pak to odspodu tapecu šroubovákem odpač a pak rukou postupně vycvakáš a vytáhneš směrem nahoru kde je to zaháklý u okna
3. Jestli to hlásí málo chladící kapaliny a je tam dost tak je asi nějaký čidlo, plovák nefunkční - smazat diagnostika
4. řekl kolega
5. pojistky tam musí bejt (měl bys tam mít papírek s popisem), jestli nesvítí ani jedna ze žárovek zadního světla je to nahrazeno jinym světlem (např. brzdou) čili něco by svítit mělo
6. pochybuju že to pude, koupit jiný rádio
A ot. nakonec, Jak můžeš mít auto z Japonska když má volant na druhý straně ??????

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
jen panel s tim radiem.. v zadu mas predpokladam CD changer.. Pokud je to japonsky radio origo BMW a koupis zase Origo, tak by ti to melo sednout, pokud koupis neorigo, tak changer pravdepodobne potrebovat nebudes.
OT: i kdyby mel volant na pravy strane, tak proc by nemohl? Videl jsem uz spoustu aut na silnici s volantem na pravo. Sice je to divny, ale proc ne..
OT: i kdyby mel volant na pravy strane, tak proc by nemohl? Videl jsem uz spoustu aut na silnici s volantem na pravo. Sice je to divny, ale proc ne..
Protože u nás auto s pravostranym řízením nepřihlásíš. Musel bys mít bydliště např. v Anglii. Chtěl sem si z Anglie dovést Toyotu Supru a oficielně to bylo neproveditelný. Těžko uvidíš v provozu auto s pravostranym řízením na českejch SPZ, maximálně nějaký s vyjímkou pro např. reklamní, sportovní a jiný účely (třeba veterán) ale ne pro běžný provoz. Ofiko to je prakticky nemožný.
Ohledně toho levostraneho řízení, v Japonsku se prodávají obe dvě strany řízení. Vetsinou u aut BMW, MB a Audi.. Žil jsem tam pul roku a snad jsou o něco levnější, nebo mi taky místní říkali ze někteří chtějí být rádoby Evropa nebo USA. Co je pravda nevím, každopádně koupit nebo potkat levostraneho BMW je v japan úplne normální..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
davcer píše:Ohledně toho levostraneho řízení, v Japonsku se prodávají obe dvě strany řízení. Vetsinou u aut BMW, MB a Audi.. Žil jsem tam pul roku a snad jsou o něco levnější, nebo mi taky místní říkali ze někteří chtějí být rádoby Evropa nebo USA. Co je pravda nevím, každopádně koupit nebo potkat levostraneho BMW je v japan úplne normální..
Mám taky auto z japanu..... oni jsou divní a když je auto z evropy, tak chtějí mít volant vlevo, protože to tak má být

Catalyst overheat mi to píše taky.... v japonštině k tomu mám na stínítku nějaký pokec, ale jaksi to nepřečtu


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk