Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

kontrolky ABS + ASC

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
mr_nick
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: stř 29.09.2010 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od mr_nick »

zdravím všechny,
mám 525 TDS tour. E39 v manuálu s NIVEm a z ničeho nic se mi rozblikli kontrolky ABS a ASC. Hledal sem na už tady co to znamená, ale kromě rad jdi na diagnostiku sem nic nenašel.
Po vypnutí motoru a znovu nastartování to bylo v klidu, ale po pár km se tozase rožlo. Spíš co by mě zajímalo, tak co značí zrovna tyhle 2 kontrolky když se rozvítí. Kdyby svítilo jen ABS tak je jasný že čidlo, ale když vždycky obě zaráz tak mi to přijde divný.
Každopádně dídy za rady a postřehy :D
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Klubové ID: 1838
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Jendix »

mr_nick píše:zdravím všechny,
mám 525 TDS tour. E39 v manuálu s NIVEm a z ničeho nic se mi rozblikli kontrolky ABS a ASC. Hledal sem na už tady co to znamená, ale kromě rad jdi na diagnostiku sem nic nenašel.
Po vypnutí motoru a znovu nastartování to bylo v klidu, ale po pár km se tozase rožlo. Spíš co by mě zajímalo, tak co značí zrovna tyhle 2 kontrolky když se rozvítí. Kdyby svítilo jen ABS tak je jasný že čidlo, ale když vždycky obě zaráz tak mi to přijde divný.
Každopádně dídy za rady a postřehy :D
asc i abs jsou na stejných čidlech.. podle mě je to špatné čidlo..
mr_nick
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: stř 29.09.2010 00:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od mr_nick »

to dává aji smysl :D .. někde sem se tady i dočetl že je nějaký hlavní čidlo ABS na zadním levým kole, je to tak? :D
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#4 Příspěvek od beny-maser »

a druhý hlavní na pravém zadku :D
na tohle téma je tu stohy info naposled to tu někdo řešil bude to tak týden a celkem důsledně,takže se jen koukni níž ani nedávej hledat.
jinak nejčastěji odchází jedno ze zadních čidel,
a ještě jedna rada nad zlato co rád uslyšíš: zajeť na diagnostuku
jinak nebudeš vědět jaký čidlo to je a jestli to vůbec čidlem je
mr_nick
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: stř 29.09.2010 00:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od mr_nick »

beny-maser píše:a druhý hlavní na pravém zadku :D
na tohle téma je tu stohy info naposled to tu někdo řešil bude to tak týden a celkem důsledně,takže se jen koukni níž ani nedávej hledat.
jinak nejčastěji odchází jedno ze zadních čidel,
a ještě jedna rada nad zlato co rád uslyšíš: zajeť na diagnostuku
jinak nebudeš vědět jaký čidlo to je a jestli to vůbec čidlem je
tak já se řídím radou "tlačítko HLEDAT" :D a ono je to hnedka na hlavní stránce :))) tak potom teda sorry za zbytečný téma, ale jak říkám, hlavně mi šlo o to, aby to neznamenalo něco moc duležitýho 8)

Takže díky a může se to zamknout
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Klubové ID: 1838
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Jendix »

No nevim jak myslíš hlavní. U e39 jsou čidla na jednotlivých nápravách stejná. Ale je možné, že např. tachometr je napájenej zrovna ze zadního levýho.
mr_nick
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: stř 29.09.2010 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od mr_nick »

Jendix píše:No nevim jak myslíš hlavní. U e39 jsou čidla na jednotlivých nápravách stejná. Ale je možné, že např. tachometr je napájenej zrovna ze zadního levýho.
já to myslel tak, jak sem si to tady kdesi přečetl :D ... takže jenom předávám informace :D
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#8 Příspěvek od Raadii »

Na levym zadku je fakt hlavní, předminulej týden jsem ho měnil. Pravda je totožný s pravym zadnim čidlem, ale je z něj napájenej tachometr a ten když ti nejde, tak ti to udělá na budíkách velkou paseku co se týče spotřeby, paliva v nádrži atd. Takže na diagnostiku bych šel jen pro jistotu, budeš mít načatý nebo v hajzlu pravý zadní čidlo. Výměna není nijak časově náročná když nemáš tak blbě dlouhou vrtačku na odvrtání čidla jako já :D
Odpovědět