zdravím všechny,
mám 525 TDS tour. E39 v manuálu s NIVEm a z ničeho nic se mi rozblikli kontrolky ABS a ASC. Hledal sem na už tady co to znamená, ale kromě rad jdi na diagnostiku sem nic nenašel.
Po vypnutí motoru a znovu nastartování to bylo v klidu, ale po pár km se tozase rožlo. Spíš co by mě zajímalo, tak co značí zrovna tyhle 2 kontrolky když se rozvítí. Kdyby svítilo jen ABS tak je jasný že čidlo, ale když vždycky obě zaráz tak mi to přijde divný.
Každopádně dídy za rady a postřehy
mr_nick píše:zdravím všechny,
mám 525 TDS tour. E39 v manuálu s NIVEm a z ničeho nic se mi rozblikli kontrolky ABS a ASC. Hledal sem na už tady co to znamená, ale kromě rad jdi na diagnostiku sem nic nenašel.
Po vypnutí motoru a znovu nastartování to bylo v klidu, ale po pár km se tozase rožlo. Spíš co by mě zajímalo, tak co značí zrovna tyhle 2 kontrolky když se rozvítí. Kdyby svítilo jen ABS tak je jasný že čidlo, ale když vždycky obě zaráz tak mi to přijde divný.
Každopádně dídy za rady a postřehy
asc i abs jsou na stejných čidlech.. podle mě je to špatné čidlo..
a druhý hlavní na pravém zadku
na tohle téma je tu stohy info naposled to tu někdo řešil bude to tak týden a celkem důsledně,takže se jen koukni níž ani nedávej hledat.
jinak nejčastěji odchází jedno ze zadních čidel,
a ještě jedna rada nad zlato co rád uslyšíš: zajeť na diagnostuku
jinak nebudeš vědět jaký čidlo to je a jestli to vůbec čidlem je
beny-maser píše:a druhý hlavní na pravém zadku
na tohle téma je tu stohy info naposled to tu někdo řešil bude to tak týden a celkem důsledně,takže se jen koukni níž ani nedávej hledat.
jinak nejčastěji odchází jedno ze zadních čidel,
a ještě jedna rada nad zlato co rád uslyšíš: zajeť na diagnostuku
jinak nebudeš vědět jaký čidlo to je a jestli to vůbec čidlem je
tak já se řídím radou "tlačítko HLEDAT" a ono je to hnedka na hlavní stránce )) tak potom teda sorry za zbytečný téma, ale jak říkám, hlavně mi šlo o to, aby to neznamenalo něco moc duležitýho
Jendix píše:No nevim jak myslíš hlavní. U e39 jsou čidla na jednotlivých nápravách stejná. Ale je možné, že např. tachometr je napájenej zrovna ze zadního levýho.
já to myslel tak, jak sem si to tady kdesi přečetl ... takže jenom předávám informace
Na levym zadku je fakt hlavní, předminulej týden jsem ho měnil. Pravda je totožný s pravym zadnim čidlem, ale je z něj napájenej tachometr a ten když ti nejde, tak ti to udělá na budíkách velkou paseku co se týče spotřeby, paliva v nádrži atd. Takže na diagnostiku bych šel jen pro jistotu, budeš mít načatý nebo v hajzlu pravý zadní čidlo. Výměna není nijak časově náročná když nemáš tak blbě dlouhou vrtačku na odvrtání čidla jako já