Dobry den.Uvazuji o koupi facelift svetel na mou E39 a zajimalo by me jestli je zapotrebi dodelat automaticke naklapeni a nebo mi budou svitit svetla i bez nich at treba nesviti nejak nizko nebo tak neco.Jinak ted tam mam nefacelift svetla bez xenonu.Diky za rady
a jak to je kdyz ted nemam xenony a ty facelift svetla je maji nebude problem s napojenim na stavajici konektory a jesli bc nebude hlasit nejakou chybu
Já taky neměl xenony a všechny ale uplně všechny konektory mě seděly - jen dodám že mám světla Eagle Eye , což je čína, každopádně nic dodělávat ani měnit jsem nemusel, mám ale 96tku , na FL to může být jinak ,ale zase asi každá FL měla xenon,ne?
To už nevím.
ovšem že sem měl na myslí originál Hella , čínské budou sedět jak konektory tak nebudou hlásit chybu.
Jinak chyba se dá vyřešit dvěma způsoby bud výměna Licht modul , nebo přidaní takový bastil / KTERY NAHRAZUJE UMĚLÉ ODBĚR
Co znamená když rozsvítim světla a vyjedou mi nahoru a sjedou zpátky na místo jak jsou nastavený? To je zkouška motůrků, nebo se sami nastavujou podle zatížení přesto že nemam xenony? E39 před FL
Raadii: odpověděl sis sám, je to test funkčnosti, stejně tak se např. testují žárovky, můžeš si všimnout, že se jemně rozsvítí po zapnutí klíčků a pokud je vyměníš za ledky nebo ccfl, tak i toto malé napětí zajití jejich rozsvícení a pak ti blikají kroužky nebo parkovačky při otočení klíčku
Deaktivovat softwarove checkcontrol zvladam taky, ale spis doporucim udelat xenony se vsim co k nim patri, tzn. automatickym naklapenim. Az tak bych to neresil leda u auta s nivem, ale tam uz toho zase tolik nechybi. Jinak je to celkem prasarna potkavat auta s rozhasenyma xenonama, kdyz jsou trochu vic nalozene a ridic je ignorant nastelovat to trochu dolu.