Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 - intenzita přívodu vzduchu do interiéru
Zdravím všechny, mám dotaz ohledně správné funkčnosti přívodu vzduchu do interiéru u E39 rv.01. Pokud totiž jedu větší rychlostí např. po dálnici a nemám na klima zapnutý vnitřní okruh, intenzita foukání nelze regulovat (nebo spíš utlumit) a frčí to stále v určité intenzitě pod náporem vzduchu zvenku. To by mi samo o sobě zase tolik nevadilo, pokud zrovna nejde klimatizace, která fučí studený vzduch leckdy na můj vkus až moc. Pokud sepnu vnitřní okruh, regulace funguje a nic ji nevyrušuje, respektive lze foukat jen tak pomálu. Samozřejmě celkovým vypnutím přívodu vzduchu zastavím taktéž. V normálních rychlostech, kde není takový nápor vzduchu je vše jak má být. No a dostávám se konečně k otázce, je v přívodu vzduchu do interiéru něco, nejaký díl nebo součást, která by měla tohle omezovat ? Něco co si má poradit s náporem vzduchu zvenčí? Díky
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2214
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Filtry mám OK, tak si nějak nedovedu vysvětlit proč se to nedá při velké rychlosti zregulovat nebo teda konkrétně utlumit. Jednoduše popsáno - když například stáhnu klima jen na jednu čárku (intenzitu), fučí to úplně stejně jako když jich tam budu mít třeba 5 a jak jsem psal jde mi jen o to cestování po dálnici se zapnutou klima, při normálních rychlostech je to OK a funguje to jak má. Je to sice taková drobnost, ale zajímalo by mě to, každopádně díky za předešlou odpověď.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 721
- Registrován: stř 20.04.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1473
- Kontaktovat uživatele:
Děje se mi to samé, filtry nové a vše v top stavu. Tak nevím zda je to chyba nebo "nedořešenost" z výroby. Dlužno dodat že to není nějaký extra vichr, ale prostě od určitého stupně ať ztlumím ventilátor jak chci (krom celkového vypnutí), foukání se už netlumí a fouká stále stejně (a intenzita se pak snižuje se zpomalováním vozu). Ale co se týče klimy, mám zato že když klimu zapnu, automaticky se uzavře klapka pro vnitřní okruh aby se ochlazoval pouze vnitřní vzduch stále dokola, možná se ale mýlím.
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2214
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2214
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2214
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 877
- Kontaktovat uživatele:
to je pridreny ventilatorek v panelu klimatizace, ktery nasava vzduch z interieru na teplotni cidlo, mam stejny problem a uz jsem ho tady resil. jednou za cas jsem ho prostriknul a fungovalo to. ted uz se netoci ale temer vubec a blbne to uplne. prostriknuti pomuze tak na den. koupit novy se neda, ani od vyrobce. pokusim se zmerit na nem napeti a prebastlim tam nejaky jiny.soukupadam píše:mě to zase dělá to, že musim mít topení na max teplotu aby to začlo topit. předpokládam že taky ježek?
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2214
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
kde ho najdu ? zkusim ho prostříknout. dík mocmilo píše:to je pridreny ventilatorek v panelu klimatizace, ktery nasava vzduch z interieru na teplotni cidlo, mam stejny problem a uz jsem ho tady resil. jednou za cas jsem ho prostriknul a fungovalo to. ted uz se netoci ale temer vubec a blbne to uplne. prostriknuti pomuze tak na den. koupit novy se neda, ani od vyrobce. pokusim se zmerit na nem napeti a prebastlim tam nejaky jiny.soukupadam píše:mě to zase dělá to, že musim mít topení na max teplotu aby to začlo topit. předpokládam že taky ježek?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 877
- Kontaktovat uživatele:
v panelu klimatizace, vytahni ho opatrne ven (vypacit sroubovakem, ale at nic neposkrabes), odpoj vsechny konektory a rozeber. zbytecne nerozebirej cast s tlacitkama, je to opruz poskladat zpet 
ventilator je pripajen na desce v panelu klimatizace, ze to nejaky 35-40mm axial od firmy papst. bohuzel firma papst jej na zakazku vyrabela pro bmw a nedodava jej. stejny problem maji majitele nekterych mercedesu a opelu
fouka vzduch z interieru na cidlo a kdyz se zacne ventilator pridirat, ohrivaji to cidlo soucastky z panelu klimatizace. nasledne si auto mysli ze je v interieru teplo a prestava topit. pripadne pri zapnute klimatizaci chladi a chladi
profouknuti je ale tezce docasna zalezitost

ventilator je pripajen na desce v panelu klimatizace, ze to nejaky 35-40mm axial od firmy papst. bohuzel firma papst jej na zakazku vyrabela pro bmw a nedodava jej. stejny problem maji majitele nekterych mercedesu a opelu

profouknuti je ale tezce docasna zalezitost

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5551
- Registrován: stř 06.09.2006 00:00
- Bydliště: Nymburk
- Klubové ID: 775
Nějak na původní dotaz nepadlo, odkud to fouká neregulovaně...
V případě JEN středních průduchů, při manuálním nastavení na studeno, vzduch nejde přes ventilátor, ale jen náporově...
V případě, že všude, pak opravdu není co řešit...
Ježek je jen předřadný odpor ventilátoru, výkonový, tedy nevyzpytatelné poruchy jsou normální... Teplo je v elektronice sviňa, součástky si pak dělají, co chtějí...
V případě JEN středních průduchů, při manuálním nastavení na studeno, vzduch nejde přes ventilátor, ale jen náporově...
V případě, že všude, pak opravdu není co řešit...

Ježek je jen předřadný odpor ventilátoru, výkonový, tedy nevyzpytatelné poruchy jsou normální... Teplo je v elektronice sviňa, součástky si pak dělají, co chtějí...

.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.