Zdravim,
chtěl jsem se zeptat kde najdu spinac kontrolky zadni kufru u e39 sedan ?
Před pár dny mi začala občasně blikat na palubce kontrolka otevřeného kufru a dnes už potvora svítí non-stop. Předpokládám že to bude otázka pouze špatného kontaktu, když se to začalo projevovat například při přejezdu nerovností.
Zkoušel jsem hledat i v katagu OEM parts ale nic jsem tam nenašel.
Předem díky za informaci
Lance
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e39 kde najdu spinac kontrolky zadniho kufru (sedan)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 61
- Registrován: stř 09.02.2011 01:00
- Bydliště: Strakonice
- Klubové ID: 3184
sedana neznám, ale u touringu je někde přímo u zámku....pokud při otevřeném kufru pleklapneš západku jako že je kufr zavřený ... zhasne osvětlení ...tak bych to hledal někde tam...bmwlance píše:Zdravim,
chtěl jsem se zeptat kde najdu spinac kontrolky zadni kufru u e39 sedan ?
Před pár dny mi začala občasně blikat na palubce kontrolka otevřeného kufru a dnes už potvora svítí non-stop. Předpokládám že to bude otázka pouze špatného kontaktu, když se to začalo projevovat například při přejezdu nerovností.
Zkoušel jsem hledat i v katagu OEM parts ale nic jsem tam nenašel.
Předem díky za informaci
Lance
Tak jsem porychtoval spinac vika kufru a zjistil ze to zrejme cele bude ovladane jednim spinacem.
Tento spinac s motorkem ovlada jak svetlo ve viku tak svetlo zavazadloveho prostoru. Dále ovladá táhlo ktere vycvakne zámek kufru a je nasnadě že bude ovládat i ikonu na palubní desce.
Konektor pro pripojeni spinace zamku je plochy petikolik a moje otazka je zda se da rozsvicena kontrolka nejak preklemovat ?
Jeste k popisu zasuvky. Jak jsem psal jedná se o plochy 5pin s tim že
1. (bílá) = svetlo vika
2. (bilá) = svetlo kufru
3. (seda+zelena) = ?
4. (hneda) = zem
5. (seda+hneda) = ?
predpokladam ze 3 nebo 5 ovlada motorek pro otevreni zamku (nemam merak tak jsem to nebyl schopen detekovat) s tim ze bych myslel že druhý kabel ovlada kontrolku na palubce.
diky za kazdou konstruktivni radu
lance
Tento spinac s motorkem ovlada jak svetlo ve viku tak svetlo zavazadloveho prostoru. Dále ovladá táhlo ktere vycvakne zámek kufru a je nasnadě že bude ovládat i ikonu na palubní desce.
Konektor pro pripojeni spinace zamku je plochy petikolik a moje otazka je zda se da rozsvicena kontrolka nejak preklemovat ?
Jeste k popisu zasuvky. Jak jsem psal jedná se o plochy 5pin s tim že
1. (bílá) = svetlo vika
2. (bilá) = svetlo kufru
3. (seda+zelena) = ?
4. (hneda) = zem
5. (seda+hneda) = ?
predpokladam ze 3 nebo 5 ovlada motorek pro otevreni zamku (nemam merak tak jsem to nebyl schopen detekovat) s tim ze bych myslel že druhý kabel ovlada kontrolku na palubce.
diky za kazdou konstruktivni radu
lance
No já bych neklemoval kontrolku, ale řešil příčinu
Jinak pokud to chceš obejít, tak změř, jak zhasíná kontrolka, tzn. na kterej drát musíš co přivést (např. kostru) a připoj to natvrdo. Ale je to bastlení a koleduješ si např. o zabouchnuté klíče apod..., protože auto nepozná, že je něco otevřené.

Jinak pokud to chceš obejít, tak změř, jak zhasíná kontrolka, tzn. na kterej drát musíš co přivést (např. kostru) a připoj to natvrdo. Ale je to bastlení a koleduješ si např. o zabouchnuté klíče apod..., protože auto nepozná, že je něco otevřené.

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Ahoj,
díky za poznámku ale co se týče řešení příčiny místo klemování tak v tomto případě bude velmi rád překlenovat jelikož signalizaci otevřeného kufru (obzvláště pak u sedanu) já osobně "nevyužiju". Ještě se mi nikdy za dvacet let ježdění nestalo že bych nezavřel či nedovřel kufr a tim pádem nechci řešit příčinu nákupem, předpokládám dost drahé jednotky
Vedle toho jsem tento dotaz vznesl proto, že nemám možnost proměřit zhasínání kontrolky.
1)nemám v současné době měřák
(někam se zakutálel)
2)jak jsem i popisoval "závadu" tak problém je v tom že kontrolka NEZHASÍNÁ = tudíž ani nezjistím který drát je za to zodpovědný ...
díky za poznámku ale co se týče řešení příčiny místo klemování tak v tomto případě bude velmi rád překlenovat jelikož signalizaci otevřeného kufru (obzvláště pak u sedanu) já osobně "nevyužiju". Ještě se mi nikdy za dvacet let ježdění nestalo že bych nezavřel či nedovřel kufr a tim pádem nechci řešit příčinu nákupem, předpokládám dost drahé jednotky

Vedle toho jsem tento dotaz vznesl proto, že nemám možnost proměřit zhasínání kontrolky.
1)nemám v současné době měřák

2)jak jsem i popisoval "závadu" tak problém je v tom že kontrolka NEZHASÍNÁ = tudíž ani nezjistím který drát je za to zodpovědný ...