Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

530d 2005 nejede v nízkých otáčkách

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Ancek
Registrovaný
Příspěvky: 76
Registrován: pon 19.10.2009 00:00

#41 Příspěvek od Ancek »

Jendix píše:
Ancek píše:a ty jsi měl přesně tento problém?
no dalo by se říct, já jsem s autem moc nenajel.. hned poté co jsem si ho dovezl jsem to šoupnul tomu mechanikovi, takže to nedokážu moc porovnat.. jen říkám co on diagnostikoval.. a to co popisuješ by to mohlo způsobovat.. ty jsi nějak zjištoval kolik ti tlačí turbo?
Jo můj mechanik to zjišťoval a zdá se být OK...
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Klubové ID: 1838
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od Jendix »

A neni to pak čistě jenom pocitově? Nevím z čeho si přestoupil, jel jsem za poslední dobu s více dieslama, a je jasný že pod 1500 ot moc nejedou.. dělá to tak moje e61 525D, minulý týden jsem jel se superbem.. a bylo tomu stejně tak.. od 1500ot se už konečně něco děje. nevím jestli jsi pocítil nějakou změnu v průběhu toho co auto máš, potom je asi fakt někde chyba... takhle nějak tomu je u mě a myslím že snad auto šlape tak jak má, opravy mi na tom dělal chlápek který dělá prakticky jenom BMW, sám má e60, takže by snad něco zpozoroval kdyby něco nebylo v pořádku..
Eks
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Klubové ID: 1372

#43 Příspěvek od Eks »

Jendix to trochu nakousnul. BMW E-60 s motorem 160kW má plný krouťák ve 2000ot/min, 170kW při 1750ot/min, Audi 165 i 171kW při 1400ot/min a MB 320 V motor 1600ot/min.
Zdeněk
Ancek
Registrovaný
Příspěvky: 76
Registrován: pon 19.10.2009 00:00

#44 Příspěvek od Ancek »

Tady nejde o výkon, ale plynulost při přidání plynu. Zkoušel jsem auto podržet v otáčkách, kdy se mi zdá přidušené a lehce to škube..Zase ne vždycky.. Chtělo by se to projet v jiným autě,ať můžu porovnat..
dave71
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: čtv 19.05.2011 00:00
Bydliště: Rožňava

#45 Příspěvek od dave71 »

Ancek píše:Tady nejde o výkon, ale plynulost při přidání plynu. Zkoušel jsem auto podržet v otáčkách, kdy se mi zdá přidušené a lehce to škube..Zase ne vždycky.. Chtělo by se to projet v jiným autě,ať můžu porovnat..
Přesně tak tu se jedná o to, že motor nemá krivku výkonu krútiaku plynulou
ale má výkonové díři a prudké skoky ,co není normální stav

Byl sem na diagnostike za soukromým mechanikem protože
v značkovém servisu velký H.... vedí akorat obrat lidi o peníze
a výsledek opravy = 0 (tzv. měniči náhradních dílů)

soukromý mechanik mi řekl ,že přidušení spůsobuje vadná regulace EGR ventilu .Je to choroba 7 er a 5 er

Zvykne byt vadnej "Pressure converter" katalog číslo
11 74 7 796 634 pozice 1 ,Podívej se zde

http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... ntrol_agr/

http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... o_charger/

jestli to vyměním bude pokoj
špatná regulace EGR pridušuje motor někdy více někdy méne
Kdyby to byla mechanická chyba vstrek, komprese byla by tam pořád
a natrvalo. Odpojením Váhy vstreky neopravím len dostanu motor
do neřizeného režimu v ktorem jede lépe.

bylo mi žečeno ,že EGR neoblbnu zaslepením protože ridici jednotka
s ním s ním počítá
Je to možné pouze u staré 525 tds

530 D E60 má dve snímače teploty výfukových plynů (vymeneny)
diagnostika hlásila chybu, Odpor nového snímače 13 Omú starej 23 Omú
katalog čislo 13 62 7 809 152 pozice 1

snímač tlaku byl vadnej katalog čislo 13 62 7 789 219 pozice 5 vymenena
diagnostika už nehlási vadné snímače

plánek zde:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... unt_parts/

JEŠTĚ VYMĚNÍM ten Pressure converter 11 74 7 796 634
kterej prej přidušuje motor špatnou regulaci a uvídím
Už sem ho objednal Dám Vědět až ho vyměním jak se motor správa

http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... ntrol_agr/
Ancek
Registrovaný
Příspěvky: 76
Registrován: pon 19.10.2009 00:00

#46 Příspěvek od Ancek »

dave71 píše:
Ancek píše:Tady nejde o výkon, ale plynulost při přidání plynu. Zkoušel jsem auto podržet v otáčkách, kdy se mi zdá přidušené a lehce to škube..Zase ne vždycky.. Chtělo by se to projet v jiným autě,ať můžu porovnat..
Přesně tak tu se jedná o to, že motor nemá krivku výkonu krútiaku plynulou
ale má výkonové díři a prudké skoky ,co není normální stav

Byl sem na diagnostike za soukromým mechanikem protože
v značkovém servisu velký H.... vedí akorat obrat lidi o peníze
a výsledek opravy = 0 (tzv. měniči náhradních dílů)

soukromý mechanik mi řekl ,že přidušení spůsobuje vadná regulace EGR ventilu .Je to choroba 7 er a 5 er

Zvykne byt vadnej "Pressure converter" katalog číslo
11 74 7 796 634 pozice 1 ,Podívej se zde

http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... ntrol_agr/

http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... o_charger/

jestli to vyměním bude pokoj
špatná regulace EGR pridušuje motor někdy více někdy méne
Kdyby to byla mechanická chyba vstrek, komprese byla by tam pořád
a natrvalo. Odpojením Váhy vstreky neopravím len dostanu motor
do neřizeného režimu v ktorem jede lépe.

bylo mi žečeno ,že EGR neoblbnu zaslepením protože ridici jednotka
s ním s ním počítá
Je to možné pouze u staré 525 tds

530 D E60 má dve snímače teploty výfukových plynů (vymeneny)
diagnostika hlásila chybu, Odpor nového snímače 13 Omú starej 23 Omú
katalog čislo 13 62 7 809 152 pozice 1

snímač tlaku byl vadnej katalog čislo 13 62 7 789 219 pozice 5 vymenena
diagnostika už nehlási vadné snímače

plánek zde:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... unt_parts/

JEŠTĚ VYMĚNÍM ten Pressure converter 11 74 7 796 634
kterej prej přidušuje motor špatnou regulaci a uvídím
Už sem ho objednal Dám Vědět až ho vyměním jak se motor správa

http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... ntrol_agr/

Dobrá práce chlape, jestli to bude opravdu tím, tak ti budu moc vděčen.. :) Jak to vyzkoušíš, dej prosím vědět, jestli to pomohlo. Díky
Ancek
Registrovaný
Příspěvky: 76
Registrován: pon 19.10.2009 00:00

#47 Příspěvek od Ancek »

Ancek píše:
dave71 píše:
Ancek píše:Tady nejde o výkon, ale plynulost při přidání plynu. Zkoušel jsem auto podržet v otáčkách, kdy se mi zdá přidušené a lehce to škube..Zase ne vždycky.. Chtělo by se to projet v jiným autě,ať můžu porovnat..
Přesně tak tu se jedná o to, že motor nemá krivku výkonu krútiaku plynulou
ale má výkonové díři a prudké skoky ,co není normální stav

Byl sem na diagnostike za soukromým mechanikem protože
v značkovém servisu velký H.... vedí akorat obrat lidi o peníze
a výsledek opravy = 0 (tzv. měniči náhradních dílů)

soukromý mechanik mi řekl ,že přidušení spůsobuje vadná regulace EGR ventilu .Je to choroba 7 er a 5 er

Zvykne byt vadnej "Pressure converter" katalog číslo
11 74 7 796 634 pozice 1 ,Podívej se zde

http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... ntrol_agr/

http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... o_charger/

jestli to vyměním bude pokoj
špatná regulace EGR pridušuje motor někdy více někdy méne
Kdyby to byla mechanická chyba vstrek, komprese byla by tam pořád
a natrvalo. Odpojením Váhy vstreky neopravím len dostanu motor
do neřizeného režimu v ktorem jede lépe.

bylo mi žečeno ,že EGR neoblbnu zaslepením protože ridici jednotka
s ním s ním počítá
Je to možné pouze u staré 525 tds

530 D E60 má dve snímače teploty výfukových plynů (vymeneny)
diagnostika hlásila chybu, Odpor nového snímače 13 Omú starej 23 Omú
katalog čislo 13 62 7 809 152 pozice 1

snímač tlaku byl vadnej katalog čislo 13 62 7 789 219 pozice 5 vymenena
diagnostika už nehlási vadné snímače

plánek zde:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... unt_parts/

JEŠTĚ VYMĚNÍM ten Pressure converter 11 74 7 796 634
kterej prej přidušuje motor špatnou regulaci a uvídím
Už sem ho objednal Dám Vědět až ho vyměním jak se motor správa

http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... ntrol_agr/

Dobrá práce chlape, jestli to bude opravdu tím, tak ti budu moc vděčen.. :) Jak to vyzkoušíš, dej prosím vědět, jestli to pomohlo. Díky


Zdar, jak to vypadá, už máš ten díl? Já jsem dneska preventivně pročistil EGR, byl trošku špinavý,ale nic velkýho a auto se chová pořád stejně...
dave71
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: čtv 19.05.2011 00:00
Bydliště: Rožňava

#48 Příspěvek od dave71 »

Ancek píše:
Ancek píše:
dave71 píše: Přesně tak tu se jedná o to, že motor nemá krivku výkonu krútiaku plynulou
ale má výkonové díři a prudké skoky ,co není normální stav

Byl sem na diagnostike za soukromým mechanikem protože
v značkovém servisu velký H.... vedí akorat obrat lidi o peníze
a výsledek opravy = 0 (tzv. měniči náhradních dílů)

soukromý mechanik mi řekl ,že přidušení spůsobuje vadná regulace EGR ventilu .Je to choroba 7 er a 5 er

Zvykne byt vadnej "Pressure converter" katalog číslo
11 74 7 796 634 pozice 1 ,Podívej se zde

http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... ntrol_agr/

http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... o_charger/

jestli to vyměním bude pokoj
špatná regulace EGR pridušuje motor někdy více někdy méne
Kdyby to byla mechanická chyba vstrek, komprese byla by tam pořád
a natrvalo. Odpojením Váhy vstreky neopravím len dostanu motor
do neřizeného režimu v ktorem jede lépe.

bylo mi žečeno ,že EGR neoblbnu zaslepením protože ridici jednotka
s ním s ním počítá
Je to možné pouze u staré 525 tds

530 D E60 má dve snímače teploty výfukových plynů (vymeneny)
diagnostika hlásila chybu, Odpor nového snímače 13 Omú starej 23 Omú
katalog čislo 13 62 7 809 152 pozice 1

snímač tlaku byl vadnej katalog čislo 13 62 7 789 219 pozice 5 vymenena
diagnostika už nehlási vadné snímače

plánek zde:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... unt_parts/

JEŠTĚ VYMĚNÍM ten Pressure converter 11 74 7 796 634
kterej prej přidušuje motor špatnou regulaci a uvídím
Už sem ho objednal Dám Vědět až ho vyměním jak se motor správa

http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... ntrol_agr/

Dobrá práce chlape, jestli to bude opravdu tím, tak ti budu moc vděčen.. :) Jak to vyzkoušíš, dej prosím vědět, jestli to pomohlo. Díky


Zdar, jak to vypadá, už máš ten díl? Já jsem dneska preventivně pročistil EGR, byl trošku špinavý,ale nic velkýho a auto se chová pořád stejně...
Nazdar Ten díl dnes prijede dobírkou jak sem žekl ,až ho namontuju dam vedet sám sem moc zvědavej jak to dopadne ,už to rešime s kamarátem
půl roku. Muj Egr byl čisten a nic.
Ancek
Registrovaný
Příspěvky: 76
Registrován: pon 19.10.2009 00:00

#49 Příspěvek od Ancek »

dave71 píše:
Ancek píše:
Ancek píše:
Dobrá práce chlape, jestli to bude opravdu tím, tak ti budu moc vděčen.. :) Jak to vyzkoušíš, dej prosím vědět, jestli to pomohlo. Díky


Zdar, jak to vypadá, už máš ten díl? Já jsem dneska preventivně pročistil EGR, byl trošku špinavý,ale nic velkýho a auto se chová pořád stejně...
Nazdar Ten díl dnes prijede dobírkou jak sem žekl ,až ho namontuju dam vedet sám sem moc zvědavej jak to dopadne ,už to rešime s kamarátem
půl roku. Muj Egr byl čisten a nic.

Ok, díky, už jsem nedočkavej, to víš...:) Dnes jsem odpojil tu modrou hadičku, co vede z regulátoru do EGR a zaslepil šroubkem a světe div se, auto jede jak má, žádný cukání, jde krásně odspodu, dušení je pryč.. Jednou vadu to má, rozsvítí se kontrolka DDE na palubovce ( jak jsi psal). Ale je vidět, že jsme na dobré cestě...:)
dave71
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: čtv 19.05.2011 00:00
Bydliště: Rožňava

#50 Příspěvek od dave71 »

"Pressure converter" katalog číslo
11 74 7 796 634 sem vymenil a problém pretrváva ,diagnostika
vypisuje chybu na váhe vzduchu
Váha vzduchu bola menena za novou
Žeby nová Váha byla špatná ???

Když odpjím Váhu auto jede
Buď je Váha špatná anebo neco co jiního má s ní súvis ???
že ji porád vypisuje

Ako vím váhu skontrolovat - otestovať ?
Ancek
Registrovaný
Příspěvky: 76
Registrován: pon 19.10.2009 00:00

#51 Příspěvek od Ancek »

dave71 píše:"Pressure converter" katalog číslo
11 74 7 796 634 sem vymenil a problém pretrváva ,diagnostika
vypisuje chybu na váhe vzduchu
Váha vzduchu bola menena za novou
Žeby nová Váha byla špatná ???

Když odpjím Váhu auto jede
Buď je Váha špatná anebo neco co jiního má s ní súvis ???
že ji porád vypisuje

Ako vím váhu skontrolovat - otestovať ?
...a sakra..:( Jakou jsi kupoval váhu, originál?
dave71
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: čtv 19.05.2011 00:00
Bydliště: Rožňava

#52 Příspěvek od dave71 »

Ancek píše:
dave71 píše:"Pressure converter" katalog číslo
11 74 7 796 634 sem vymenil a problém pretrváva ,diagnostika
vypisuje chybu na váhe vzduchu
Váha vzduchu bola menena za novou
Žeby nová Váha byla špatná ???

Když odpjím Váhu auto jede
Buď je Váha špatná anebo neco co jiního má s ní súvis ???
že ji porád vypisuje

Ako vím váhu skontrolovat - otestovať ?
...a sakra..:( Jakou jsi kupoval váhu, originál?
Nejdrív byla Váha Vymenena v Autorizov servise BMW na základe
diagnostiky a problém pretrvával check control oranž svítila dále,dusí se
tak sem ju vrátil a nechal púvodní.
Pak sem objednal a vymenil novou Bosh a delá to samé ,pridušuje motor,
diagnostika hlási špatnou Váhu vzduchu.

Ak Váhu odpojím motor se nepridušuje ,ale samozrejme check control oranž svíti .
Záver - že by štatisticky dve nové Váhy byly špatné ??????
Asi ne. Vypovidajíci hodnota diagnostiky je na 60% pravda.
žeby regulácia Turba ??

Vypisuje špatnou Váhu vzduchu ale špatné je neco co s ňou spolupracuje
a súvisí . Objednaný sem k dalšímu byvalému BMW servismanovi teď
spravuje BMW na soukromí .Mal by na neco asi iného PRIJÍT -Doufam a verím do prdele sere ma to, ale ja tomu prídu na ....

Zatím Čus..
dave71
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: čtv 19.05.2011 00:00
Bydliště: Rožňava

#53 Příspěvek od dave71 »

dave71 píše:
Ancek píše:
dave71 píše:"Pressure converter" katalog číslo
11 74 7 796 634 sem vymenil a problém pretrváva ,diagnostika
vypisuje chybu na váhe vzduchu
Váha vzduchu bola menena za novou
Žeby nová Váha byla špatná ???

Když odpjím Váhu auto jede
Buď je Váha špatná anebo neco co jiního má s ní súvis ???
že ji porád vypisuje

Ako vím váhu skontrolovat - otestovať ?
...a sakra..:( Jakou jsi kupoval váhu, originál?
Nejdrív byla Váha Vymenena v Autorizov servise BMW na základe
diagnostiky a problém pretrvával check control oranž svítila dále,dusí se
tak sem ju vrátil a nechal púvodní.
Pak sem objednal a vymenil novou Bosh a delá to samé ,pridušuje motor,
diagnostika hlási špatnou Váhu vzduchu.

Ak Váhu odpojím motor se nepridušuje ,ale samozrejme check control oranž svíti .
Záver - že by štatisticky dve nové Váhy byly špatné ??????
Asi ne. Vypovidajíci hodnota diagnostiky je na 60% pravda.
žeby regulácia Turba ??

Vypisuje špatnou Váhu vzduchu ale špatné je neco co s ňou spolupracuje
a súvisí . Objednaný sem k dalšímu byvalému BMW servismanovi teď
spravuje BMW na soukromí .Mal by na neco asi iného PRIJÍT -Doufam a verím do prdele sere ma to, ale ja tomu prídu na ....

Zatím Čus..
Tak dnes sem si pořidil schéma zapojení kabeláže Medzi Váhou vzduchu
a řídící jednotkou a prosvítil multimetrem odpor medzi konektorem Váhy a konektorem R Jednotky. VŠE BYLO V POŘÁDKU stráty na odporu nejsou

http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm

Když konektor Váhy zapojím motoru sa nechce ani pri volnobehu
do 1800-2000 potom zapne turbo a otáčky vyletej nahoru

když konektor Váhy odpojím motor jede pekne po plynu omnoho líp.
a taky preraduje jak má

Kde múže byt problém ?
1.Nasáva falešnej vzduch v sacím potrubí -to som skontroloval
2.Bylo mi žečeno ,že jestli odpojím Váhu a motor jede líp
je vadná Váha vzduchu !!.
Mohli by ste túto informaci preveriť ??????

Žeby mi prodali novou váhu=zmetek nebo použitou vyčistenou??

Půjčím si Váhu z BMW ktoré je v pořádku a jede jak má.
530d 2004 E60 má totožnú váhu s modeli

for the models: BMW 118d, 120d, 318d, 320d, 325d, 330d, 330xd, 318td, 320td, 320Cd, 330Cd, 520d, 525d, 530d, 530xd, 730d, 730Ld, X3, X5
Pasuje na BMW Diesele motory s EU4.

Info blíž
http://www.maf-shop.com/product_info.ph ... anguage/en

Tak zatím máte neco nového ????????????
... nedáme tomu pokoj musíme to dořešit
nejak společne ať to jede...............
Ancek
Registrovaný
Příspěvky: 76
Registrován: pon 19.10.2009 00:00

#54 Příspěvek od Ancek »

dave71 píše:
dave71 píše:
Ancek píše: ...a sakra..:( Jakou jsi kupoval váhu, originál?
Nejdrív byla Váha Vymenena v Autorizov servise BMW na základe
diagnostiky a problém pretrvával check control oranž svítila dále,dusí se
tak sem ju vrátil a nechal púvodní.
Pak sem objednal a vymenil novou Bosh a delá to samé ,pridušuje motor,
diagnostika hlási špatnou Váhu vzduchu.

Ak Váhu odpojím motor se nepridušuje ,ale samozrejme check control oranž svíti .
Záver - že by štatisticky dve nové Váhy byly špatné ??????
Asi ne. Vypovidajíci hodnota diagnostiky je na 60% pravda.
žeby regulácia Turba ??

Vypisuje špatnou Váhu vzduchu ale špatné je neco co s ňou spolupracuje
a súvisí . Objednaný sem k dalšímu byvalému BMW servismanovi teď
spravuje BMW na soukromí .Mal by na neco asi iného PRIJÍT -Doufam a verím do prdele sere ma to, ale ja tomu prídu na ....

Zatím Čus..
Tak dnes sem si pořidil schéma zapojení kabeláže Medzi Váhou vzduchu
a řídící jednotkou a prosvítil multimetrem odpor medzi konektorem Váhy a konektorem R Jednotky. VŠE BYLO V POŘÁDKU stráty na odporu nejsou

http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm

Když konektor Váhy zapojím motoru sa nechce ani pri volnobehu
do 1800-2000 potom zapne turbo a otáčky vyletej nahoru

když konektor Váhy odpojím motor jede pekne po plynu omnoho líp.
a taky preraduje jak má

Kde múže byt problém ?
1.Nasáva falešnej vzduch v sacím potrubí -to som skontroloval
2.Bylo mi žečeno ,že jestli odpojím Váhu a motor jede líp
je vadná Váha vzduchu !!.
Mohli by ste túto informaci preveriť ??????

Žeby mi prodali novou váhu=zmetek nebo použitou vyčistenou??

Půjčím si Váhu z BMW ktoré je v pořádku a jede jak má.
530d 2004 E60 má totožnú váhu s modeli

for the models: BMW 118d, 120d, 318d, 320d, 325d, 330d, 330xd, 318td, 320td, 320Cd, 330Cd, 520d, 525d, 530d, 530xd, 730d, 730Ld, X3, X5
Pasuje na BMW Diesele motory s EU4.

Info blíž
http://www.maf-shop.com/product_info.ph ... anguage/en

Tak zatím máte neco nového ????????????
... nedáme tomu pokoj musíme to dořešit
nejak společne ať to jede...............

Pokud máš rok 2004, musíš váhu nakódovat do řídící jednotky !!
dave71
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: čtv 19.05.2011 00:00
Bydliště: Rožňava

#55 Příspěvek od dave71 »

Ancek píše:
dave71 píše:
dave71 píše: Nejdrív byla Váha Vymenena v Autorizov servise BMW na základe
diagnostiky a problém pretrvával check control oranž svítila dále,dusí se
tak sem ju vrátil a nechal púvodní.
Pak sem objednal a vymenil novou Bosh a delá to samé ,pridušuje motor,
diagnostika hlási špatnou Váhu vzduchu.

Ak Váhu odpojím motor se nepridušuje ,ale samozrejme check control oranž svíti .
Záver - že by štatisticky dve nové Váhy byly špatné ??????
Asi ne. Vypovidajíci hodnota diagnostiky je na 60% pravda.
žeby regulácia Turba ??

Vypisuje špatnou Váhu vzduchu ale špatné je neco co s ňou spolupracuje
a súvisí . Objednaný sem k dalšímu byvalému BMW servismanovi teď
spravuje BMW na soukromí .Mal by na neco asi iného PRIJÍT -Doufam a verím do prdele sere ma to, ale ja tomu prídu na ....

Zatím Čus..
Tak dnes sem si pořidil schéma zapojení kabeláže Medzi Váhou vzduchu
a řídící jednotkou a prosvítil multimetrem odpor medzi konektorem Váhy a konektorem R Jednotky. VŠE BYLO V POŘÁDKU stráty na odporu nejsou

http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm

Když konektor Váhy zapojím motoru sa nechce ani pri volnobehu
do 1800-2000 potom zapne turbo a otáčky vyletej nahoru

když konektor Váhy odpojím motor jede pekne po plynu omnoho líp.
a taky preraduje jak má

Kde múže byt problém ?
1.Nasáva falešnej vzduch v sacím potrubí -to som skontroloval
2.Bylo mi žečeno ,že jestli odpojím Váhu a motor jede líp
je vadná Váha vzduchu !!.
Mohli by ste túto informaci preveriť ??????

Žeby mi prodali novou váhu=zmetek nebo použitou vyčistenou??

Půjčím si Váhu z BMW ktoré je v pořádku a jede jak má.
530d 2004 E60 má totožnú váhu s modeli

for the models: BMW 118d, 120d, 318d, 320d, 325d, 330d, 330xd, 318td, 320td, 320Cd, 330Cd, 520d, 525d, 530d, 530xd, 730d, 730Ld, X3, X5
Pasuje na BMW Diesele motory s EU4.

Info blíž
http://www.maf-shop.com/product_info.ph ... anguage/en

Tak zatím máte neco nového ????????????
... nedáme tomu pokoj musíme to dořešit
nejak společne ať to jede...............

Pokud máš rok 2004, musíš váhu nakódovat do řídící jednotky !!
Váhu sen v servisu pujčil novou a nakódoval = (nastavil refernční hodnoty
medzi Váhou a řídící jednotkou)

Auto jelo se zapojenou Váhov plynule krásne výkon už od nízkych otáček
Akonáhle som mu dal Kick Down=plnej plyn pak se to zase celé pokazilo rozštelovalo a pri rozbehu na križovatkách to zase mrzne do 2000 ot min. Diagnostika zase hlási chyba váhy vzduchu

Má Nekdo nejakej nápad
Skúsim preprogramovať celú rídící jednotkou
:cry:
Majkl328
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: sob 08.08.2009 00:00
Bydliště: Jindřichův Hradec, Praha
Kontaktovat uživatele:

#56 Příspěvek od Majkl328 »

To by mě teda zajímalo, čim to bude, koupil sem teď 525D E39 a taky to neni do 2 000Ot žádny labužo, ale kamarád má E60 530D a druhej E39 530D a mají to samy, do 2 000 mrtvola, tak sem si myslel, že to asi takhle u těch motorů chodí..
Martem
Registrovaný
Příspěvky: 414
Registrován: ned 18.03.2007 01:00
Bydliště: Vodňany
Klubové ID: 999

#57 Příspěvek od Martem »

Tak už to vyřešte,ať mohu opravovat :D Mam to samé a nevím co s tím.
vajo
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: pát 01.04.2011 00:00

#58 Příspěvek od vajo »

Tak už jste tu záhadu vyřešili? Mě to taky pořád dělá to samý....už jsem vyzkoušel všechno co bylo popsáno a nic
dave71
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: čtv 19.05.2011 00:00
Bydliště: Rožňava

#59 Příspěvek od dave71 »

vajo píše:Tak už jste tu záhadu vyřešili? Mě to taky pořád dělá to samý....už jsem vyzkoušel všechno co bylo popsáno a nic

Dnes som bol v súkromnom servise špecializovaný na BMW
V elektronike nieje žiadna chyba,všetky súčasti fungujú

Technika som informoval ,že v sacím potrubí bolo plno karbonu
Keď bolo v saní bude aj na ventilech v komôrkach hlavy atak dále.
Ich Riešenie : dole hlavu motora prečistiť všetky kanáliky a ventily
Rešili už dve pripady 320d so zakarbovaným motorom,po vyčistení to pomohlo (určite to neuškodí) stále sa motám dookola a už neviem čoho sa pustiť . Tak som to dal prečistiť začnú 8 augusta.

Váha vzduchu (je 3-tia nová) zmeria prietok vzduchu správne ale
pravdepodobne následkom zníženého prietoku vzduchu k ventilom od sania a od výfuku v hlave (zadrbané karbónom) to klame prietok nieje ideálny a dokonalý údajne hlavne v nízkych otáčkach

Diesel Partikel filter už pred majiteľ menil v r 2010
Výfuková strana priechodná

Ak váhu odpojím už to ide s konštantnou hodnotou prietoku vzduchu v núdzovom režime samozrejme lepšie (klasické auto bez elektroniky) a riadenia. Odpojená Váha odpája aj EGR reguláciu

K Oleju - 0W40 autu škodí tahá vlhkosť je treba používať 5W40
Pod vekom to vyzeralo podobne ako na tejto stránke
Tu bol olej menený samozrejme a taký ako má!!!

http://www.bmw-planet.com/2009/03/08/fa ... regularly/

Nechal som prečistiť karbon mechanicky v hlave skontrolujeme základ motoru
Existuje aj technológia čistenia motora bez rozobratia neviem zaručiť či je to bezpečné a do akej miery účinné Tu sú linky

http://www.iob.cz/produkty-bg-care/deka ... motoru.php

http://www.dekarbonizacia.szm.com/

http://www.dekarbo.sk/index.php?clanek=3

Tak zatím Skúste niečo vykúmať
Dám samozrejme vedieť či to pomohlo ak budú hotov.
dave71
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: čtv 19.05.2011 00:00
Bydliště: Rožňava

#60 Příspěvek od dave71 »

Takže po 8 mesiacoch som problém vyriešil
Elektronika a Váha vzduchu bola v poriadku

Celý problém spočíval ,že motor sacie výfukové potrubie ventily vaňa
bola zakarbonizovaná v dôsledku nepravidelnej výmeny oleja
,alebo nevhodným olejom Bol tam 0W40 má byť 5W30

Váha vzduchu odmeria správne množstvo vzduchu zúžený prietok
na saní dusí motor a v nízkych otáčkach to nejde až keď mu turbo pomốže

Motor ide tichšie už netrhá pri určitých otáčkach
Hlava ventily vačky vaňa demontované vyčistené
Tento motor mohol skončiť veľmi zle ak by sa nevyčistil

Poďakovať chcem tejto firme BAYERN partner s.r.o.
Neresnícka 12 960 01 Zvolen súkromný servis na Bávo

http://www.bayernpartner.sk/servis.html

Odporúčam fakt sa vyznajú ,už žiadny autorizovaný servis=štátny
kde serv technikov menia každé 3 mesiace nemajú k bmw vzťah
nevedia súvislosťi sú meniči náhradných dielov
Auto mi doje.... s faktúrov na 600 eur prišiel som domov za 100 eur
na odtahovke


Takto to dopadne ak sa zanedbá údržba .
Přílohy
hlava po.jpg
hlava po.jpg (103.41 KiB) Zobrazeno 1579 x
veko.JPG
veko.JPG (78.04 KiB) Zobrazeno 1579 x
vana2.jpg
vana2.jpg (102.17 KiB) Zobrazeno 1579 x
vacka.JPG
vacka.JPG (144.92 KiB) Zobrazeno 1579 x
vana.jpg
vana.jpg (171.82 KiB) Zobrazeno 1579 x
motor po.jpg
motor po.jpg (147.31 KiB) Zobrazeno 1579 x
motor pred.jpg
motor pred.jpg (110.71 KiB) Zobrazeno 1579 x
Odpovědět