Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E34 - Neresitelny problem s kmitanim volantu/kol
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1162
- Registrován: stř 01.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
- Klubové ID: 2927
Zdravim, uz jsem tu o tomhle jednou psal kdyz to zaclo delat. Problem stale pretrvava tak to zkusim cely popsat.
Mame bmw e34 525tds rv 93, na tom 18" kola s 35mm rozsirovacima podlozkama, jinak by se tam nevesli. Kdyz auto jede, neni zadnej problem do doby, nez se prekroci 75-80kmh rychlost, pak to rozklepe cely auto, volant, kdyz vystrcim hlavu z okna, neskutecne kmitaj i kola. Kola jsou 150x vyvazeny, brzdove kotouce o kterych jsme mysleli ze to delaj jsou novy, pri brzdeni nekopou do pedalu ani na volantu nic neni cejtit. Cela predni naprava je vymenena z auta, ktere to nedelalo, ale problem je porad stejnej a furt pri stejne rychlosti. Napadlo nas ulozeni spodniho ramene, kdyz se koupili nove silentbloky, za par hodin byly zas na vyhozeni ale cim je to zapricineny ?
Mame bmw e34 525tds rv 93, na tom 18" kola s 35mm rozsirovacima podlozkama, jinak by se tam nevesli. Kdyz auto jede, neni zadnej problem do doby, nez se prekroci 75-80kmh rychlost, pak to rozklepe cely auto, volant, kdyz vystrcim hlavu z okna, neskutecne kmitaj i kola. Kola jsou 150x vyvazeny, brzdove kotouce o kterych jsme mysleli ze to delaj jsou novy, pri brzdeni nekopou do pedalu ani na volantu nic neni cejtit. Cela predni naprava je vymenena z auta, ktere to nedelalo, ale problem je porad stejnej a furt pri stejne rychlosti. Napadlo nas ulozeni spodniho ramene, kdyz se koupili nove silentbloky, za par hodin byly zas na vyhozeni ale cim je to zapricineny ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
DOBRZDUJEŠ MOTOREM,ALE PŘES BRZDU TI TO CHVĚNÍ PŘESTANE,A CHYBA BUDE NĚKDE NA NÁPRAVĚ, TIPNUL BYCH TLUMIČE A ULOŽENÍ.
34 náchylná na předek... NEMYSLI SI I MĚ TO KMITÁ,A JDU PO TOM STEJNĚ JAK TY U MĚ TO DĚLAJ KOLA PÁČ NA ZIMÁKÁCH TO NEDĚLÁ,ALE PODLE MÝHO TOMU MOC NEPŘIDÁVAJÍ STARÝ TLUMIČEA ULOŽENÍ..ZBYTEK JE NOVEJ,NAVÍC NOVÝ GUMY A TY TO MŮŽOU TAKY ROZKMITAT,MÁM TAM TOTIŽ 225 NA 50 A TO 34 NENABÍZÍ -MYSLÍM,,ZA DALŠÍ POTŘEBUJU GEOMETRII ALE MUSIM POČKAT NA ZIMU PONĚVADŽ U NÁS V HUMPOLCI NEMAJ NÁSTROJ KTERÝ TO ZACHYTÍ ZA DISK..

34 náchylná na předek... NEMYSLI SI I MĚ TO KMITÁ,A JDU PO TOM STEJNĚ JAK TY U MĚ TO DĚLAJ KOLA PÁČ NA ZIMÁKÁCH TO NEDĚLÁ,ALE PODLE MÝHO TOMU MOC NEPŘIDÁVAJÍ STARÝ TLUMIČEA ULOŽENÍ..ZBYTEK JE NOVEJ,NAVÍC NOVÝ GUMY A TY TO MŮŽOU TAKY ROZKMITAT,MÁM TAM TOTIŽ 225 NA 50 A TO 34 NENABÍZÍ -MYSLÍM,,ZA DALŠÍ POTŘEBUJU GEOMETRII ALE MUSIM POČKAT NA ZIMU PONĚVADŽ U NÁS V HUMPOLCI NEMAJ NÁSTROJ KTERÝ TO ZACHYTÍ ZA DISK..

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 278
- Registrován: úte 06.10.2009 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
tohle je vůle v řízení zvendni jedno kolo a zkus si s ním zahýbat a potom zvedni druhou stranu a postup opakuj,u zvedlého auta celého to není tak poznat jako když zvedneš na heveru jen jedno, protože to druhé ti pěkně drží na zemi, můj typ je čep řízení na venkovní straně.Geometrie to není. Menší možnost ramena totál v p.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
je to v řízení, když to zvedneš uvidíš. Stopro je tam vůle, na 95%na táhlech řízení a na ten zbytek je na totálku ramene.DWXak píše:Geometrie je nova, takze to jsme vyloucili hned. Ale prijde mi divny ze by neco spojeneho s rizenim spustilo takovej msakr, kterej to s tim autem pri ty 80kmh rychlosti dela
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 84
- Registrován: ned 19.07.2009 00:00
- Bydliště: Teplice
- Klubové ID: 4002
No do pedálu ani ťuk jen prebehová rychlost mezi 80 a 60km/h.Jinak dobrý.když jsem dal zimáky taky to dělalo ale podstatně míň.Jak jsem psal vyměnil jsem všechno.na technický jsem to zkoušel s předkem cloumat na všechny strany a vše O.K.Potom už mi nezbývalo nic jinýho než nový kotouče i když jsem tam měl z druhovýroby asi10000km nový i desky.Koupil jsem vše origo a z kebule bylo zase BMW který krásně jezdilo až mi bylo líto ho prodat.
měl jsem podobný problém,525r.89, přes stk prošlo bez problému a tak jsem se osmelil a řekl že po přejetí nerovnosti se řízení rozkmitá , musím spomalit a pak se to stabilizuje. technik znovu vlezl pod auto, nic nemohl najít a pak zjistil že je povolena matice na tyči řízení , byl to klíč kolem 30, utahoval to při natočených kolech a říkal, že s podobnou závadou se ještě nestkal. Od te doby OK.