Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

530da 2005 e60 problém

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
zmusik1
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: pát 15.07.2011 00:00

#1 Příspěvek od zmusik1 »

Ahoj,moc prosim o radu.
Mam tohle auto týden a už mam problém,najeto 140tkm,kontrola u bmw a mělo by to sedět.

volnoběh je uplně v pořádku,na neutrál jde motor vytáčet normálně,zvuk podle mě taky v pořádku. Když jedu v klidu,na čtvtr,na pul,na třičtvrtě plynu,tak je vše v pořádku,ale jakmile sešlápnu plyn na podlahu auto krásně zrychluje cca do 2500otáček a pak se otáčky zastaví a zrychluje to o 10km/h za minutu a ani se nepřeřadí na vyšší stupen-
Auto nekouří,turbo zatahuje
Pozn. když ovládám plyn tempomatem,tak auto jede jak má.
Za ten týden,jsem jen skontroloval oleje,vzduchové filtry a tankoval Verva diesel.
zmusik1
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: pát 15.07.2011 00:00

#2 Příspěvek od zmusik1 »

A občas se mi zobrazí obrázek auta se šipkama k vozovce a nahoru od vozovky,kolmo k autu(self-levelling suspension)


Možná to má něco společného,ale nejsem si jistej tim co to znamená
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#3 Příspěvek od libovka »

Diagnostika
The_big_deal
Registrovaný
Příspěvky: 299
Registrován: ned 29.06.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od The_big_deal »

stěma šipkama nahoru a dolu k vozovce je to bud kompresorem na zadní nápravě, nebo měchama a nebo čidlama.
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#5 Příspěvek od all »

jo, ted sem měnil na autě podobného popisu motor, když sem to projížděl, sem tam vypadla chyba měniče.... automatické převodovky. spadla do režimu, kdy jak popisuješ, motor zatáhne, ale nak cca 2600 zrychluje hrozne pomalu a sníží se i otáčky motoru.... prostě převodovka ovládá motor, protože nedokáže převést tolik Nm na výstupní hřídel. opraveno :-) sedl si olej a diag. vymazal chyby.

Připojím se k tématu, automat radí fajn, jen mezi 1500ot a málo sešláplém plynu přezařuje mezi dvěma kvalty, a ten větší kvalt autem zadrncá... jakoby blbě zabere, více škubnutíma a zas přeředí na menší rychlost. diag. nic nepíše.
zmusik1
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: pát 15.07.2011 00:00

#6 Příspěvek od zmusik1 »

Problém vyřešen,totálně ucpanej filtr pevných částic.
To kdo vymyslel
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Klubové ID: 1838
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Jendix »

zmusik1 píše:Problém vyřešen,totálně ucpanej filtr pevných částic.
To kdo vymyslel
nevim jak jsi to vyřešil.. ale nechá se vyčistit, mě do toho nacpal automechanik nacpal nějakou chemii a wabkou to propláchnul.. jinak na 140tkm ucpanej filtr je divný.... buď jezdíš jen ve městě.. nebo někde něco není v pořádku.. běžně vydrží přes 200tkm...
Selix
Registrovaný
Příspěvky: 479
Registrován: stř 09.06.2010 00:00
Klubové ID: 2474

#8 Příspěvek od Selix »

navic ucpanej filtr by to melo hlasit
Odpovědět