Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e34 výměna převodky řízení za servotronic - jde hrozně ztuha

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Frenk900
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: pát 02.06.2006 00:00
Bydliště: Olomoucký kraj úplně nahoře
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Frenk900 »

Čaute, podařilo se mi sehnad snad dobrou převodku řízení na svoji e34 m50, akorád je to servotronic, je na ní konektor, po odvzdušnění jde řízeni dosti těžko, posilovač funguje, po vypnutí motoru ztuhne ještě víc. Nevíte někdo jestli je třeba nějak řešit ten konektor, nebo zda to vůbec může být tím? Měl jsem za to že by měla jít lehce a v případě zapojení na jednotku při zvyšování rychlosti měla tuhnout. Neřešili jste to někdo prosím?
Frenk900
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: pát 02.06.2006 00:00
Bydliště: Olomoucký kraj úplně nahoře
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Frenk900 »

nikdo netusi :(
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Snejk »

ja to tušim... mas problem...

ses pastika a strkas tam neco, co tam nepatri...
servotronicovej ventil je tam od toho aby kdyz ho pripojis na ridici jednotku delal ten promenlivje efekt posilovace... samo od sebe to delat nebude...

ke tve smule odpojeny servotronic je ve stavu otevreno.. a tudiz prakticky nulovy ucinek posilovace..¨

takze mas moznosti...¨

a) dodelat jednotku servotronic... jen napajeni, kabel k tahosignalu a pak draty do ventilu¨

b) napojit ventil natrvalo na 12v a tim dostahnout nejvetsiho ucinku posilovace... nafurt ... (jelikoz je ale ten ventil regulovanej proudove... tak ti stejne jednou shori kdyz ho das natvrdo...)

c) ventil odsroubovat.. vzit svarecku... do jeho spicky prsknout kulicku..
a tak zustane forever zavrenej a tim dostanejs plnej posilovac na furt...

jinak mas smulu...
Frenk900
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: pát 02.06.2006 00:00
Bydliště: Olomoucký kraj úplně nahoře
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Frenk900 »

Diky za odpoved, tak nejak jsem si to myslel, akorad ten ventil taky mohl byt zavreny a otevirat az pod napetim.

Proto jsem vznesl dotaz.

Prevodek se vsude vali spousta, ale nepouzitelnych, bral jsem co je.

Ze za to ze me delas pastiku neresim, asi ses nejlepsi a vis vsechno.

Kazdopadne dik.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Snejk »

to mas vpohode. ja pastikuju porad na kazdyho.. u me je to uplne normalni :lol:
caknakis
Registrovaný
Příspěvky: 868
Registrován: ned 13.01.2008 01:00
Bydliště: Praha - západ
Klubové ID: 3068

#6 Příspěvek od caknakis »

jj....tak jak jsme to pořešili u mě. Servotronic vymýšlel hovadiny, když se připojil natvrdo na 12V, tak mi málem shořelo auto.

Takže vezmi svářečku, zavař ho a bude to posilovat.
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Huska »

Tak jak ti již napsal Snejk.. účinek je opačný .. když jedeš pomalu tak jde snáz .. tzn ted to máš jak při vysoké rychlosti.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Odpovědět