komplet V8 po GO a jeste s kompresorem za 200 ? to je dobra utopie , pokud si pod pojmem GO predstavujes vymenu gufer a pretesneni prs tak mozna jo

pokud to chceš řešit , jedine nový písty , žádný vylítaný z M5 co mají nalítano 200 000km. naslednej výbrus na ty pisty , nasledne Hckový ojnice , nový loziska na kliku rovnou , do hlav nový ventily , nejlepe i pruzinky , rovnou i ostrejsi vacky aby to melo taky nejakej verd kdyz uz to delas...pak zacnes premyslet co se spojkou , dvouhmota muze byt v sebelepsim stavu ale stejne odejde , takze jednohmota nejaka lepsi + spojka rovou taky nejaka performance (nova sachcs dlouho nová nevydrzi

) no a pak prijde na radu kompresor , za hotovej kit das kilo

nebo zkouset laborovat sam , pak plne programovatelnou RJ aby to taky dokazalo nejak fungovat a kdyz uz to delam tak at taky jsou nejaky kone z toho

pak brzdy , ze zacatku budou stacit M5 , pak stejne budes chtit nejakej vetsi 4-6pistek

a pak taky difec , pri trose stesti ten m5tkovej co ma najeto 200 hnedka neumre a chvilu vydrzi a nebo udelat repas difecu s novýma strevama od Kaazu ci drexslera

hele proste za 200 je to utopie uz jen kvuli tomu ze jen ty dily aby to za neco stalo budou stat daleko vic a to tam mas hromadu jinych picovin ktery sem vubec nepsal . da se to udelat tak ze vemes motor a das na neho kompresor ono to nejak bude jezdit ale jak dlouho to nikdo nevi

lidi co tady premysleli o stavbe turba a kompresoru tu bylo uz dost , lidi co se toho chopili a udelali to je ze bys to na prstech jedny ruky spocital
