Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 540i .............má někdo zkušenost s kompresorem?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Viking
Registrovaný
Příspěvky: 184
Registrován: stř 26.11.2008 01:00

#21 Příspěvek od Viking »

pesa píše:+ nezapomen na to, ze za 5korun to nepostavis.
Je to sice krasna predstava, ale ver tomu, ze se brutalne vzdaluje od reality.

bud za to das 100-150tis a bude to chodit i dalsich 100k km nebo do toho budes sypat cas a penize neustale...

uplne stejna story jestli koupit starsi barak za malo nebo novej barak na hypoteku....

ja proste na starej barak nemam!


Ale to já přeci vím, jsem si vědom toho, že to bude stát peníze. A ne zrovna malý. Toto téma jsem založil proto, že chci radu ohledně přestavby, nikoliv poučování o tom, kolik co stojí. Na druhou stranu radši koupím auto s padlym motorem o 50tis levnější ale s dobrým zbytkem, protože motor budu tak či tak rozebírat.
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#22 Příspěvek od ViktorDDD »

poriadna e39 540i do ktorej sa oplatí sypať ďalej prachy bude stáť okolo 7tis. € a vyššie (keď neberiem do úvahy vydojené kúsky za 4-5tis.) za kompressor kit a komplet prerábku dáš ďalších minimálne 5tis. €, a dosiahneš možno nejakých 300kW keď chceš aby to ešte dlho vydržalo
alebo

za tie prachy dokopy si kúpiš buď e39 M5 alebo alpinu B10 aj jedno aj druhé je oveľa silnejšie ako 540i a aspoň budeš mať v garáži unikát
Viking
Registrovaný
Příspěvky: 184
Registrován: stř 26.11.2008 01:00

#23 Příspěvek od Viking »

ViktorDDD píše:poriadna e39 540i do ktorej sa oplatí sypať ďalej prachy bude stáť okolo 7tis. € a vyššie (keď neberiem do úvahy vydojené kúsky za 4-5tis.) za kompressor kit a komplet prerábku dáš ďalších minimálne 5tis. €, a dosiahneš možno nejakých 300kW keď chceš aby to ešte dlho vydržalo
alebo

za tie prachy dokopy si kúpiš buď e39 M5 alebo alpinu B10 aj jedno aj druhé je oveľa silnejšie ako 540i a aspoň budeš mať v garáži unikát


Jak jsem už psal, tak kámoš má právě 540 s padlym motorem ale jinak dost dobrej stav a předběžně jsme domluveni na ceně 100 000,- Kč. Auto znám dobře, jen se s autem něco stalo v motoru a je třeba ho rozhodit. On to dělat nebude a mně to přivedlo na myšlenku super rychlé a brutální 540i :-) to je vše proč jsem toto téma založil. právě abych zjistil možnosti. Kolaborace s myšlenkou koupi M5 nebo B10 vyplynula právě až z diskuze. Za což jsem rád. Abych ještě jednou zabrousil na téma financí. Počítal jsem tak s tím, že přestavba 540 bude stát něco kolem 200tis + - a nákup auta 100tis takže 300tis ale je třeba si uvědomit, že tohle auto bude komplet po GO a bude 100%. Nevím, zda se B10 dá sehnat za tyhle peníze, aby byla ve 100% stavu. M5 jsem koukal jsou kolem této ceny celkem pravidelně k vidění, ale jak říkám, 540 si budu stavět sám, a budu vědět, že je tam všechno nové a nečeká mně za 20 000 km nemilé překvapení v podobě vylágrovanýho motoru, nebo podobné věci, která mi nasere :-) To je prostě dilema se kterým se teď potýkám. M5 s padlym motorem neseženeš, protože to chce kde kdo. Problém je asi v tom, že co si neudělam já, a vim že je uděláno správně a kvalitně, tak o tom mám pochyby. Což je asi pochopitelný.
Dík ale za příspěvek.
caknakis
Registrovaný
Příspěvky: 868
Registrován: ned 13.01.2008 01:00
Bydliště: Praha - západ

#24 Příspěvek od caknakis »

Viking píše:
caknakis píše:já to nechápu...na jednu stranu chceš auto na denní jezdění, na druhou chceš vyhodit klimatizaci....


Nechápeš to proto, že jsi si to špatně přečetl. Já nechci auto na každodenní ježdění. Na to auto mám. Chci auto pro zábavu a vyřádění se, ale taky chci spolehlivost auta pro každodenní ježdění (alespoň zpoloviny :-) ) ale to se netýká nároků na výbavu. Věř mi, že klimu si v jakkoliv takto upraveném autě zapínat nebudu.


Máš pravdu, špatně jsem to přečetl...psal jsi Ne na každodenní jízdu, nějak mi tam to slovíčko ne vypadlo :D
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od MattyX Moderátor »

komplet V8 po GO a jeste s kompresorem za 200 ? to je dobra utopie , pokud si pod pojmem GO predstavujes vymenu gufer a pretesneni prs tak mozna jo :D pokud to chceš řešit , jedine nový písty , žádný vylítaný z M5 co mají nalítano 200 000km. naslednej výbrus na ty pisty , nasledne Hckový ojnice , nový loziska na kliku rovnou , do hlav nový ventily , nejlepe i pruzinky , rovnou i ostrejsi vacky aby to melo taky nejakej verd kdyz uz to delas...pak zacnes premyslet co se spojkou , dvouhmota muze byt v sebelepsim stavu ale stejne odejde , takze jednohmota nejaka lepsi + spojka rovou taky nejaka performance (nova sachcs dlouho nová nevydrzi :D ) no a pak prijde na radu kompresor , za hotovej kit das kilo :D nebo zkouset laborovat sam , pak plne programovatelnou RJ aby to taky dokazalo nejak fungovat a kdyz uz to delam tak at taky jsou nejaky kone z toho :) pak brzdy , ze zacatku budou stacit M5 , pak stejne budes chtit nejakej vetsi 4-6pistek :) a pak taky difec , pri trose stesti ten m5tkovej co ma najeto 200 hnedka neumre a chvilu vydrzi a nebo udelat repas difecu s novýma strevama od Kaazu ci drexslera :) hele proste za 200 je to utopie uz jen kvuli tomu ze jen ty dily aby to za neco stalo budou stat daleko vic a to tam mas hromadu jinych picovin ktery sem vubec nepsal . da se to udelat tak ze vemes motor a das na neho kompresor ono to nejak bude jezdit ale jak dlouho to nikdo nevi :) lidi co tady premysleli o stavbe turba a kompresoru tu bylo uz dost , lidi co se toho chopili a udelali to je ze bys to na prstech jedny ruky spocital :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#26 Příspěvek od Meda »

Chapu, ze je hezka predstava mit doma neco hodne unikatniho jako je kompresorova 540i, ale ostatni maji pravdu v tom, ze aby to stalo za to, stravis na tom rok prace a ve finale te to vyjde na vice penez, nez pekna M5..

Kazdopadne pokud hledas auto na vyblbnuti a nepotrebujes dalsi 4 mista, je zbytecne sebou tahat 2 tuny, koukni se treba po Z3M, sam na ne koukam a ten zazitek z jizdy bude uplne jinde, sedis tam vicemene na zadni naprave a to se neda k E39 vubec prirovnat..
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#27 Příspěvek od ViktorDDD »

len komplet repas hlavy s lepšími ventilmi, silnejšími pružinami, ostré vačky, atď. a už si na celkom peknej sume, kukni sa na ceny napr. u shrick-u alebo iného výrobcu a uvidíš, a to si sa spodku motora ani nedotkol, to bude stáť tiež aspoň toľko ako prerábka hlavy, potom dáš ďalšie nemalé peniaze za hrubšie kovové tesnenie hlavy aby si znížil kompresný pomer pre prepĺňovanie, zaobstaráš si nejakú lepšiu jednotku napr. nejaké vems alebo podobné, a už si cca pri cene tej M5ky alebo B10-tky, a kompersor kit ešte nikde, a ani prenos sily nie je zosilnený (spojka, diff, ...) takže nečakaj že za tie prachy to spravíš aby to bolo perfektné, ale keď sa do toho fakt pustíš tak ti fandím nech sa to podarí dúfam spravíš o tom nejakú tému kde sa môžem kukať na fotky z projektu
Viking
Registrovaný
Příspěvky: 184
Registrován: stř 26.11.2008 01:00

#28 Příspěvek od Viking »

Hm.................. tak díky chlapy. Teď mam do toho opravdu chuť :D
Ne ale teď vážně, cením si rad a zkušeností a musím uznat, že argumenty jsou dost pádné na to, abych přehodnotil komplet projekt. Měl jsem svojí ( teď vidím, že idealistickou) představu, že největší položka bude kompresor a víc to vydrží jelikož BMW je známo svou předimenzovaností,ale jak tam o tom přemýšlím a vidím, tak jsem se pravděpodobně mýlil.
Nicméně stále to ještě nezavrhuji a v případě realizace, budu vše dokumentovat a napíšu na to velký článek. Podtržený asi zřejmě nehoráznou sumou :-) ale to tak prostě u přestaveb je. Vždy co jsem stavěl motorky, tak jsem měl představu nějakou a realita se mi lišila tak o 1/3 a jednou i o 200tis. Je to prostě koníček, kterej je drahej.
pazda
Registrovaný
Příspěvky: 3778
Registrován: sob 13.05.2006 00:00
Bydliště: Brno - Kénig
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od pazda »

mit na to vyhrazeno pul mega, tak do toho jdu taky :-) kazdopadne jestli se do toho pustis, tak bych to rad nekdy videl, protoze i pro me je to velky lakadlo :-D
Viking
Registrovaný
Příspěvky: 184
Registrován: stř 26.11.2008 01:00

#30 Příspěvek od Viking »

tak dnes jsem zjišťoval trochu ceny komponentů které by připadaly v úvahu při přestavbě a možná že těch 500tis které zmiňuješ nebude stačit :-)
uvidíme. teď je léto, tak dostavim jednu motorku a pak se rozhodnu jestli do toho půjdu.
Odpovědět