Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Ventilator klimatizace

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
nikita55
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: ned 10.07.2011 00:00

#1 Příspěvek od nikita55 »

Zdar klubaci!! potrebuji radu,jestli nekdo se setkal z problemem jako ja.
Po vypnuti zapalovani zamknuti auta,vrtule furt toči,aspon ze mam dobrou baterku,zatim sem to vyrešil tim že sem sundal kostru z baterky. předem dekuji za radu.
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2211
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

#2 Příspěvek od soukupadam »

to myslíš ten před chladičem nebo ten co fouká vzduch do kabiny?
nikita55
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: ned 10.07.2011 00:00

#3 Příspěvek od nikita55 »

soukupadam píše:to myslíš ten před chladičem nebo ten co fouká vzduch do kabiny?

Před chladičem. Jo a je to E39,2002 530d
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#4 Příspěvek od Kail »

Zkoušel jsi počkat jestli se nevypne třeba po minutě?
Předpokládám že se točí po vypnutí motoru jen když jsi měl předtím zapnutou klimu,nebo i když neklimuješ?
nikita55
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: ned 10.07.2011 00:00

#5 Příspěvek od nikita55 »

Kail píše:Zkoušel jsi počkat jestli se nevypne třeba po minutě?
Předpokládám že se točí po vypnutí motoru jen když jsi měl předtím zapnutou klimu,nebo i když neklimuješ?


Toči to za všech okolnosti, z klimou a bez ni.Včera to začlo,hodinu jsem čekal a nic. Pomohla jenom kostra
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#6 Příspěvek od Kail »

Pak to asi bude KO samotná vrtule,která má u e39 údajně nějakou řídící elektroniku už v sobě a často odchazí.

Ale nejsem si tím jistej,zkušenější jistě upřesní.
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2211
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

#7 Příspěvek od soukupadam »

pokud máš ten novější typ větráku, tak tam je napětí 12V pořád a jednotka v něm si to pak dávkuje. takže jestli ta jednotka je špatná tak je možný že prostě nevypíná. ten větrák to je u E39 snad nejčastejší problém
Odpovědět