Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e39 2001 530d sedan pískání v motoru
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 183
- Registrován: čtv 17.01.2008 01:00
- Bydliště: kladno
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
mě občas pískne řemen u klimy, i když je novej, nevim proč.. dělá převážně když je studenej motor, je to ale řemen bez napínací kladky, takže v mým případě zbývá buď chvíli počkat jestli si sedne nebo ho časem vyměnit.. ale pískání.. nevim..
slyšel jsem jednu e61 a tam vysloveně hvízdalo turbo.. ale to bylo spíš takový jako siréna, mnohem hlasitěji než zdravé turbo.. to ale pravděpodobně nemyslíš.. svody bys asi poznal splodinama v motorovym prostoru..
slyšel jsem jednu e61 a tam vysloveně hvízdalo turbo.. ale to bylo spíš takový jako siréna, mnohem hlasitěji než zdravé turbo.. to ale pravděpodobně nemyslíš.. svody bys asi poznal splodinama v motorovym prostoru..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 183
- Registrován: čtv 17.01.2008 01:00
- Bydliště: kladno
- Pavel 528
- Registrovaný
- Příspěvky: 1263
- Registrován: stř 09.07.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jendix píše:mě občas pískne řemen u klimy, i když je novej, nevim proč.. dělá převážně když je studenej motor, je to ale řemen bez napínací kladky, takže v mým případě zbývá buď chvíli počkat jestli si sedne nebo ho časem vyměnit.. ale pískání.. nevim..
slyšel jsem jednu e61 a tam vysloveně hvízdalo turbo.. ale to bylo spíš takový jako siréna, mnohem hlasitěji než zdravé turbo.. to ale pravděpodobně nemyslíš.. svody bys asi poznal splodinama v motorovym prostoru..
no nevim,jak u e61,ale e39 ma napinaci kladku pro klima remen,nedavno se mi zadrelo lozisko,tak jsem ho menil a tedy je tam...


E39 napínací kladku u klimy má,souhlasím že ten řemen je fakt problém,už to řeším půl roku různými mazadly na řemeny apod.a pořád si po studeném startu občas popískává
jde mi to občas dost na nervy.
jinak k tématu,myslím že je celkem dost rozdíl když píská řemen nebo turbo nebo jsou děravý svody apod.Osobně bych se zaměřil na turbo,výfuk a výfukové svody,když to dělá jenom když tomu naložíš

jinak k tématu,myslím že je celkem dost rozdíl když píská řemen nebo turbo nebo jsou děravý svody apod.Osobně bych se zaměřil na turbo,výfuk a výfukové svody,když to dělá jenom když tomu naložíš

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
Sweden píše:E39 napínací kladku u klimy má,souhlasím že ten řemen je fakt problém,už to řeším půl roku různými mazadly na řemeny apod.a pořád si po studeném startu občas popískávájde mi to občas dost na nervy.
jinak k tématu,myslím že je celkem dost rozdíl když píská řemen nebo turbo nebo jsou děravý svody apod.Osobně bych se zaměřil na turbo,výfuk a výfukové svody,když to dělá jenom když tomu naložíš
e61 kladku už nemá, je to řešený přes flexibilní řemen.. jinak k tomu pískání řemenu, kdyby se ti podařilo něco najít, co na fo funguje dej vědět.. já si furt říkám, že si řemen třeba časem sedne a zaběhne se.. ale uvidíme.. zatím to řešim tak že klimu zapínám až po chvíli co se rozjedu.. (stejně jí před dojezdem vypínám) ani mi to nepíská vždycky.. je tak v jednom z deseti případů..
Mě u mého auta E39 528i straště taky něco pískalo. Projevovalo se to ve vyšších otáčkách. A když auto dlouho stálo se zapnutým rádiem nebo zapalováním. Protože pak to muselo hodně dobíjet baterii.
Nakonec jsem zjistil že je to ložisko alternátoru - to zadní na které je napojen vzduch z venku. Znamená to buď vyměnit alternátor nebo ho rozebrat a ložisko namazat nebo vyměnit.
Nakonec jsem zjistil že je to ložisko alternátoru - to zadní na které je napojen vzduch z venku. Znamená to buď vyměnit alternátor nebo ho rozebrat a ložisko namazat nebo vyměnit.