Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW 525d r.v. 2003 Power Box.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 226
- Registrován: úte 19.05.2009 00:00
- Bydliště: Aussig(Ústí/L)
Pokud si někdo chce potrápit, nebo zníčit auto,nemusí kupovat PB.Stačí dát diodu na výstup některých čidel ,tlak v railu nebo plnící tlak.(výbrat kW
podle typu diody ,různý úbytek napětí na přechodu,ca 0,4-0,9V) potom ř.j. dostává skreslené údaje.
Nejjednoduší tyhle šmejdy se dají koupit třeba na VW zapojí se to mezi kabeláž a čidlo teploty.Ve skutečnosti je v tom odpor za 1,- a do čidla teploty to není ani třeba zapojovat.No nekupto an Aukru za 1333,-

Nejjednoduší tyhle šmejdy se dají koupit třeba na VW zapojí se to mezi kabeláž a čidlo teploty.Ve skutečnosti je v tom odpor za 1,- a do čidla teploty to není ani třeba zapojovat.No nekupto an Aukru za 1333,-

I mezi PB jsou dramatické rozdíly, stejně jako u chipu. U e60 se jedna o zvýšení tlaku na listě CRailu, takže zapojeni tam,pokud k tomu není návod,jde nejspíš o výhodnou koupi bez podrobnosti,což muže byt velké dobrodrustvi:-)) jinak měl jsem PB na svojem asi 30tis km od Abrieb.de a max spokojenost.
“Ability is what you're capable of doing.”