Po dnešním chcanci se u mě objevil problém,že auto občas cukne při stálé jízdě (100km/h) a při rozjezdu buď chcípne nebo je to rozjezd jak od začátečníka... Dělá to jak na plyn,tak benzín,ať je tam D nebo P a jen se přidá plyn... Nesetkal se někdo s tím kam se může dostat vlhkost,voda a dělala takovou neplechu? Jedná se o E34 540iA
zacal bych asi s tim oddeklovat cely vrch (dekl nad sanim a kryty svicek), vcetne plastovych boxu ridicich jednotek jestli se ti tam nekde nedostala voda. Je tam sice tesneni, ale clovek nikdy nevi.
Ono to nemusi byt ani v souvislosti s destem, treba to jen proste prislo ve stejnou dobu..
To sem okouknul a nikde nic,všude krásně sucho... Mam podezření na nějaký čidlo,tak zejtra přijede kluk s diagnostikou,tak to snad něco ukáže... Jen doufám,že se to nespraví samo,to bych pak za deště nemoh jezdit
Jako diagnostika? S mym autem jakš takš komunikuje,ale jak co... Na výmaz airbagu sem musel na originál diagnostiku a ještě nějaký věci nešly...
Takže snad máme vyhráno,diagnostika odhalila čidlo na klice,takže dnes výměna a auto chytlo na cuk jako dřív,jede krásně,tak snad je to vyřešeno. V tejdnu jedu ještě na diagnostiku na vymazání,tak snad to bude O.K.
pazda píše:pokud se dostane do ridici jendotky motoru tak tam ta chyba musi byt. Ale diagnostikovat starsi modely je vetsinou dost problem.
neni problem diagnostikovat starsi modely ale spis v tom, cim to diagnsotikujete...
carsoft ani podobne jebky nejsou diagnostika, ani INPA si s tim neporadi... DIS nema problem s nicim, ten zchroupne i e30ku jak prd. dulezity je mit spravnej interface. .. . od OBD kabelu na carsoft nemuzes nic cekat kdyz je to jen pro auta s OBD...