Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Regulace teploty na E39
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
to že jsou dvě čidla na teplotu je fáma, na panelu je jen jedno čidlo a to přisává vzduch z interiéru a potom jsou dvě čidla až na samotném topení, takže ti asi odešlo jedno z nich, jsou přímo za panelem BC a klimy, když to rozebereš, pokud by ti jedno opravdu nejelo (prohoď je a uvidíš) tak se ozvi mám je obě
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
jen sundáš panel BC, (sundat čudlík na hlasitost, pak imbusem otočit doleva o čtvrt otáčky, tím se uvolní klapky a potáhnout dopředu), pak zezadu vymáčknout klima panel a máš je přímo před sebou
kdyby to bylo těma ventilama topení, tak ty mám taky, je to v motorovém prostoru před řidičem pod klapkama vedou do nich hadice o průměru asi 2,5cm
kdyby to bylo těma ventilama topení, tak ty mám taky, je to v motorovém prostoru před řidičem pod klapkama vedou do nich hadice o průměru asi 2,5cm
No já je vyndal, rozebral a jeden měl prasklou pružinku a ta se tam vzpříčila. Má tam být i gumová membrána, ale já ji mám už rozežranou, zůstal z ní jen gumový "těsnící" kroužek, tak je voda i v té cívce okolo pružinky. Dal jsem nové pružinky, měly by odolávat rezu (nevím jak v téhle vodě navíc horké), celé to vyčistil od usazenin a zas to složil....
Dneska jsem se konečně dokopal k prohození těch teplotních čidel (konektorů) za klimapanelem a mam pořád stejnej problém. I když je prohodim, tak u řidiče mi to fouká přesně podle toho co nastavim, ale u spolujezdce je pořád stejná teplota. Jenom když nastavim kolečkem na studenou, tak fouká studenou a naopak, ale štelováním na panelu se to nastavit nedá? Co to teda je, ten zaseklej ventil v motorovym prostoru nebo...?
když je tu téma o klimě a panelu tak mám dotaz ohledně klima panelu-chci se pokusit vyčistit vyčistit klimu protože už občas zasmrdí,tak jsem koupil tu bombičku na čištění a při aplikaci se má zapnout vnitřní oběh vzduchu-tlačítko jsem našel
ale nějak nechápu jeho funkci
Samotný tlačítko AUC má tři funkce a dvě zelené diody-jedno kolečko je prázdné a v druhém je symbol A.Ví někdo jak se zapíná vnitřní okruh klimatizace a k čemu tam je toliko možností???Návod mám v němčině ale překladač tu techn.nějak nebere 



bibikuba píše:když je tu téma o klimě a panelu tak mám dotaz ohledně klima panelu-chci se pokusit vyčistit vyčistit klimu protože už občas zasmrdí,tak jsem koupil tu bombičku na čištění a při aplikaci se má zapnout vnitřní oběh vzduchu-tlačítko jsem našelale nějak nechápu jeho funkci
Samotný tlačítko AUC má tři funkce a dvě zelené diody-jedno kolečko je prázdné a v druhém je symbol A.Ví někdo jak se zapíná vnitřní okruh klimatizace a k čemu tam je toliko možností???Návod mám v němčině ale překladač tu techn.nějak nebere
tlačítko s kolečkem a písmenem A je automatický vnitřní okruh, funguje tak, že je aktivováno čidlo kvality vzduchu přicházející zvenčí a pokud je znečištěn, tak se automaticky zapne vnitřní cirkulace a vzduch z venku není nasáván, viz info v manuálu:

cmelak píše:Tak panel klimy jsem sundal a ten ventilátor běhá, v pátek jsem pustil klimu v koloně a pustil jsem to na nohy, na střed a na přední okno, měl jsem nastavenou teplotu 16C a na nohy a na přední okno to topilo jako kdyby tam bylo nastaveno 32C a to jsem měl pořád zaplou klimu, jen ze středního panelu šla zima, nechápu... dneska to bylo zase úplně v pohodě..
Zdravim. Mam uplne stejny problem akrat ze mi to dela porad.tak jedu jen na prostredek. Uz na to nekdo prisel? Dik
Ja mam tez problem s klimou, ale me to dela zase uplne jine haluze..
Kdyz jsem sveho casu jezdil v e36, tak tam fungovalo vsechno v cajku. Ted sednu do e39, nastavim 20 stupnu, nastartuju a mrznou mi nohy protoze to fouka na nohy. Kdyz se auto ohreje tak se mi zase pecou nohy. Kdyz se to cele tak nejak uklidni a jedu cca 100km/h, tak teplota v aute je sice tak nejak ok, vetrak podle klimatroniku jede na ten prvni a nejmensi ctverecek, ale musim zavrit vsechny pruduchy (na dverich, a uprostred na palubce), protoze to z nich fuci ze mi vlajou vlasy a to celkem studene. Kdyz v tu chvili vytocim treba na 28, tak se rozjedou vetraky jak pice a razem mam v aute tak, ze by tam mohl satan jezdit v zime na dovolenou..
Precetl jsem tu vsechny topiky o problemech s klimou a jsem z toho jeste vic zmatenej
Kdyz jsem sveho casu jezdil v e36, tak tam fungovalo vsechno v cajku. Ted sednu do e39, nastavim 20 stupnu, nastartuju a mrznou mi nohy protoze to fouka na nohy. Kdyz se auto ohreje tak se mi zase pecou nohy. Kdyz se to cele tak nejak uklidni a jedu cca 100km/h, tak teplota v aute je sice tak nejak ok, vetrak podle klimatroniku jede na ten prvni a nejmensi ctverecek, ale musim zavrit vsechny pruduchy (na dverich, a uprostred na palubce), protoze to z nich fuci ze mi vlajou vlasy a to celkem studene. Kdyz v tu chvili vytocim treba na 28, tak se rozjedou vetraky jak pice a razem mam v aute tak, ze by tam mohl satan jezdit v zime na dovolenou..
Precetl jsem tu vsechny topiky o problemech s klimou a jsem z toho jeste vic zmatenej

Zugy píše:cmelak píše:Tak panel klimy jsem sundal a ten ventilátor běhá, v pátek jsem pustil klimu v koloně a pustil jsem to na nohy, na střed a na přední okno, měl jsem nastavenou teplotu 16C a na nohy a na přední okno to topilo jako kdyby tam bylo nastaveno 32C a to jsem měl pořád zaplou klimu, jen ze středního panelu šla zima, nechápu... dneska to bylo zase úplně v pohodě..
Zdravim. Mam uplne stejny problem akrat ze mi to dela porad.tak jedu jen na prostredek. Uz na to nekdo prisel? Dik
Trochu toto téma opráším.. mám stejný problém, při zapnuté klimě mi to topí na nohy a sklo.. na konektoru el.mag ventilu jsem naměřil napětí 4,5V bez ohledu na nastavení panelu klimy.. až po vypnutí klíčku zapalování napětí stouplo na 12V..
mimo to, nevím zda to bylo tím vedrem venku, ale nefungovalo REST..
Diagnostika vypsala závadu : SENSOR BLOWER což nevím co znamená..