Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

ZKusenosti s problemy s automatem

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
rzich
Registrovaný
Příspěvky: 420
Registrován: pát 25.11.2005 01:00
Bydliště: Staré Město (u UH)
Klubové ID: 2009

#41 Příspěvek od rzich »

No jo no, tak dlouho se jezdi az to dojezdi.Mel jsem to vul vymenit hned jak jsem to koupil mozna by to pomohlo.Asi me zmatlo to ze se to jezdilo porad stejne...Vicemene to rosvitilo ten nouzak zniceho nic.Je teda fakt ze posleni rok s tim jezdil mlady ale nerikal nic- no ale buh vi......
rzich
Registrovaný
Příspěvky: 420
Registrován: pát 25.11.2005 01:00
Bydliště: Staré Město (u UH)
Klubové ID: 2009

#42 Příspěvek od rzich »

Dalsi poznatek:
Po zasunuti klice a otoceni do polohy 1 je slyset asi 5 vterin chrcivy zvuk(pokud se dobre pamatuju,mam dojem ze se to da prirovnat k upozorneni zapomenutych rosvicenych svetel???Auto stalo asi pul roku netknute od te doby co se rozsvitil nouzovy rezim prevodovky.
Nouzovy rezim prevodovky naskoci pouze pokud nastartuju na P a sviti celou dobu at je tam P<R<N<D<4<3 nebo 2.Pri nastartovani na N je videt misto indikace nouzoveho rezimu normalni zobrazeni zarazene rychlosti a kopnuti je daleko mensi jak z P na R, tak z N na 4,3,2(temer neznatelne) Jakmile zaradim zpatecku neni na displey videt nic, pokud zaradim P tak mi problikne 3ka a zase neni na display nic.
Tak to mozna uplne v hajzlu nebude.Nebo je tam toho posrano viiic.
ruza2
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Chrudimsko

#43 Příspěvek od ruza2 »

Ahoj.Jestli máš pilinky v oleji,tak ti pravděpodobně odchází měnič.Mě se to stalo už u dvou aut.V měniči odešlo ložisko,a začlo se to mlít o sebe.Repasovanej měnič na e39 11tis.
Jo chci se zeptat,jde vyměnit automat.převodovka ZF za GM,a obráceně.Dík.
Odpovědět