Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Olej u vypoušťáku

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
ruza2
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Chrudimsko

#1 Příspěvek od ruza2 »

Ahoj.Nastal my takovej problémek.Asi před měsícem jsem zjistil že mi kolem vypouštáku teče olej.Přetáhnil jsem ho (povolit a utáhnout),ale nepomohlo.Před týdnem jsem měnil olej,a dal noví těsnění co bylo u filtru (champion).A ejhle teče zas.Jestli je možný že je tam naprasklá vana?Nebo vymačkanej hliník co dosedá ten těsnící kroužek.Nestalo se to někomu,nemáte stím nějakou zkušenost.Dík.

e39 530dA touring 2001 142kw
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#2 Příspěvek od Raadii »

Mam s tim zkušenost takovou, že předchozí majitel měl asi podobnej problém a vyřešil to tim, že to kolem zalil nějakym kovovym lepidlem nebo jakou sračkou a já musim měnit olej vrchem. Sice mi to nikde nechčije, ale extra dobrej pocit z výměny vrchem nemam... I když se to tak u mnoha aut dělá
ruza2
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Chrudimsko

#3 Příspěvek od ruza2 »

Tak to je pěkný.Zkusil bych ještě šroub napakovat,a co zkusit pod šroub sylnější fíbr?
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#4 Příspěvek od beny-maser »

jestli je to naprasklý tak to by jsi snad poznal, pokud je poškozená dosedací plocha doporučuji namazat těsnění a šroub těsnícím tlmelem typu loctite 574,rozhodně to nelep tekutým kovem, než to namažeš tak to dobře odmasti a zaručeně to už téct nebude,
ruza2
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Chrudimsko

#5 Příspěvek od ruza2 »

Tak vypoušťák to není.Spodní kryt motoru mě zmátl.Teče to z přiruby převodovky.Takže asi nějakej symering.
ruza2
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Chrudimsko

#6 Příspěvek od ruza2 »

Ahoj.Tak ten olej teče z převodovky.Diagnostika píše větší tlak na měniči a špatné řazení 1 a 5.A teď babo raď.To se asi jinak než repasem vyřešit nedá? :(
Odpovědět