
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Brzdy na E39
Hledal jsem ale nenašel... Brzy mě čeká výměna brzd na E39 540i (asi budu dělat komplet brzdy) tak se ptám jaké kotouče tam dát s kombinací destiček? Na E36 jsem měl brembo maxx s deskami od textaru a fungovalo to dobře... Chtěl bych určitě vrtané či drážkované nebo kombinaci obojího. Uvažuji nad vrtanýmy zimermanny nebo ty bremba u kterých je ale problém v tom, že ty brembo maxx dělaj pouze na zadek a u brembo sport dělaj pouze na předek
Někdo nějaký tip či doporučení? Zas nechci do brzd cpát 30k... Díky

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 461
- Registrován: pát 12.11.2010 01:00
- Bydliště: Kladno
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 132
- Registrován: stř 30.06.2010 00:00
Ja mam original komplet brzdy a nemam si proc stezovat.
Pokud nejezdis na okruhu neni potreba davat poradne brzdy.
Vrtane Zimmerman ci Brembo ti stejne nepomuzou tolik aby si mohl rict ze mas opravdu super brzdy.
Radsi bych koupil origo a kdyz uz bych chtel prasit tak bych koupil brzdy poradne to je to okolo 30t protoze nic mezi tim nema vyznam.
Pokud nejezdis na okruhu neni potreba davat poradne brzdy.
Vrtane Zimmerman ci Brembo ti stejne nepomuzou tolik aby si mohl rict ze mas opravdu super brzdy.
Radsi bych koupil origo a kdyz uz bych chtel prasit tak bych koupil brzdy poradne to je to okolo 30t protoze nic mezi tim nema vyznam.
já si na svojí 540i prvně koupil ATE komplet brzdy... kotouče se ale velmi rychle zkroutili (reklamaci mi neuznali ani po roce co jim to tam mechanik omlacoval o hlavu) takže sem místo toho koupil TRW a už na nich mám kolem 25tis a naprosto bez problému. ale často to je kus od kusu takže mužeš dostat jen doporučení ale tutovka to vždy být nemuí 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 461
- Registrován: pát 12.11.2010 01:00
- Bydliště: Kladno
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 461
- Registrován: pát 12.11.2010 01:00
- Bydliště: Kladno
Mám e39 525D rok 01,koupil sem na předek ATE pak ATE power pak Zimmermann sport a všechno se mi po pár kilákách zkroutilo.Nejezdim žádnou palbu,ale nic to nevydrželo.Nakonec sem zajel do BMW a koupil origo na kterých už mám najeto minimálně 100 000km bez problémů.Stálo to i s destičkama kolem bura.Takže já už pro brzdy jedine k BMW.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Pakar píše:Mám e39 525D rok 01,koupil sem na předek ATE pak ATE power pak Zimmermann sport a všechno se mi po pár kilákách zkroutilo.Nejezdim žádnou palbu,ale nic to nevydrželo.Nakonec sem zajel do BMW a koupil origo na kterých už mám najeto minimálně 100 000km bez problémů.Stálo to i s destičkama kolem bura.Takže já už pro brzdy jedine k BMW.
a kde jsi ty kotouče od ATE kupoval? origo jsou totiž taky od ATE třeba na předních brzdičích to mám já napsaný.
Furt nedokážu pochopit jak se někomu můžou zkroutit nový značkový kotouče. Tím se tě nechci dotknout, mám kámoše a ten to taky vzládne.
Mě se to nikdy nestalo a to najezdím přes 40tis km ročně v rychlém tempu věčně naloženej.
Kupoval sem to v RV díly v Rokycanech.Je to něco jako Elit nebo Kelly jenom menší.Asi berou díly přímo od nich.Ještě,že tam berem od nich dost dílů tak mi tam všechno vyreklamovali bez problémů.Jinak nevím co bych dělal.Nezkoumal sem co je na těch origo za značku takže fakt nevím.Žádný strachy mě se tím nedotkneš.Myslím,že mnou to fakt nebylo,když sem na tom autě zkusil troje a,až origo jsou uplně v pohodě.Do té doby se mi to taky nikdy předtím nestalo a jezdil sem i 100 ročně.Prostě už věřím tom,že na BMW patří origo a už mi nikdo jiný nevnutí.Když si vzpomenu kolik kolem toho bylo lítání a pořád platit někde práci tak se to fakt nevyplatilo.Vždyt ty origo stojí skoro stejně jako stály ty zimmermanny.Já jen byl línej zaject do Plzně zaplatit zálohu a objednat si je a pak tam zase pro ně ject.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 461
- Registrován: pát 12.11.2010 01:00
- Bydliště: Kladno
To beny-maser souhlas. Co se sundalo z mýho auta bylo origo a bylo to ATE. Jinak nechápu origo díly za bůra, sorry, ale pochybuju, že ve značkovém bmw servisu dostaneš sadu kotoučů + desek atd za bůra. Jestli jo, dej kontakt postavím na tom obchodní strategii a do půl roka vydělám první milion čistejch. Jsem ochotnej se s tebou o půlku rozdělit za ten kontakt.
BTW souhlasím s tím, že origo je ot nej co tam může bejt, for je v tom, že nejsem ochotnej za to zaplatit takovou raketu. Budu ochotnej ve chvíli, kdy si koupim BMW který mě bude stát miloin a víc při nákupu.
BTW souhlasím s tím, že origo je ot nej co tam může bejt, for je v tom, že nejsem ochotnej za to zaplatit takovou raketu. Budu ochotnej ve chvíli, kdy si koupim BMW který mě bude stát miloin a víc při nákupu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 132
- Registrován: stř 30.06.2010 00:00
Muj nazor je takovej ze nejlepsi je original jelikoz levnejsi kombinace bud nebudou brzdit nebo to nevydrzi a jen velmi tezko se hleda levnejsi nahrada se stejne dobrym brzdnym ucinkem/kvalitou. Jedine vylepseni co ma vyznam je komplet jine brzdy ale to jsme potom cenove uplne jinde neboli 40 000,- a vyse...
Chapu ze nektere brzdy jsou drahe nicmene na veci jako jsou brzdy se setrit nevyplaci nicmene vzdy to zalezi na danem cloveku jak s autem jezdi atd
Chapu ze nektere brzdy jsou drahe nicmene na veci jako jsou brzdy se setrit nevyplaci nicmene vzdy to zalezi na danem cloveku jak s autem jezdi atd
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 461
- Registrován: pát 12.11.2010 01:00
- Bydliště: Kladno