
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
tažné zařízení - montáž
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5551
- Registrován: stř 06.09.2006 00:00
- Bydliště: Nymburk
- Klubové ID: 775
Vypadá to, že máš blbej nárazník. Sundej ho, pokud je zespoda záslepka na bajonet, je to origo. Stačí vyměnit nárazník za ten s deklem na TZ. Bajonet (koule) by měl být napravo od rezervy u zadního čela kufru... V suchém zipu... 

.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
nárazníky jsou stejné a jen se vyřeže díra a koupí deklík !! dokonce z vnitřnní strany je připravená perforace kde řezat.jurasis píše:Vypadá to, že máš blbej nárazník. Sundej ho, pokud je zespoda záslepka na bajonet, je to origo. Stačí vyměnit nárazník za ten s deklem na TZ. Bajonet (koule) by měl být napravo od rezervy u zadního čela kufru... V suchém zipu...




- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
opravdu je to normální a je to nachystané. Už jsem to dělal. jen si koupíš deklík a tam zasuneš do předchystaných výztuh v nárazníkukim píše:Podívám se ale to řezání moc nevítám....................




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 721
- Registrován: stř 20.04.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1473
- Kontaktovat uživatele:
Ja jsem se toho taky bal, ale trvalo mi nakonec chvili cele to udelat. Sundani narazniku a vyrezani diry v pohode, je tam pripravena linka kde rezat. Plus je potreba lehce vyriznout hlinikovou vyztuhu narazniku. Krytka se nalakuje a zapadne tam jako ulita. Ted to vse pouzivam, je to super a kdyz se na to divam zpet, prisla by mi skoda shanet jiny naraznik, hlavne sehnat v te same barve a neposkrabany...
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
já montoval origo tažné a výztuhu jsem řezat nemusel. jen ten spodek nárzníku podle linky ... vše pasovalo, práce na 2-3h.




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5551
- Registrován: stř 06.09.2006 00:00
- Bydliště: Nymburk
- Klubové ID: 775
Mno tak to ale táhneš kouli po zemi, ne?
Mimochodem, Tome, ta výztuha (spíš kolejnice
), co zůstane na autě po DMT nárazníku je i u neTZ? V tom případě bych totiž celkem nechápal montáž neorigo TZ, když ten bajonet je vlastně jen v té výztuze... 
Mimochodem, Tome, ta výztuha (spíš kolejnice


.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
je to různé .. brácha dával neorigo tažné a ta "traverza" se vlezla do origo hliníkové výztuhu a jen se vyměnily tlumiče nárazu... ted to má "na tvrdo". Tuším že musel i lehce ubrousit tu origo hliníkovou výztuhu(ikdyž má u prostřed prolis), nicméně do plastového nárazníku vyřezal otvor dle originálu.jurasis píše:Mno tak to ale táhneš kouli po zemi, ne?
Mimochodem, Tome, ta výztuha (spíš kolejnice), co zůstane na autě po DMT nárazníku je i u neTZ? V tom případě bych totiž celkem nechápal montáž neorigo TZ, když ten bajonet je vlastně jen v té výztuze...



