ahoj,poradíte mi prosím někdo, při demontáži chladiče na klima u E-34 91(je vepředu před normálnám chladičem?) je nutno vymontovat př.nárazník?.....a pak,je to nějak spojeno s normálním chlad.okruhem?.....
divinol píše:ahoj,poradíte mi prosím někdo, při demontáži chladiče na klima u E-34 91(je vepředu před normálnám chladičem?) je nutno vymontovat př.nárazník?.....a pak,je to nějak spojeno s normálním chlad.okruhem?.....
Přední nárazní máš dole za deset minut i s chystáním vercajku.Pokud máš ostřikovače světel bacha na hadičky.Spojení s chladícim okruhem není žádné.Musíš vymontovat vodní chladič.Nevím jaký máš model,ale u 530 je to jen pár pásek na hadicích a dvě plechové pružiny na horní straně chladiče.Dolní část stojí nasazena v gumovích kroužcích.Jak vytáhneš tento chladič je cesta ke klimě volná.Mám ale dojem,že musiš odělat mřížku mezi světlama kvuli elekrickému ventilatoru.Vypadá to složitě ale není to tak strašné.
když k tomu půjdu zepředu tak nemusím vyndavat vodní chladič ne?....a vrtule je ze strany motoru a chladič klima je jako první od nárazníku tak s vrtulí nebudu nic dělat.....vyndám nárazník,odpojím trubice od chladiče na klimu a chladič vyndám,vodní chladič zůstane jak je s potom mohu dál jezdit,je to tak?......
divinol píše:když k tomu půjdu zepředu tak nemusím vyndavat vodní chladič ne?....a vrtule je ze strany motoru a chladič klima je jako první od nárazníku tak s vrtulí nebudu nic dělat.....vyndám nárazník,odpojím trubice od chladiče na klimu a chladič vyndám,vodní chladič zůstane jak je s potom mohu dál jezdit,je to tak?......
Mam obavu ze to zas tak jednoduche neni.Delal jsem to asi 10x a nejjednodusi je vytahnout ten vodni chladic.Myslim si ze to predkem ven nedostanes.
A nic !sakra by se jeden posral,jak dostanu ten větrák ven abych pak mohl v případš nutnosti jezdit a mohl ho popřípadě opravit v práci?vážně nikdo neví jak ho vytahnout.
sundej nárazník to je 10min a pak se tam dá šáhnout,nebo vynat masku a je tam taky dost místa,bez té vrtule jezdit můžeš normálně,jen dudeš jezdit bez klimy
beny-maser píše:až to vyndáš tak to,vyzkoušíš a proměříš,přes fórum to nedáme dohromady
jestli se točí částečně tak třeba bude stačit jí jen promazat a bude klid
tak vyndat tu vrtuly neni prdel pokud se vám protočej ty tři šrouby který držej rám s vrtulý na držákách co jsou připevněny k chladiči.a sundat je potřeba jak nárazník tak maska,tedy obojí.potom je to potřeba po uvolnění těch 3 šroubů opatrně vythnout spodem mezi trubkami -serva- ,tak aby jsme nepoškodili chladič klimy.trochu síly ,ale ne takový aby se utrhly ty trubky od servo nádobky k servopempě.No a výsledek je ten že motor je zadřenej,po rozdělání motoru,jsem zjistil totálně zanešenej motor šponama,a ta část rotoru která je okolo vynutí motru byy odlepená a některý ty destičky odlepený.
Po obědě jdu pro starší motor z DE ,ale zajímají mne ty odpory nevim kde je mám hledat,elektrice nerozumim ani za mák.díky
potom takovej ten váleček co je na tom rámu u vrtule a vede do něj černej drát z jedný strany do konektoru a z druhý strany taky černej a vede k motoru na mdrej drát? prosím kde jsou ty odpory a co je ten váleček?
??? a prý by měl sypat 80 ohmu,nekazuje po měření ohmetrem vůbec nic ?? motor v háji odpor v háji.uvidíme až se sežene náhradní motor a odpor co to bude dělat.Jen pro pořádek po zapnutí klima-bude se mi hned točit větrák na nejnišší otáčky nebo až po chvíly?jde mi o to jestli se po namontění náhr.dílů a zapnutí hned rozjede či nikoli,nebo jestli je potřeba to project?
prý se dá nějaký takový odpor sehnat v Jihlavě v elektru vedle billy.cena 250 kč.samozřejmě druhovýroba.