Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady
Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
vajo
Registrovaný
Příspěvky: 17 Registrován: pát 01.04.2011 00:00
#1
Příspěvek
od vajo » pát 01.04.2011 21:40
Dobrý den, nevíte někdo čím to může být, že auto někdy jede v celém rozsahu otáček plynule tak jak má a někdy je v nižších otáčkách přidušený zhruba od 1400 do 2000 otáček, prostě se mu pár vteřin nechce rozjet a pak se najednou utrhne a jede......ještě se stává, že při teplých startech nastaruju až na potřetí. Jakoby chytne téměř hned, ale dvakrát okamžitě po náznaku chytnutí zhasne a také jen někdy. Díky za rady
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655 Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:
#2
Příspěvek
od jiriik » sob 02.04.2011 10:29
Ahoj, nejsem si uplně jistý, ale myslím, že když auto nestartuje za tepla, tak je špatné čerpadlo...Známému to dělalo na autě a cena opravy nebyla malá...
Ale nechci tě strašit uvidíš co poví ostatní
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219 Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Klubové ID: 1838
Kontaktovat uživatele:
#3
Příspěvek
od Jendix » pon 04.04.2011 18:03
Kolik to má najeto? Jinak jsem taky slyšel že to může dělat čerpadlo.
E30STORM
Registrovaný
Příspěvky: 675 Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
Bydliště: Ostrava CITY
#4
Příspěvek
od E30STORM » pon 04.04.2011 18:25
A to je to v podstatě nové auto , to sou mi věci toto..nezavidim ti a jsem rad, ze mam starou popelnici.
Preji brzke vyřešeníé problému.
cmelak
Registrovaný
Příspěvky: 1539 Registrován: úte 29.07.2008 00:00
Bydliště: Praha - Čeština do BMW
Klubové ID: 2687
#5
Příspěvek
od cmelak » pon 04.04.2011 18:47
Když to nechytá pokuď je motor zahřátý je v háji čidlo vačky.
Nevim kdy naposledy si měnil palivový filtr, popř. vzduchový.. ?
Může někde netěsnit Turbo->Sání ?
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
vajo
Registrovaný
Příspěvky: 17 Registrován: pát 01.04.2011 00:00
#6
Příspěvek
od vajo » pon 04.04.2011 20:18
Najeto má poctivejch 155000 a filtry jsou nový všechny
vajo
Registrovaný
Příspěvky: 17 Registrován: pát 01.04.2011 00:00
#7
Příspěvek
od vajo » pon 04.04.2011 20:19
Turbo bylo dávaný nový, ale to by podfukovalo i studený kdyby netěsnilo. Jinak ne vždy po zahřátí to takhle zlobí spíš tak nevyzpytatelně
Ancek
Registrovaný
Příspěvky: 76 Registrován: pon 19.10.2009 00:00
#8
Příspěvek
od Ancek » čtv 07.04.2011 20:26
Mám to samé auto, ten samý problém. Dělá to pouze když je teplo, celou zimu je pokoj...Pouze od nízkých otáček, sešlápnu lehce plyn, auto se jakoby přidusí, přidám víc a zdá se, že motor na chvilku zhluční a jak se dostane na vyšší otáčky, je to ok.. Diagnostika nehlásí žádnou chybu, už nevím, co s tím...
Ancek
Registrovaný
Příspěvky: 76 Registrován: pon 19.10.2009 00:00
#9
Příspěvek
od Ancek » čtv 07.04.2011 20:28
jinak starty jsou v pořádku
kizby
Registrovaný
Příspěvky: 143 Registrován: pát 28.12.2007 01:00
Bydliště: Teplice
Klubové ID: 1398
#10
Příspěvek
od kizby » ned 10.04.2011 00:05
pokud to sou poctivý km tak čerpadlo to nebude. Zkus odpojit váhu vzduchu, jak to pojede, pokud neucítíš změnu, nebo to pojede líp tak bude KO, pokud to pojede hůř tak bude nejspiš dobrá a hledal bych dál
Ancek
Registrovaný
Příspěvky: 76 Registrován: pon 19.10.2009 00:00
#11
Příspěvek
od Ancek » úte 12.04.2011 08:55
O víkendu odzkouším tu váhu a uvidíme... Bude to mít nějakou souvislost s teplotou, protože za studena a v zimě je to OK. Taky mám najeto 155000km , nové filtry, vstřiky OK , nový palivový filtr, diagnostika OK.
vajo
Registrovaný
Příspěvky: 17 Registrován: pát 01.04.2011 00:00
#12
Příspěvek
od vajo » úte 12.04.2011 09:18
Váha to dělat nebude, nemělo by to výkon v celém rozsahu....nevím jestli to není tou elektronikou např. elktronicky stavitelným regulátorem turba
Ancek
Registrovaný
Příspěvky: 76 Registrován: pon 19.10.2009 00:00
#13
Příspěvek
od Ancek » úte 12.04.2011 09:31
To by přece dělalo nezávisle na teplotě...
vajo
Registrovaný
Příspěvky: 17 Registrován: pát 01.04.2011 00:00
#14
Příspěvek
od vajo » úte 12.04.2011 09:39
Mohlo by jsou-li vodiče zčásti narušeny....zvyšující se teplotou klesá vodivost kabelů
Ancek
Registrovaný
Příspěvky: 76 Registrován: pon 19.10.2009 00:00
#15
Příspěvek
od Ancek » úte 12.04.2011 10:18
Zkountroluji i kabeláž, ale moc tomu nevěřím...
vajo
Registrovaný
Příspěvky: 17 Registrován: pát 01.04.2011 00:00
#16
Příspěvek
od vajo » úte 12.04.2011 10:25
Taky mi to nejde moc do hlavy....ještě mě napadá FPC filtr, svody, katalyzátor
Ancek
Registrovaný
Příspěvky: 76 Registrován: pon 19.10.2009 00:00
#17
Příspěvek
od Ancek » úte 12.04.2011 10:58
Svody budu měnit příští týden, mám je prasklý na více místech, je to bolest těchto ročníků.. Myslíš, že by to mohlo mít souvislost?
vajo
Registrovaný
Příspěvky: 17 Registrován: pát 01.04.2011 00:00
#18
Příspěvek
od vajo » úte 12.04.2011 13:17
Teoreticky by mohlo....já je mám zavařený, ale nevím jestli úplně dobře
Ancek
Registrovaný
Příspěvky: 76 Registrován: pon 19.10.2009 00:00
#19
Příspěvek
od Ancek » úte 12.04.2011 14:10
Taky mně bylo nabídnuto zavaření,ale raději koupím nové parohy - je to sice darda, ale jistota je jistota...
vajo
Registrovaný
Příspěvky: 17 Registrován: pát 01.04.2011 00:00
#20
Příspěvek
od vajo » úte 12.04.2011 14:18
Co za ně chtěj? Dej pak vědět jestli celý problém byl v parohách