Občas dám Wédéčko tak to dá tak na 300km pokoj,pak to začne ševelit a zase popískávat


Jde mi to celkem dost na nervy a nevím co s tím,kdyby měl někdo nějakou radu tak sem s ní-možná mi zachráníte i život

Hehe jo hele zatím se jeví jako že dobrý, auto je každej den startováno takže bych to měl poznat hned jestli je v řiti (nebo je, ale ne až tak moc):DSweden píše:Cau cmelaku,dik za radu určitě to zkusím,zkusit se musí vše![]()
jen tak mimo-co baterka,je ti k něčemu nebo tí dlužím dvě kila![]()
tak já mam uplně opačnou zkušenost s těma sračkama na ty řemeny. at sem měnil řemeny.. včetně contitech.. což zas taková kvalita asi nebude.. mazal a používal různý tyhle sračky na pískání řemenu.. tak vždy to bylo po chvili ještě horší. pomohlo fakt pořádně umejt.. odmastit od těhle sraček co na to stříkáte a origo řemen.. a je klid!!beny-maser píše:komu není rady tomu není pomoci.
kup nový řemen a zjistíš, že to není řemenem ale řemenicí, protože je od řemenů vyleštěná a není dostatečně drsná
stejnej problém jsem řešil na nexii co má děda,pískal řemen, říkal jsem si,vyřeším koupím nový, dal jsem novej a stejný,říkam klump řemen, koupím teda zančkovej, koupil jsem značkovej a stejný,pak jsem v práci začli používat spreje kvůli životnosti řemenů, nastříkal a byl klid po cca 14 dnech to zase trochu začlo tak jsem to nastříkal ještě jednou a od té doby dobrý. Jo a taky od tý doby plochý řemeny neměním, preventivně to nastříkám a řemeny pak nemaj tendenci stárnout, na svojí e34, kterou mám 6let mám řemen furt ten co jsem to s ní přivezl a je OK.
kup Tec Tain ten stojí 120kč a funguje, má i lepší ventilek než loctite,líp se nanáší,pokud jsi koupil contitech tak to řemenem neníSweden píše:však jo,sem nepsal že budu měnit řemen,to jedině až jako poslední možnost,týpek se mě ptal co tam mám za sračkovej řemen,říkám Contitech,aha tak to se divím
koupím nějaký levnější sprej na klíňáky a pak poreferuji