Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Diferenciál.......

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
mkalous
Registrovaný
Příspěvky: 1180
Registrován: pon 15.03.2004 01:00
Bydliště: Děčín
Klubové ID: 64
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od mkalous »

A ještě jenou pro dnešek. Včera jsme zjistil, že nemám nejzdravější diferenciál, respektive, ložisko na kardanu je mrtve a v diferenciálu to taky nedělá dobrotu. Tak se chci optat, jak složité je vyměnit diferák a hlavně, kde sehnat nějakej slušnější. A ještě, jak je to s poměrama. Teď by tam měl být s největší pravděpodobností z dvoulitra (z výroby to byl automat ale ted je to manual-nevim k ceho je diferak) ale motor je tam 2,5...tak mě napadlo, co tam dát diferák z dva a půlky.....a jakej by mezi tim mohl být rozdíl...... prsotě co nejvíc se o tom dovědět, než ho začnu schánět....
:D Zatím díky.
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Klubové ID: 125
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Nápodobně :) Motor M50 2.5i, diferák z M50 2.0i
No je to živější, líp táhne odspoda oproti tomu z 2.5, ten je trochu delší
320i: 3,45-V
325i: 3,15
Jinak Mko 3.0 má taky diferák 3,15
ignor
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: úte 02.03.2004 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od ignor »

no, ja nekdy pred davnymy casy taky laboroval s difirencilem a vymenou prevodovek a kdyz na to vzpomenu jezej se mi chlupy na rukou. Dobre to bylo az kdyz jem dosahl stejneho nastavení jako z vyroby. to znamena spravny diferak pro spraavny motor a prvedovku. pokud byl diferak kratsi bylo auto hlucne a melo vysokou spotrebu, pokud byl dlouhy auto nejelo. dal jsem diferak dle katalogu pro motor jaky jsem mel ve voze, v katalogu se vetsinou udava staly prevod pro manualni prevodovku.
mkalous
Registrovaný
Příspěvky: 1180
Registrován: pon 15.03.2004 01:00
Bydliště: Děčín
Klubové ID: 64
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od mkalous »

A co třeba samosvor...... Dá se jne vzít a vyměnit, nebo je potřeba nějakých technických kousků??
ignor
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: úte 02.03.2004 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od ignor »

Samosvor? ten jsem vyrabel do vozu dodge dakota a slo pouze o mechanickou zalezitost, ale nedavno jsme ho menili na MB 230ce a museli jsme vymenit celou napravu protoze samosvorny diferak mel jine rozmery a tudis i polosy.
mkalous
Registrovaný
Příspěvky: 1180
Registrován: pon 15.03.2004 01:00
Bydliště: Děčín
Klubové ID: 64
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od mkalous »

Jo takhle. Myslel jsem si, že to bude mít asi jiné poloosy, ale chtěl jsem se zeptat...... Aybch kdyžtak věděl pro příště.... :D
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od jiriik »

Jakéj použít oléj do diferáku na E60 530d? předem díky :)
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

ignor píše:Samosvor? ... nedavno jsme ho menili na MB 230ce a museli jsme vymenit celou napravu protoze samosvorny diferak mel jine rozmery a tudis i polosy.
Info o MB dávej na fórum o MB a nebalamuť zdejší členstvo. BMW pro drtivou většinu modelů vyrábělo a montovalo dva druhy diffu, otevřený a samosvor. Externí montážní rozměry byly stejné. Problém by mohl nastat, pokud bys dával samosvor z jiného modelu nebo z jiné výkonové třídy. Ani tak by nastat nemusely, protože např. "malý" diff z E34 je zvenku stejný jako "velký" diff z E30 a je záměnný.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#9 Příspěvek od DestinyE34 »

mám na prodej krásný dif z E34 525i M50
775113332
Odpovědět