
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Diferenciál.......
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1180
- Registrován: pon 15.03.2004 01:00
- Bydliště: Děčín
- Klubové ID: 64
- Kontaktovat uživatele:
A ještě jenou pro dnešek. Včera jsme zjistil, že nemám nejzdravější diferenciál, respektive, ložisko na kardanu je mrtve a v diferenciálu to taky nedělá dobrotu. Tak se chci optat, jak složité je vyměnit diferák a hlavně, kde sehnat nějakej slušnější. A ještě, jak je to s poměrama. Teď by tam měl být s největší pravděpodobností z dvoulitra (z výroby to byl automat ale ted je to manual-nevim k ceho je diferak) ale motor je tam 2,5...tak mě napadlo, co tam dát diferák z dva a půlky.....a jakej by mezi tim mohl být rozdíl...... prsotě co nejvíc se o tom dovědět, než ho začnu schánět....
Zatím díky.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 147
- Registrován: úte 02.03.2004 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
no, ja nekdy pred davnymy casy taky laboroval s difirencilem a vymenou prevodovek a kdyz na to vzpomenu jezej se mi chlupy na rukou. Dobre to bylo az kdyz jem dosahl stejneho nastavení jako z vyroby. to znamena spravny diferak pro spraavny motor a prvedovku. pokud byl diferak kratsi bylo auto hlucne a melo vysokou spotrebu, pokud byl dlouhy auto nejelo. dal jsem diferak dle katalogu pro motor jaky jsem mel ve voze, v katalogu se vetsinou udava staly prevod pro manualni prevodovku.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Info o MB dávej na fórum o MB a nebalamuť zdejší členstvo. BMW pro drtivou většinu modelů vyrábělo a montovalo dva druhy diffu, otevřený a samosvor. Externí montážní rozměry byly stejné. Problém by mohl nastat, pokud bys dával samosvor z jiného modelu nebo z jiné výkonové třídy. Ani tak by nastat nemusely, protože např. "malý" diff z E34 je zvenku stejný jako "velký" diff z E30 a je záměnný.ignor píše:Samosvor? ... nedavno jsme ho menili na MB 230ce a museli jsme vymenit celou napravu protoze samosvorny diferak mel jine rozmery a tudis i polosy.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 278
- Registrován: úte 06.10.2009 00:00