Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e39,523i - malý výkon - vyřešeno výměnou katu
No to je i muj případ. Předchozí majitel si tam nechal navařit taky nějakou náhražku a z keramický vložky zbyla kulička, která tam lítala a ve vyšších otačkách ucpala odchod spalin. Docelaby mě zajímalo, kde je ten zbytek. Doufám že vylítal ven a nezas... zadní tlumič. Prozatim jsem to vyřešil, že jsem do katu místo vložky zavařil trubku.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
- Bydliště: u phy
navazuji na staRÉ TÉMA.NA stk mi zjistili nefunkční katalizátor,zřejmě v důsledku toho,že bud-auto jezdilo dlouho na ucpanej separátor,nebo asi jako následek fouklého těsnění pod hlavou,které se dělalo před půl rokem.jaké jsou vaše dlouhodobé skušenosti s vysypáním a zavařením katu?nevadí to čidlům,nebo sondám? a co na to diag,nebo spotřeba,nebo Ř.J.?děkuji za vaše poznatky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 176
- Registrován: úte 08.07.2003 00:00
- Bydliště: kousek za Prahou
- Klubové ID: 4004
Nevim na cem to mas, ale jestli mas lambdu pred i za katem tak budou kopirovat ty zadni prubeh tech prednich coz vyhodi chybu, muselo by se to ohakovat. Dal bych tam klidne universal katy, ale spravne dimenzovane. Kdyz by sis nechal udelat rezonator(y) tak aby to fungovalo spravne a nedelalo kraviny tak jsi na stejne cene jako za kat. Emisema neprojdes, kdyz budes prodavat casem pristi majitel te taky nebude mit rad. Si vyber.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
- Bydliště: u phy
- Perunwit
- Registrovaný
- Příspěvky: 1846
- Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
- Bydliště: Pilsen city
- Klubové ID: 2962
Já jsem auto už kupoval s tím, že místo katu tam je navařená trubka. Ale bylo to celé zprasené, a to i další díly výfuku. Různě to fučelo a prdělo a vařit už na tom nešlo a ta lešenářská trubka byla nějaká celá divná.
Tak jsem koupil polsko a dal ho tam. Střední+zadní díl polmostrow vcelku za 3200+pošta, přední díl Klarius, kterej má místo katů jeden nějakej tlumič za 3400+pošta. Nějaký těsnění, montážní díly a tak.
Spotřeba šla trochu dolů, zvuk je plus mínus stejnej, ale malinko tlumenější, zátah taky stejný.
Emise budu dělat u známého, ale jak píšete výš, auto je cítit a EURO II to nebude
.
Takže primárně bych se toho nebál, ale kdo je puntičkář, bude si muset přidat výjimku z pravidel a nebo mu doporučuju si tam nějaký katy sehnat.
Občas s tím teď jedu ráno do práce a všim sem si, že když stojím za studena někde na světlech, tak mi to docela silně bíle kouří. Když jedu, tak je to mnohem méně a když se ohřeje, tak to přestane. Na volnoběh za studena, nebo při vyřazování se motor v pravidelném intervalu jakoby oklepe a trochu zadrnčí, otáčkoměr se nehne, někde cca 900/min. Jinak jede normálně, táhne slušně, akorát ten kouř a hluk. Olej v motoru mi nemizí, ačkoli teď při výměně oleje v převodovce se mi na zdviži zespoda zdálo, že prolíná někde kolem těsnění na motoru. Máte nějaké tipy po čem jít?
Tak jsem koupil polsko a dal ho tam. Střední+zadní díl polmostrow vcelku za 3200+pošta, přední díl Klarius, kterej má místo katů jeden nějakej tlumič za 3400+pošta. Nějaký těsnění, montážní díly a tak.
Spotřeba šla trochu dolů, zvuk je plus mínus stejnej, ale malinko tlumenější, zátah taky stejný.
Emise budu dělat u známého, ale jak píšete výš, auto je cítit a EURO II to nebude

Takže primárně bych se toho nebál, ale kdo je puntičkář, bude si muset přidat výjimku z pravidel a nebo mu doporučuju si tam nějaký katy sehnat.

Občas s tím teď jedu ráno do práce a všim sem si, že když stojím za studena někde na světlech, tak mi to docela silně bíle kouří. Když jedu, tak je to mnohem méně a když se ohřeje, tak to přestane. Na volnoběh za studena, nebo při vyřazování se motor v pravidelném intervalu jakoby oklepe a trochu zadrnčí, otáčkoměr se nehne, někde cca 900/min. Jinak jede normálně, táhne slušně, akorát ten kouř a hluk. Olej v motoru mi nemizí, ačkoli teď při výměně oleje v převodovce se mi na zdviži zespoda zdálo, že prolíná někde kolem těsnění na motoru. Máte nějaké tipy po čem jít?