Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

530d

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Artax
Registrovaný
Příspěvky: 188
Registrován: stř 17.06.2009 00:00
Bydliště: Zábřeh

#41 Příspěvek od Artax »

micko525 píše:Filtr pevných částic je uprostřed auta a je to jakoby katalyzátor?To by bylo super že bych je neměl,ale dneska jsem zrovna měnil vzduchový filtr a když sem měl oddělanej kryt tak sem se snažil sáhnut zespod na sání a myslim že jsem tam cítil to táhnlo co ovládá klapky :\\

Tak klapky neovládá žádný táhlo, ale podtlak... :)
micko525
Registrovaný
Příspěvky: 242
Registrován: ned 04.03.2007 01:00

#42 Příspěvek od micko525 »

To jo,ale ty všechny klapky jsou spojený jedním dlouhým táhlem které ovládá všechny najednou,nebo se pletu ?
Uživatelský avatar
m.deejay
Registrovaný
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

#43 Příspěvek od m.deejay »

Artax píše:Když máš filtr pevnejch částic, tak nemáš klapky. Ale odkdy to bylo, nevím, Nejspíš tak 2003-04.


...pořád nevíme, jak to je...v etk mě to připadne stejný jak u e39 tak e60...dá se to vyčíst z nějakýho jinýho schématu?...
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
Adam

#44 Příspěvek od Adam »

U E39 11-1999 nejsou.
HonzaK
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: úte 28.02.2006 01:00
Bydliště: Ostrava

#45 Příspěvek od HonzaK »

m.deejay píše:
Artax píše:Když máš filtr pevnejch částic, tak nemáš klapky. Ale odkdy to bylo, nevím, Nejspíš tak 2003-04.


...pořád nevíme, jak to je...v etk mě to připadne stejný jak u e39 tak e60...dá se to vyčíst z nějakýho jinýho schématu?...

klapky tam jsou pořád, akorát ty novější mají místo ovládání přes podtlak, ovládání elektrickým servomotorkem.
Uživatelský avatar
m.deejay
Registrovaný
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

#46 Příspěvek od m.deejay »

klapky tam jsou pořád, akorát ty novější mají místo ovládání přes podtlak, ovládání elektrickým servomotorkem.[/quote]

...dobře, takže i u e60 s filtrem pevných částic hrozí ulomení části klapky do motoru?
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
pupik33
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: čtv 01.12.2005 01:00
Kontaktovat uživatele:

#47 Příspěvek od pupik33 »

Tak to tě můžu uklidnit že i před FL má klapky taky měl jsem to rozebrané.


Artax píše:Ano, jak máš motor po faceliftu (142 kW), tak tam jsou. Jsi rád? :D
Artax
Registrovaný
Příspěvky: 188
Registrován: stř 17.06.2009 00:00
Bydliště: Zábřeh

#48 Příspěvek od Artax »

pupik33 píše:Tak to tě můžu uklidnit že i před FL má klapky taky měl jsem to rozebrané.


Artax píše:Ano, jak máš motor po faceliftu (142 kW), tak tam jsou. Jsi rád? :D


Tak to jsem teda klidnej, že má sračky ještě někdo mimo mě :D :D :D .
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#49 Příspěvek od jiriik »

vyndával někdo ty klaplky ?Jak dlouho zabere sundání sání na 530d E60?
Artax
Registrovaný
Příspěvky: 188
Registrován: stř 17.06.2009 00:00
Bydliště: Zábřeh

#50 Příspěvek od Artax »

Tak to jsem z toho mamut, odborný časopis (Autoojetiny) píše, že klapky jsou až po faceliftu.
Artax
Registrovaný
Příspěvky: 188
Registrován: stř 17.06.2009 00:00
Bydliště: Zábřeh

#51 Příspěvek od Artax »

jiriik píše:vyndával někdo ty klaplky ?Jak dlouho zabere sundání sání na 530d E60?

Tak včera jsem sundával sáni ne 530d (e39) a trvalo mi to tak cca 20 minut
(povolit šrouby, vytáhnout gumový kryty, odšroubovat matky, odpojit baterku, sundat kladnou svorku, odpojit tlakovou hadici a trubku EGR).
Artax
Registrovaný
Příspěvky: 188
Registrován: stř 17.06.2009 00:00
Bydliště: Zábřeh

#52 Příspěvek od Artax »

to jiriik: Jak jsi dopadl s repasí turba v PaSu?
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#53 Příspěvek od jiriik »

Artax píše:to jiriik: Jak jsi dopadl s repasí turba v PaSu?


Zatím jsem tam nevolal, nějak jsem řešil jiný problém, ale až budu vědět, tak napíšu.
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#54 Příspěvek od jiriik »

Artax píše:Tak to jsem z toho mamut, odborný časopis (Autoojetiny) píše, že klapky jsou až po faceliftu.


Asik ten odborný časopis není třeba, tak odborný :lol: Jo, tak to se na to podivám a uvidím, ale potřebuji jeden hodně dlouhéj imbus, abych se dostal na jeden šroub:-D
Artax
Registrovaný
Příspěvky: 188
Registrován: stř 17.06.2009 00:00
Bydliště: Zábřeh

#55 Příspěvek od Artax »

Kdepak tam máš imbus? :)
Artax
Registrovaný
Příspěvky: 188
Registrován: stř 17.06.2009 00:00
Bydliště: Zábřeh

#56 Příspěvek od Artax »

Já tam měl všechno 10-ku nástrčkovej na šrouby 11-ku nástrčkovej na matky.
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#57 Příspěvek od jiriik »

Artax píše:Kdepak tam máš imbus? :)


No u E60 jak oddělám kabinovéj filtr u spolujezdce, tak tam mám saní, které musím oddělat a úplne dole je zastrřený imbus (kryt vzduchové filtru) a já se tam nemůžu dostat :-D
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#58 Příspěvek od jiriik »

[quote="Artax
Tak si to nějak dělal?
http://sway-la.de/files/Ansaugbruecken-umbau530D.pdf
Artax
Registrovaný
Příspěvky: 188
Registrován: stř 17.06.2009 00:00
Bydliště: Zábřeh

#59 Příspěvek od Artax »

Ah tak, já mám nástavec na golu pro takový případy :D , ovšem někdy se nevejde...
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#60 Příspěvek od jiriik »

Artax píše:Ah tak, já mám nástavec na golu pro takový případy :D , ovšem někdy se nevejde...


To mám taky, ale taky mi tam nevleze :lol: a navíc je to tak zastrčené, že ten imbus budu muset natvarovat nějak do S :lol:
Odpovědět