Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Trhaný tah 530D
- cmelak
- Registrovaný
- Příspěvky: 1539
- Registrován: úte 29.07.2008 00:00
- Bydliště: Praha - Čeština do BMW
- Klubové ID: 2687
Mám problém ohledně zrychlování u E39 530D manual sedan, když zařadím trojku třeba při třiceti, nebo při nějaký nízký rychlosti a dám plný plyn a čekám až se to rozjede, tak než se to dostane aspoň na 2.5 tis otáček tak je výkon takový trhaný, né úplně citelně ale je to trošku cítit, jako kdyby se nemohl nadejchnout. Filtry jsem tam měnil všechny nadávno. Může to být něco okolo turba?
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
Laicky bych šel po ovládání turba, nevim jak je to přesně u 530D ale určitě tam budeš mít nějakej ovládací ventil, kterej bude ovládat na turbu to táhlo. Můžeš mít třeba zarezlí ten mechanizmus na turbu, že při posouvání toho táhla jakoby drhne a nejde plynule. Takže by tlak turba nestoupal plynule.
Me se ted stalo, ze kdyz jsem pridal, tak auto zacalo skubat a nechtelo se rozjet, pri plnem plynu spise brzdilo. Filtr paliva to nebyl, ale na tom drzaku filtru paliva je cidlo, ktere reguluje tlak paliva. Po odpojeni cidla auto jelo normalne, nevim co tomu bylo, ale prostrikal jsem kontakty a po sundani vicka toho drzaku filtru jsem dotahl dva sroubky na tom cidle a zavada zmizela. Podle me motoru chybi nafta. Kdyz jsem jel lehtal plyn, tak auto jelo normalne.
Ahoj,tak mám podobný problém na 530d,při prudké akceleraci z nižších otáček dojde několikrát k zakolísání výkonu,ve vysokých otáčkách už se to neděje.Filtry nové,turbo měněno,nové čerpadlo pod levým prahem.Možná to nesouvisí s touhle závadou,ale stává se mi,že při teplotě kolem nuly a nižší mi za jízdy při deceleraci motor zhasne,ale stačí vypnout a zapnout klíček a motor při té deceleraci opět naskočí.Poradí někdo?Díky.