Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Trhaný tah 530D

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
cmelak
Registrovaný
Příspěvky: 1539
Registrován: úte 29.07.2008 00:00
Bydliště: Praha - Čeština do BMW
Klubové ID: 2687

#1 Příspěvek od cmelak »

Mám problém ohledně zrychlování u E39 530D manual sedan, když zařadím trojku třeba při třiceti, nebo při nějaký nízký rychlosti a dám plný plyn a čekám až se to rozjede, tak než se to dostane aspoň na 2.5 tis otáček tak je výkon takový trhaný, né úplně citelně ale je to trošku cítit, jako kdyby se nemohl nadejchnout. Filtry jsem tam měnil všechny nadávno. Může to být něco okolo turba?
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
daewoo333
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: sob 06.11.2010 01:00
Klubové ID: 2935

#2 Příspěvek od daewoo333 »

Laicky bych šel po ovládání turba, nevim jak je to přesně u 530D ale určitě tam budeš mít nějakej ovládací ventil, kterej bude ovládat na turbu to táhlo. Můžeš mít třeba zarezlí ten mechanizmus na turbu, že při posouvání toho táhla jakoby drhne a nejde plynule. Takže by tlak turba nestoupal plynule.
PearlJam
Registrovaný
Příspěvky: 200
Registrován: stř 16.01.2008 01:00

#3 Příspěvek od PearlJam »

Me se ted stalo, ze kdyz jsem pridal, tak auto zacalo skubat a nechtelo se rozjet, pri plnem plynu spise brzdilo. Filtr paliva to nebyl, ale na tom drzaku filtru paliva je cidlo, ktere reguluje tlak paliva. Po odpojeni cidla auto jelo normalne, nevim co tomu bylo, ale prostrikal jsem kontakty a po sundani vicka toho drzaku filtru jsem dotahl dva sroubky na tom cidle a zavada zmizela. Podle me motoru chybi nafta. Kdyz jsem jel lehtal plyn, tak auto jelo normalne.
pavelva
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: sob 19.02.2011 01:00

#4 Příspěvek od pavelva »

Ahoj,tak mám podobný problém na 530d,při prudké akceleraci z nižších otáček dojde několikrát k zakolísání výkonu,ve vysokých otáčkách už se to neděje.Filtry nové,turbo měněno,nové čerpadlo pod levým prahem.Možná to nesouvisí s touhle závadou,ale stává se mi,že při teplotě kolem nuly a nižší mi za jízdy při deceleraci motor zhasne,ale stačí vypnout a zapnout klíček a motor při té deceleraci opět naskočí.Poradí někdo?Díky.
brumlae34
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: pát 10.08.2007 00:00
Bydliště: Šumperk
Klubové ID: 1853

#5 Příspěvek od brumlae34 »

Zkusil bych vahu, me to vzdycky cuklo kolem 2000 otacek , ahlavne to bylo cejtit do kopce nebo s vlekem, dal jsem novou vahu a motor je jeste pruznejsi z nizkych otacek a diag. nic nezjistila.
pavelva
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: sob 19.02.2011 01:00

#6 Příspěvek od pavelva »

Jo..a zapoměl jsem říct,že váhu vzduchu jsem měnil...pro jistotu 2x,vždy novou a od různých výrobců:-)
Odpovědět