Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e34 TDs nastartovalo a pak zdechlo a už nic....

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše

#141 Příspěvek od Tompo »

Co se MB týče, tak máš pravdu, znal jsem jednu 300D, která měla 700000km a šla jak lusk...

S těmi čerpadly - hážeš tu pěkný cifry, ale nové se dá sehnat za cca 17000,-
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#142 Příspěvek od oldaf »

Tompo píše:Co se MB týče, tak máš pravdu, znal jsem jednu 300D, která měla 700000km a šla jak lusk...

S těmi čerpadly - hážeš tu pěkný cifry, ale nové se dá sehnat za cca 17000,-

To co každej nabízí za 20 jako nové tak to jsou repasované.
http://obchod.autokelly.cz/#PATH=376180 ... T=0|LNG=0|
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#143 Příspěvek od oldaf »

beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#144 Příspěvek od beny-maser »

za 7tis ti čerpadlo jen seřídí a přetěsní,ale na druhou stanu ho vždycky celé rozeberou a vymění všechna těsnění a pouzdra,pístek co dělá tlak tak mě stál kolem litru navíc,bavím se o cenách v BOSCH diesel servisu,když ti neodejde el.hlava tak se kolem sedmi tisíc pohybuješ bez problémů,
takže si myslím pokud netankuješ humus tak ti hlava ani jen tak neodejde
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#145 Příspěvek od oldaf »

beny-maser píše:za 7tis ti čerpadlo jen seřídí a přetěsní,ale na druhou stanu ho vždycky celé rozeberou a vymění všechna těsnění a pouzdra,pístek co dělá tlak tak mě stál kolem litru navíc,bavím se o cenách v BOSCH diesel servisu,když ti neodejde el.hlava tak se kolem sedmi tisíc pohybuješ bez problémů,
takže si myslím pokud netankuješ humus tak ti hlava ani jen tak neodejde
Pístek v rozdělovací hlavě se nedá samostatně vyměnit, mění se vždy celá rozdělovací hlava s pístkem. Pístek je vždy spárovaný s rozdělovací hlavou :D A rozdělovací hlava pokud není z číny stojí 300Usd
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#146 Příspěvek od beny-maser »

oldaf píše:
beny-maser píše:za 7tis ti čerpadlo jen seřídí a přetěsní,ale na druhou stanu ho vždycky celé rozeberou a vymění všechna těsnění a pouzdra,pístek co dělá tlak tak mě stál kolem litru navíc,bavím se o cenách v BOSCH diesel servisu,když ti neodejde el.hlava tak se kolem sedmi tisíc pohybuješ bez problémů,
takže si myslím pokud netankuješ humus tak ti hlava ani jen tak neodejde
Pístek v rozdělovací hlavě se nedá samostatně vyměnit, mění se vždy celá rozdělovací hlava s pístkem. Pístek je vždy spárovaný s rozdělovací hlavou :D A rozdělovací hlava pokud není z číny stojí 300Usd

já měl za to, že se dá větší a díru pro něj vylapují podobně jako je to u válců,nebo to tak není?
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#147 Příspěvek od oldaf »

Mění se komplet, hlava s pístkem+převlečnej kroužek na pístku.
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#148 Příspěvek od Ji-rka »

takže od května jsme jezdil se žhavenim natvrdo přes spínač a sral jsem na celej pekáč.
minulej týden jsme přitáhnul domu TDS na díly a započal laboraci.už mi to žhaví a chytá jako dříve,na vinně žhavící relé,které nepustilo proud na žhavky a jeden kabílek co byl v pofidérním stavu a ve finále to dělalo takovej bordel,že nešlo přijít na to kde je chyba.takže jsem měnil kus za kus a povedlo se.

teď už jen rozhejbat abs,ale to je jinej topic a otevírání deklu vzadu.

BMW forever :D
Odpovědět