Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

dálkový centrál

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
jerrykx
Registrovaný
Příspěvky: 252
Registrován: sob 12.06.2010 00:00
Bydliště: Klatovy

#1 Příspěvek od jerrykx »

Zdravim příznivce modrý vrtule,
nečekaně chci poradit, pořídil jsem si od nejmenovaného Fxee :lol: dálkový centrál s e46 klíčem a chtěl bych to zapojit do své e34 a než se do toho pustím, tak bych chtěl poprosit zdali by nikdo neměl nějakej návod, schéma jak kde proč zapojit, abych nad tim nestrávil víkend, samozřejmě chci aby fungovalo vše i samostatně kufr,dojezd oken, doublelock..


Předem dík :wink:
jerrykx
Registrovaný
Příspěvky: 252
Registrován: sob 12.06.2010 00:00
Bydliště: Klatovy

#2 Příspěvek od jerrykx »

:?: :)
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#3 Příspěvek od Raadii »

Co je doublelock? A když už se tu řeší ty okna, chtěl jsem se zeptat proč se mi otevírá jen jedno okno při podržení tlačítka a otevře se jen kousek? Díkys a sorry, že ti odpovídám otázkou :wink:
jerrykx
Registrovaný
Příspěvky: 252
Registrován: sob 12.06.2010 00:00
Bydliště: Klatovy

#4 Příspěvek od jerrykx »

Raadii píše:Co je doublelock? A když už se tu řeší ty okna, chtěl jsem se zeptat proč se mi otevírá jen jedno okno při podržení tlačítka a otevře se jen kousek? Díkys a sorry, že ti odpovídám otázkou :wink:
Doublelock je dvojité zamykání, na druhou polohu klíčku se zablokuje centrál a nejde tím pádem vyháčkovat, otevírání oken sem u e34 neviděl, jen zavírání a zavírání jen jednoho okna by mohl možná dělat vadný grundmodul, nebo vadný spínač v zámku.
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#5 Příspěvek od Raadii »

Ahaaa, tak to je celkem vychytávka, zvlášť když mam dálkáč bez alarmu. Ale asi nemam doublelock. Nebo jak to zjistit jestli ho mam? Jinak já nemam E34 ale 39 jestli je nějakej rozdíl v tom stahování atd....
jerrykx
Registrovaný
Příspěvky: 252
Registrován: sob 12.06.2010 00:00
Bydliště: Klatovy

#6 Příspěvek od jerrykx »

Mno u e34 to poznáš tak, že když budeš chtít auto zavřít klíčkem, tak na první polohu doprava to zavře "obyčejně" a další poloha(otočíš klíčkem ještě více doprava), tak tím zablokuješ zámky a jestli se zablokovali poznáš tim, že si otevřeš okno a na doublelockem zamkneš a nesmí jít vytáhnout kolík ve dveřích(prostě když nikoho zamkneš na doublelock v autě, tak s z něho nedostane(teda když neberu rostřískání oken:D, nebo vytrhání tapicírungu a přepojení motůrku)

Jinak třeba zawšivená fábie má dojezd na klíček nahoru i dolů, tak je možný, že to má i e39


...mno a kdo teď odpoví mě, :D
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#7 Příspěvek od Raadii »

Aha, no ty vole tak mě napadlo, že jsem od doby co auto mam jsem ještě klíček do zámku ani jednou nerval, musim to vyzkoušet... Neboj po pracovní době ti někdo odpoví :lol:
jerrykx
Registrovaný
Příspěvky: 252
Registrován: sob 12.06.2010 00:00
Bydliště: Klatovy

#8 Příspěvek od jerrykx »

Raadii píše:Aha, no ty vole tak mě napadlo, že jsem od doby co auto mam jsem ještě klíček do zámku ani jednou nerval, musim to vyzkoušet... Neboj po pracovní době ti někdo odpoví :lol:
mno vpodstatě nemusíš nic nikam strkat, mělo by to fungovat i na dálku, aspoň teda myslim, puď podržením zamykacího tlačítka, nebo dvojitým zmáčknutím.
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00
Klubové ID: 590

#9 Příspěvek od Dan td »

jerrykx píše:Mno u e34 to poznáš tak, že když budeš chtít auto zavřít klíčkem, tak na první polohu doprava to zavře "obyčejně" a další poloha(otočíš klíčkem ještě více doprava),
Takhle akorát ulomíš klíč, druhou polohu klíče měly naposled snad e30. U e34 je to tak, že klíč jen podržíš o chvíli déle v poloze klíče zamknout, většinou uslyšíš ještě malé cvaknutí.
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
jerrykx
Registrovaný
Příspěvky: 252
Registrován: sob 12.06.2010 00:00
Bydliště: Klatovy

#10 Příspěvek od jerrykx »

Dan td píše:
jerrykx píše:Mno u e34 to poznáš tak, že když budeš chtít auto zavřít klíčkem, tak na první polohu doprava to zavře "obyčejně" a další poloha(otočíš klíčkem ještě více doprava),
Takhle akorát ulomíš klíč, druhou polohu klíče měly naposled snad e30. U e34 je to tak, že klíč jen podržíš o chvíli déle v poloze klíče zamknout, většinou uslyšíš ještě malé cvaknutí.
a prosimtě, tak to mam asi nějakou spešl verzi a všechny co sem kdy viděl taky :lol: :lol:

a cvaknutí uslyšet musíš zdali nejsi nahluchlej, protože na dublelock zapadne pomocí dalšího motůrku v centrálu západka, která zajistí táhlo :wink:

:roll:
Uživatelský avatar
cmelak
Registrovaný
Příspěvky: 1539
Registrován: úte 29.07.2008 00:00
Bydliště: Praha - Čeština do BMW
Klubové ID: 2687

#11 Příspěvek od cmelak »

Taky bych chtěl připojit dotaz, týká se to E39, mám origo dálku, problém je v tom že občas se tomu nechce na dálku zamknout, nevim čím je to podmíněný ale otevřit na dálku jde vždycky, když ale vylezu z auta a chci zamknout tak asi z 80% to nejde a musim klíčem.

Mohla by to být baterie v dálk. ovladači? Nebo něco jinýho?
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#12 Příspěvek od Raadii »

Baterky se tady někde řeší, před chvilkou jsem na to koukal. Píšou tam, že některý klíče (myslim že ty co maj tvar toho co rád lížeš mladý) se dobíjí za jízdy v zapalování a v těch starších se baterka mění... Mrkni a najdeš. 8)
Uživatelský avatar
Velvetek
Registrovaný
Příspěvky: 1005
Registrován: stř 31.10.2007 01:00
Bydliště: východní čechy
Klubové ID: 2613
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Velvetek »

Raadii píše:Baterky se tady někde řeší, před chvilkou jsem na to koukal. Píšou tam, že některý klíče (myslim že ty co maj tvar toho co rád lížeš mladý) se dobíjí za jízdy v zapalování a v těch starších se baterka mění... Mrkni a najdeš. 8)
:lol: :lol: :lol: tak to se povedlo :wink:
Uživatelský avatar
cmelak
Registrovaný
Příspěvky: 1539
Registrován: úte 29.07.2008 00:00
Bydliště: Praha - Čeština do BMW
Klubové ID: 2687

#14 Příspěvek od cmelak »

Aha to je možný tak to bude asi něčím jiným, jinak já mladý rád lížu penis a takový tvary dálkový ovladače nemaj tak nevim co si měl na mysli 8) :lol:
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#15 Příspěvek od Raadii »

Tak bacha na to, od každý holky co má větší penis než ty sám, ruce pryč :lol:
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Snejk »

Dan td píše: Takhle akorát ulomíš klíč, druhou polohu klíče měly naposled snad e30. U e34 je to tak, že klíč jen podržíš o chvíli déle v poloze klíče zamknout, většinou uslyšíš ještě malé cvaknutí.
e32 i 34 maj třísstavovej zamek a opravdu pootočení "o kus ddál" aktivuje doublelock....

pokud zapojujes central tak mas 2 vodice... zamykací, odmykací a doublelock je kombinace obou naraz...
je nutna uprava diodama abys to mohl smysluplne provozovat i kdyz nektere centraly uz tu funkci maji ze poslou signaly na oba.. jiste ti k tomu fx dal nejakou dokumentaci...
zapojeni je fakt trapne uplne pro opici :)
parada je ze se to vsechno krasne schova u general modulu protoze tam jsou vsechny potrebne vstupy/vystupy...
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Velvetek píše:
Raadii píše:Baterky se tady někde řeší, před chvilkou jsem na to koukal. Píšou tam, že některý klíče (myslim že ty co maj tvar toho co rád lížeš mladý) se dobíjí za jízdy v zapalování a v těch starších se baterka mění... Mrkni a najdeš. 8)
:lol: :lol: :lol: tak to se povedlo :wink:
A co se na tom povedlo? Ano, origo diamant klíče (od 9/99 v E39 a E46) se dobíjí ze zapalování, nicméně baterka nevydrží věčně ani když je nabíjecí. Nepovolením zamknutí signalizuje slabou voltáž, pokud auto zachytí signál "pokus o zamčení s vybitou baterkou v DO" třikrát, lze to zaznamenat i na výpisu z diagnostiky. Pokud se následně pětkrát zamkne s OK baterkou, chyba sama mizí.

EDIT: Aha, možná jsi myslel tvar klíče :-) to jsem nějak přeskočil. Já klíč ve tvaru ucha ještě neviděl :-)
Dan td píše:Takhle akorát ulomíš klíč, druhou polohu klíče měly naposled snad e30. U e34 je to tak, že klíč jen podržíš o chvíli déle v poloze klíče zamknout, většinou uslyšíš ještě malé cvaknutí.
Druhou polohu klíče měly i první E36 s jednotkou ZVM2 (doufám, že se nepletu v názvu jednotky).

Snejk: Dokumentace k DO obsahuje seznam vstupů a výstupů, ne konkrétní zapojení, protože ve všech autech, kam lze použít, se používalo několik typů jednotek a u každé je zapojení jiné. K starším jednotkám jsem to nikdy nezapojoval, a proto konkrétní zapojení poskytnout nemůžu...
jerrykx
Registrovaný
Příspěvky: 252
Registrován: sob 12.06.2010 00:00
Bydliště: Klatovy

#18 Příspěvek od jerrykx »

Snejk píše:
Dan td píše: Takhle akorát ulomíš klíč, druhou polohu klíče měly naposled snad e30. U e34 je to tak, že klíč jen podržíš o chvíli déle v poloze klíče zamknout, většinou uslyšíš ještě malé cvaknutí.
e32 i 34 maj třísstavovej zamek a opravdu pootočení "o kus ddál" aktivuje doublelock....

pokud zapojujes central tak mas 2 vodice... zamykací, odmykací a doublelock je kombinace obou naraz...
je nutna uprava diodama abys to mohl smysluplne provozovat i kdyz nektere centraly uz tu funkci maji ze poslou signaly na oba.. jiste ti k tomu fx dal nejakou dokumentaci...
zapojeni je fakt trapne uplne pro opici :)
parada je ze se to vsechno krasne schova u general modulu protoze tam jsou vsechny potrebne vstupy/vystupy...
Jak píše Fx (aby né když je od něj :lol: ), dokumentaci(schéma) k tomu mam, ale jen také holé jakej dráteník je k čemu :wink:
Měl by mi to zapojit jeden známej, ale zrovna nedisponuje velkým množstvím času, tak se o to chci napřed pokusit sám :)
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Snejk »

no to je ale to jedine co od toho schema take ocekavam. nepocitam s tim ze tam je napsano napojit drat zeleny na cervenobily v konektoru bla bla bla ...

staci ze jsou popsane vystupy s co na nich je... jestli odemykaci a zamykaci je + , jestli zatahovani oken je prodlouzene +, jestli je deadlock kombinace zamykaciho a odmykaciho nebo je to drat extra a tim to musis modifikovat...

btw jestli chces poradit/popr sestavit navod tak mi to musis nejak popsat popr. oskenovat ten navod takhle jako nevim co ti mam poradit...
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Odemykací a zamykací může být + i - v závislosti na tom, jak zapojíš relé. Dojezd oken (prodloužený impuls na 20s) je negativní.

Deadlock tam popsaný není, protože se to může lišit pro různá auta. Např. u jednotky centrálu ZKE IV je to zdvojený zamykací impuls na dva vstupy jednotky ZKE IV. Odemykací je pak stejný pro stav "zamčeno" nebo "v double locku". Jak je to u starší jednotky mi není známo, proto neuvádím.
Odpovědět