nečekaně chci poradit, pořídil jsem si od nejmenovaného Fxee

Předem dík

Doublelock je dvojité zamykání, na druhou polohu klíčku se zablokuje centrál a nejde tím pádem vyháčkovat, otevírání oken sem u e34 neviděl, jen zavírání a zavírání jen jednoho okna by mohl možná dělat vadný grundmodul, nebo vadný spínač v zámku.Raadii píše:Co je doublelock? A když už se tu řeší ty okna, chtěl jsem se zeptat proč se mi otevírá jen jedno okno při podržení tlačítka a otevře se jen kousek? Díkys a sorry, že ti odpovídám otázkou
mno vpodstatě nemusíš nic nikam strkat, mělo by to fungovat i na dálku, aspoň teda myslim, puď podržením zamykacího tlačítka, nebo dvojitým zmáčknutím.Raadii píše:Aha, no ty vole tak mě napadlo, že jsem od doby co auto mam jsem ještě klíček do zámku ani jednou nerval, musim to vyzkoušet... Neboj po pracovní době ti někdo odpoví
Takhle akorát ulomíš klíč, druhou polohu klíče měly naposled snad e30. U e34 je to tak, že klíč jen podržíš o chvíli déle v poloze klíče zamknout, většinou uslyšíš ještě malé cvaknutí.jerrykx píše:Mno u e34 to poznáš tak, že když budeš chtít auto zavřít klíčkem, tak na první polohu doprava to zavře "obyčejně" a další poloha(otočíš klíčkem ještě více doprava),
a prosimtě, tak to mam asi nějakou spešl verzi a všechny co sem kdy viděl takyDan td píše:Takhle akorát ulomíš klíč, druhou polohu klíče měly naposled snad e30. U e34 je to tak, že klíč jen podržíš o chvíli déle v poloze klíče zamknout, většinou uslyšíš ještě malé cvaknutí.jerrykx píše:Mno u e34 to poznáš tak, že když budeš chtít auto zavřít klíčkem, tak na první polohu doprava to zavře "obyčejně" a další poloha(otočíš klíčkem ještě více doprava),
e32 i 34 maj třísstavovej zamek a opravdu pootočení "o kus ddál" aktivuje doublelock....Dan td píše: Takhle akorát ulomíš klíč, druhou polohu klíče měly naposled snad e30. U e34 je to tak, že klíč jen podržíš o chvíli déle v poloze klíče zamknout, většinou uslyšíš ještě malé cvaknutí.
A co se na tom povedlo? Ano, origo diamant klíče (od 9/99 v E39 a E46) se dobíjí ze zapalování, nicméně baterka nevydrží věčně ani když je nabíjecí. Nepovolením zamknutí signalizuje slabou voltáž, pokud auto zachytí signál "pokus o zamčení s vybitou baterkou v DO" třikrát, lze to zaznamenat i na výpisu z diagnostiky. Pokud se následně pětkrát zamkne s OK baterkou, chyba sama mizí.Velvetek píše:Raadii píše:Baterky se tady někde řeší, před chvilkou jsem na to koukal. Píšou tam, že některý klíče (myslim že ty co maj tvar toho co rád lížeš mladý) se dobíjí za jízdy v zapalování a v těch starších se baterka mění... Mrkni a najdeš.![]()
![]()
tak to se povedlo
Druhou polohu klíče měly i první E36 s jednotkou ZVM2 (doufám, že se nepletu v názvu jednotky).Dan td píše:Takhle akorát ulomíš klíč, druhou polohu klíče měly naposled snad e30. U e34 je to tak, že klíč jen podržíš o chvíli déle v poloze klíče zamknout, většinou uslyšíš ještě malé cvaknutí.
Jak píše Fx (aby né když je od nějSnejk píše:e32 i 34 maj třísstavovej zamek a opravdu pootočení "o kus ddál" aktivuje doublelock....Dan td píše: Takhle akorát ulomíš klíč, druhou polohu klíče měly naposled snad e30. U e34 je to tak, že klíč jen podržíš o chvíli déle v poloze klíče zamknout, většinou uslyšíš ještě malé cvaknutí.
pokud zapojujes central tak mas 2 vodice... zamykací, odmykací a doublelock je kombinace obou naraz...
je nutna uprava diodama abys to mohl smysluplne provozovat i kdyz nektere centraly uz tu funkci maji ze poslou signaly na oba.. jiste ti k tomu fx dal nejakou dokumentaci...
zapojeni je fakt trapne uplne pro opici
parada je ze se to vsechno krasne schova u general modulu protoze tam jsou vsechny potrebne vstupy/vystupy...