Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E39 pozink.- od kdy?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Led_Zeppelin
Registrovaný
Příspěvky: 122
Registrován: stř 08.07.2009 00:00
Bydliště: The Dark Side of the Moon
Klubové ID: 2476

#1 Příspěvek od Led_Zeppelin »

Az faceliftovy (takze od r. 2000) nebo i ty preFL?
Player1
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: úte 30.08.2005 00:00
Bydliště: Šternberk
Klubové ID: 754
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Player1 »

e39 jsou pozink od začátku výroby, takže i před FL
Led_Zeppelin
Registrovaný
Příspěvky: 122
Registrován: stř 08.07.2009 00:00
Bydliště: The Dark Side of the Moon
Klubové ID: 2476

#3 Příspěvek od Led_Zeppelin »

dekuju...

No pak je zvlastni, ze jsem uz narazil na nekolik kusu, u kterych ten spodek dveri (jakoby ta hrana) trochu kvete... nevim no..
fidzi
Registrovaný
Příspěvky: 659
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 1461
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od fidzi »

Pozink kastle neznamená, že to nebude hnít. Stačí, když se barva odloupne i s tou pozink vrstvou.
aristoloser
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 07.04.2008 00:00
Bydliště: u phy

#5 Příspěvek od aristoloser »

bys koukal jak mi koroze chroupe rohy dveří a vzadu mezi podběhem a nárazníkem na e39 r.v.96 :cry:
landys
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: stř 19.10.2005 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od landys »

Mám 2000 a má to taky snahu kvést. Kde jsem opravoval, známky po pozinku nebyly, takže tvrdí, že to o zinku neslyšelo.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#7 Příspěvek od beny-maser »

hele možná se pletu, ale já mám za to že pozink je už e34 a myslím si že pozinku nedělá dobře slaná břečka, která ho narušuje. Podle mě pozink taky není nesmrtelnej. Tak mě opravte jestli se pletu, atky by mě zajímala pravda.
hadice
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: úte 25.12.2007 01:00

#8 Příspěvek od hadice »

e34 ..od začátku výroby....e36 první ročníky jen chemická lázeň....e32 pozink,....e38 pozink,.....e39 pozink od začátku výroby ročníky někde okolo 2001 a vejš jsou celohliníkové (lepené)
hadice
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: úte 25.12.2007 01:00

#9 Příspěvek od hadice »

e31...pozink taky
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#10 Příspěvek od beny-maser »

hadice píše:e34 ..od začátku výroby....e36 první ročníky jen chemická lázeň....e32 pozink,....e38 pozink,.....e39 pozink od začátku výroby ročníky někde okolo 2001 a vejš jsou celohliníkové (lepené)
pro lamu e34 pozink nebo lázeň?? :D
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Klubové ID: 788
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od eric »

Tak jestli je e39 celá pozink,tak je to ten nejmizernější pozink,jakej jsem viděl.Bohužel už jsem musel opravovat i nahnilý prahy,komplet vyvařovat a o růžkách na dveřích ani nemluvě.Taky od té doby už v zimě s e39 nejezdím 3 roky a je klid.Když se kouknete na koncerny,ty jsou taky pozink,nebo např. taková Alfa 156 nebo 166 a absolutně nikde ani náznak hniloby.Dle mýho měli e39 jen část karosérie pozink,myslím si,že blatníky,protože těm nikdy nic nebylo,ale to jen tak hádám.Každopádně antikoroze na e39 je tak na úrovni e36,tzn. bohužel velice špatná!!!:-(
fidzi
Registrovaný
Příspěvky: 659
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 1461
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od fidzi »

A nebude to tím, že máš nějakou zbořenou? Viděl jsem hodně E39 a koroze většinou minimálni.
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Klubové ID: 788
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od eric »

fidzi píše:A nebude to tím, že máš nějakou zbořenou? Viděl jsem hodně E39 a koroze většinou minimálni.
No a jak by mohly souvistek růžky dveří na btw.všech dveřích se zbořením??Bylo to orezlý jen malinko,ale já jsem na to háklivej,takže i tak mě to pěkně sra...o.A ty prahy byly taky oba.Nene,je to bohužel tím,že auto bylo prodáno 1.majiteli v ČR v Autecu,takže od začátku výroby to jezdilo v naši soli a až se mnou jako dalším majitelem to poslední 3 roky na soli nejezdí,takže proto.Já právě bohužel vidím dost e39 okvetlejch,sice né nějak dramaticky,ale jsou.Ten pozink se mi všude nezdá,minimálně na těch dvěřích si myslím,že není na předface ani náhodou :? A ještě např. u nádrží pod víčkem a okolo zámku na kufru jsem to měl taky,kámoš,co má face tak to má taky a viděl jsem to i na spoustě dalších,takže to je velká slabota.Je to prostě s e39 špatný,co se týče hnití,je třeba stříkat dutiny a pravidelně kontrolovat odlouplej lak po kamínkách na kritických místech :( V podstatě je zbytečná debata o tom,jestli je to pozink,nebo né,když se koukneš i na pitomýho peugeota 405,tak na něm nic nebude,takže i kdyby byla na krásně celá e39 v pozinku,tak na ní stojí za vyliž,schade :(
hadice
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: úte 25.12.2007 01:00

#14 Příspěvek od hadice »

..ano souhlas s Eric..em,...je potřeba po tom jít a fakt dělat dutiny, ale pozor nechci zde asi vytahovat stará moudra ale při vystříkávání dveří se velice snadno tím voskem zalepí výtokové kanálky právě na rohách dveří..je potřeba to pak něčím prošťournout....jinak abych dodal ze své skušenosti: měl jsem čtyři e34 a snad jen jedna (100% ani neťuklá) byla vpohodě akorát ty rožky dveří, jinak ty zbývající normálně kvetly jak "na jaře..ale to bylo zjevně zapříčiněno původem (malé bouračky,sůl,oklepané spodky a lemy od kamínků,chybějící různé plastové kryty zespodu. Jako vpodstatě vzato velkou měrou na tomto "kvetení" je samotný tvar a design karoserie...protože jak se někde drží voda jen díky tomu že se tam výří vzduch tak to je špatný....jinak abych doplnil E 34 taky pozink..., dále si dovolím poznamenat že e38 kterou mám je tak nějak vpohodě..akorát jsem odstraňoval rez okolo nedořešených záslepek pro hever v prahu..prostě ten špunt už asi nešel někomu vyndat lehko tak pod něj normálně narval šroubovák vyloup ho ale zároveň tím poškodil celé složení ochraných vrstev..a pak stačí jen jízda v zimě a je to..(jedná se o před FL)
Matthes
Registrovaný
Příspěvky: 162
Registrován: čtv 12.02.2009 01:00
Bydliště: Havířov

#15 Příspěvek od Matthes »

A jak je to s antikorozní ochranou u mladší sestry E60? Má někdo zkušenosti, přec jenom první kusy co vyjely 03 už nějaký ten rok po našich řádně prosolených cestách jezdí jak je to s nima?
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7554
Registrován: sob 20.03.2004 01:00
Klubové ID: 148

#16 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Na E60 je celej předek z hliníku
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Odpovědět