Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 pozink.- od kdy?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 122
- Registrován: stř 08.07.2009 00:00
- Bydliště: The Dark Side of the Moon
- Klubové ID: 2476
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 122
- Registrován: stř 08.07.2009 00:00
- Bydliště: The Dark Side of the Moon
- Klubové ID: 2476
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
- Bydliště: u phy
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 788
- Kontaktovat uživatele:
Tak jestli je e39 celá pozink,tak je to ten nejmizernější pozink,jakej jsem viděl.Bohužel už jsem musel opravovat i nahnilý prahy,komplet vyvařovat a o růžkách na dveřích ani nemluvě.Taky od té doby už v zimě s e39 nejezdím 3 roky a je klid.Když se kouknete na koncerny,ty jsou taky pozink,nebo např. taková Alfa 156 nebo 166 a absolutně nikde ani náznak hniloby.Dle mýho měli e39 jen část karosérie pozink,myslím si,že blatníky,protože těm nikdy nic nebylo,ale to jen tak hádám.Každopádně antikoroze na e39 je tak na úrovni e36,tzn. bohužel velice špatná!!!:-(
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 788
- Kontaktovat uživatele:
No a jak by mohly souvistek růžky dveří na btw.všech dveřích se zbořením??Bylo to orezlý jen malinko,ale já jsem na to háklivej,takže i tak mě to pěkně sra...o.A ty prahy byly taky oba.Nene,je to bohužel tím,že auto bylo prodáno 1.majiteli v ČR v Autecu,takže od začátku výroby to jezdilo v naši soli a až se mnou jako dalším majitelem to poslední 3 roky na soli nejezdí,takže proto.Já právě bohužel vidím dost e39 okvetlejch,sice né nějak dramaticky,ale jsou.Ten pozink se mi všude nezdá,minimálně na těch dvěřích si myslím,že není na předface ani náhodoufidzi píše:A nebude to tím, že máš nějakou zbořenou? Viděl jsem hodně E39 a koroze většinou minimálni.



..ano souhlas s Eric..em,...je potřeba po tom jít a fakt dělat dutiny, ale pozor nechci zde asi vytahovat stará moudra ale při vystříkávání dveří se velice snadno tím voskem zalepí výtokové kanálky právě na rohách dveří..je potřeba to pak něčím prošťournout....jinak abych dodal ze své skušenosti: měl jsem čtyři e34 a snad jen jedna (100% ani neťuklá) byla vpohodě akorát ty rožky dveří, jinak ty zbývající normálně kvetly jak "na jaře..ale to bylo zjevně zapříčiněno původem (malé bouračky,sůl,oklepané spodky a lemy od kamínků,chybějící různé plastové kryty zespodu. Jako vpodstatě vzato velkou měrou na tomto "kvetení" je samotný tvar a design karoserie...protože jak se někde drží voda jen díky tomu že se tam výří vzduch tak to je špatný....jinak abych doplnil E 34 taky pozink..., dále si dovolím poznamenat že e38 kterou mám je tak nějak vpohodě..akorát jsem odstraňoval rez okolo nedořešených záslepek pro hever v prahu..prostě ten špunt už asi nešel někomu vyndat lehko tak pod něj normálně narval šroubovák vyloup ho ale zároveň tím poškodil celé složení ochraných vrstev..a pak stačí jen jízda v zimě a je to..(jedná se o před FL)