
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 525tds Povolení řemenice kliky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 314
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Klatovy
- Klubové ID: 3294
- Kontaktovat uživatele:
závit je normální
jinak spíš než kolík do setrváku bych zařadil 5tku a zabrzdil to
já to povolil tak že sem ho uříznul, potom šel vytočit normálně rukou
novej sice stojí kilo, ale potom co sem tady četl příspěvky na tohle téma jako třeba nasadit golu, zastartovat, auto vyskočí půl metru a šroub furt drží, tak sem to obětoval
jinak spíš než kolík do setrváku bych zařadil 5tku a zabrzdil to
já to povolil tak že sem ho uříznul, potom šel vytočit normálně rukou
novej sice stojí kilo, ale potom co sem tady četl příspěvky na tohle téma jako třeba nasadit golu, zastartovat, auto vyskočí půl metru a šroub furt drží, tak sem to obětoval
Copak stovku,to ja klidne obetuju,ale abych ho neuriznul a on nesel vytocit
A kdyz zaradim petku a zabrzdim,tak to pruzi,tak nepovolim nic
Proc je nahovno to udelat tim kolikem?Myslis ze by se strihnul?
a to gufero teda nevymenim aniz bych musel ten sroub povolovat?Tam jsou jeste nejaky strouby dokola co drzi remenici? (ted si to nevybavuju jak to tam presne je) dikec

A kdyz zaradim petku a zabrzdim,tak to pruzi,tak nepovolim nic

Proc je nahovno to udelat tim kolikem?Myslis ze by se strihnul?
a to gufero teda nevymenim aniz bych musel ten sroub povolovat?Tam jsou jeste nejaky strouby dokola co drzi remenici? (ted si to nevybavuju jak to tam presne je) dikec

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 314
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Klatovy
- Klubové ID: 3294
- Kontaktovat uživatele:
jj je tam asi 6 šroubů dokola, ty povolíš a sundáš řemenice
pak ti tam ale zbyde díl č. 7 za kterým je gufero a ten drží na tom velkým šroubu
myslim že by to ten kolík nevydržel, hlavně v tom setrváku je docela mělká díra, ale nevim, nezkoušel jsem to
já sem měl takovej porychtung a ten zapadnul do ozubenýho věnce na setrváku, ale to sem měl dole převodovku, což je nesmysl ji kvůli tomu schazovat, navíc sem to stejně nepovolil
já když sem to dělal tak sem u sebe neměl flexu, ale prostě sem to musel udělat tak sem to pižlal pilkou přesně mezi šroubem a tou podložkou a než sem se dostal na dřík toho šroubu tak se povolil sám, takže sem ho ani nezničil, akorát sem pak na brusce srovnal tu podložku(č.6)
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/T ... on_damper/
je to ocelovej šroub v ocelovej klice, takže drží akorát tim jak je našponovanej, po uříznutí by měl jít rukou
kdyby byl v hliníku je to jiná
pak ti tam ale zbyde díl č. 7 za kterým je gufero a ten drží na tom velkým šroubu
myslim že by to ten kolík nevydržel, hlavně v tom setrváku je docela mělká díra, ale nevim, nezkoušel jsem to
já sem měl takovej porychtung a ten zapadnul do ozubenýho věnce na setrváku, ale to sem měl dole převodovku, což je nesmysl ji kvůli tomu schazovat, navíc sem to stejně nepovolil
já když sem to dělal tak sem u sebe neměl flexu, ale prostě sem to musel udělat tak sem to pižlal pilkou přesně mezi šroubem a tou podložkou a než sem se dostal na dřík toho šroubu tak se povolil sám, takže sem ho ani nezničil, akorát sem pak na brusce srovnal tu podložku(č.6)
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/T ... on_damper/
je to ocelovej šroub v ocelovej klice, takže drží akorát tim jak je našponovanej, po uříznutí by měl jít rukou
kdyby byl v hliníku je to jiná
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov