všetko sa dá keď človek chce ale neviem si to predstaviť ako by sa to prerobilo, prečo to chceš prerábať? ja by som skôr vymenil len domček riadenia z klasického na servotronic to by bola potom bomba, len škoda že sa ten servotronic ťažko zháňa
dá sa tam vložiť od klasického domčeku sa líši len tým že na vrchu je konektor, len neviem či tam je príprava pre ten servotronic alebo treba natiahnuť káble
vôľa vzniká v každom domčeku
presne to teraz narýchlo neviem ale servotronic mení účinok posilovača v závislosti od rýchlosti, čiže pri nízkych rýchlostiach s tým zatočíš ľahšie ako s klasickým servom, a pri vyšších rýchlostiach je riadenie tvrdšie
Největší problém bude v tom, že E39tds má hřebenové řízení a E34tds má maticové s pomocným čepem a obávám se, že na hřebenové řízení nebude pod motorem dost místa.