Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E34-hrozna spotreba a jine
Zdravim,mel bych par otazek.Mam E34 520i r.v. 1991. Tak,napr. pri dojizdeni na krizovatku,kdyz hodim neutral,tak mi tak 2x az 3x skocej otacky na 500,na 1000,na 500,na 1000,pak uz to drzi.Nedela to porad,ale vetsinou ano.Cim by to mohlo byt? Dale mam ukrutnou spotrebu,zhruba 20l/100 km. Z vyfuku jde citit,ze to ma moc bohatou smes.Nevite cim zacit? Co prvni vymenit nebo zpravit?Mel sem odpojenou lambu a bylo to to same(kdyz sem menil pred 14 dny svicky,byly cele cerne).Dale se chci zeptat na kolik litru je rezerva.kdyz se rozsviti.Mel sem treba rucicku mirne pod 20 litrama a naraz mi to skocilo na rezervu.Je to normalni? No,to je tak asi vse zatim.Dekuju za pomoc.
cece vcera sem ti takhle objevil podobnou zavadu... sice an escortu ale prakticky stejnej scenar.... volnobeh total v prdeli, spotreba 40/100, cernej kour a smrad benzninu z vejfuku....
vyreseno..
regulator tlaku paliva, jebla ta membrana a do sani sal benzin z listy jak protrzenej... zabavna porucha.... u bmw sem to jeste za celou dobu co je delam nevidel az asi na dva ale tam to jen tak ukapavalo... ale zkus to no...
s tim ukazatelem si hlavu nelam ten je v pici porad...
jinak jeste urcite diagnostika poradi... takova vaha v prdeli umi to same... pridrenej volnobeznak... nepalici jenda civka/svicka .. je toho vic... ale ten regulator mi prijde docela vtipnej a jako umi dost realne takhle zaskodit...
vyreseno..
regulator tlaku paliva, jebla ta membrana a do sani sal benzin z listy jak protrzenej... zabavna porucha.... u bmw sem to jeste za celou dobu co je delam nevidel az asi na dva ale tam to jen tak ukapavalo... ale zkus to no...
s tim ukazatelem si hlavu nelam ten je v pici porad...
jinak jeste urcite diagnostika poradi... takova vaha v prdeli umi to same... pridrenej volnobeznak... nepalici jenda civka/svicka .. je toho vic... ale ten regulator mi prijde docela vtipnej a jako umi dost realne takhle zaskodit...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 262
- Registrován: pon 11.02.2008 01:00
- Bydliště: Uherské Hradiště / Hluk
- Kontaktovat uživatele:
A typ motoru? Na m20 nevim, ale u m50 jsou dvě.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... d_parts-2/ Díl 8 a 6
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... d_parts-2/ Díl 8 a 6
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 310
- Registrován: ned 20.03.2005 01:00
- Bydliště: Mar. Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Na mé ex 520i (M50) mi kolísání otáček na "N" dělal špatný poťák na škrtící klapce (č.2)
http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E34/Sedan/Europe/520i-M50/LHD/M/1991/browse/fuel_preparation_system/throttle_housing_assembly/
Než jsem jej sehnal (koupil), jezdil jsem s odpojenou klapkou. Cena asi 1200,-CZK
http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E34/Sedan/Europe/520i-M50/LHD/M/1991/browse/fuel_preparation_system/throttle_housing_assembly/
Než jsem jej sehnal (koupil), jezdil jsem s odpojenou klapkou. Cena asi 1200,-CZK
Fred: Mohl by ses naučit aspoň číst, když už neumíš psát. Tazatel psal, že na diag. byl...
Osobně bych to viděl spíš na ten snímač polohy škrtící klapky než na lambda sondu, nikdy jsem neslyšel, že by lambda zvýšila spotřebu o deset litrů, vždycky tak litřík nebo dva max. Nebo zkusit checknout ten regulátor tlaku, jak tu někdo psal výš.
Co vím, tak tu nedávno kámoš řešil něco podobnýho na 525i, spotřeba jak prase, vyměnil skoro všechno a nic nepomohlo. Můžu mu zkusit napsat jak dopadl.

Osobně bych to viděl spíš na ten snímač polohy škrtící klapky než na lambda sondu, nikdy jsem neslyšel, že by lambda zvýšila spotřebu o deset litrů, vždycky tak litřík nebo dva max. Nebo zkusit checknout ten regulátor tlaku, jak tu někdo psal výš.
Co vím, tak tu nedávno kámoš řešil něco podobnýho na 525i, spotřeba jak prase, vyměnil skoro všechno a nic nepomohlo. Můžu mu zkusit napsat jak dopadl.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Zkus se podívat na odsávání benzinových par z nádrže a okolo té nádobky s aktivním uhlím. Případně napiš uživateli Bratn, už si přesně nepamatuji, měl tam nedocvaklý jeden konektor a furt to přisávalo ty benzínové páry místo toho, aby si to řídila ŘJ motoru. Zatím zkus zaslepit to odsávání, mezi ventilem Pos. 1 a sáním motoru, podle toho, jaké tam máš provedení viz odkazy níže :
Buď http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 hadičku č. 4 nebo
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 hadičku č. 5 a potom uvidíš. Je to práce na 5 minut, bez diagnostiky, zadarmo a uděláš to na ulici.
Buď http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 hadičku č. 4 nebo
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 hadičku č. 5 a potom uvidíš. Je to práce na 5 minut, bez diagnostiky, zadarmo a uděláš to na ulici.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Ta nádobka s aktivním uhlím (pos. 1) vypadá takto - http://www.realoem.com/bmw/diagrams/h/y/2.png . Ale důležitý je ten elektroventil (pos. 1) - http://www.realoem.com/bmw/diagrams/g/o/4.png . Když bude pořád otevřený, bude to přisávat benzínové páry, i když právě nemá a směs bude bohatá. Ten elektroventil ovládá ŘJ motoru. To je ten konektor (2) na obrázku http://tis.spaghetticoder.org/images/1/00/05/59.jpg
Aha... díky. No já mám prům. spotřebu na BC těch 11-12/100km u 2,5i bez Vanosu, tak si říkám, jestli mám něco řešit nebo ne - jestli by neměla být někde spíš kolem 10l. Ale je to rok 1990, tak si nejsem jistej, jestli to spíš neodpovídá realitě, omega 2,5 benzín se moc pod 10 taky nedostala. Mam tam hodně zpraseno od předchozích majitelů výfukové potrubí, kat úplně chybí, lambda by měla být měněná předchozím majitelem. Chci teď ten výfuk komplet vyměnit, sice za Polsko ale od prvního dílu po konec... pak by to mohlo trochu spadnout.
Takže u toho ventilu zkontrolovat konektor a kdyžtak zaslepovat hadičku, jo?
Takže u toho ventilu zkontrolovat konektor a kdyžtak zaslepovat hadičku, jo?