Kontrolu provedu zítra, tj v úterý, nějak jsem s časem na tom dnes nebyl dobře. Jde ale o to co bych tam měl přesněji najít, mohu pouze zkontrolovat, zda-li je dobře připojený, více s ním nejspíše neudělám.
Co píše rádoby chytrá knížka jak na to :
Magnetický vypínací ventil je umístěn na vstřkovacím čepradle nad palivovými přípojkami. Jakmile otočíme klíčkem zapalování do polohy II je ventil zásobován napětím od řídící jednotky DDE a otevře palivový kanál. Bez proudu je píst ventilu tlakem pružiny vysunutý a uazvírá palivový kanál.
Ookud to dobře chápu, tak když otočím do polohy II klíčkem, měl bych na té svorce naměřit proud od DDE jednotky. Pokud ne , je problém tam. tzn, že čerpadlo nedá, pokud bych tam našel střídavě napětí, může být někde kousnutý kabel, vybrací při startu by mohl přerušovaně dodávat proud na ten ventil, tím by čerpadlo mělo popotahávat naftu na vstřiky ale nétak jak má, tzn bez potřebného tlaku, spíše by ukapávalo.
Chytrá kniha píše, že by měl cvaknout, ale když to tak vezmu to už je cvakání z padesáti míst najednou

Problém pak je, ho uslyšet, když mi kousek vedle chrčí ty dva elektromagnetické ventily topení.
Dále je psáno kontrola : zapneme zapalování, ventil musí cvaknout. V opačném případě odšroubujeme elektrické vedení. Pomocným kabelem spojíme kladný pol baterie s ventilem.
tzn. natvrdo ho zapojíme, tím by mělo začít tlačit chtě nechtě a hlavně by měl cvaknout. Pokud necvakne, tak je zrada tam, pokud ano , bude problém v některých z relé, řekl bych že to oranžové, mělo by být u relé žhavení, chápu to dobře?