Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Ovládání topení e39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Velvetek
Registrovaný
Příspěvky: 1005
Registrován: stř 31.10.2007 01:00
Bydliště: východní čechy
Klubové ID: 2613
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Velvetek »

pánové, přicházím možná s divným dotazem, ale přeci: dá se nějak udělat, abych mohl nastavovat teplotu topení pouze jedním tlačítkem a měnila se teplota i pro spolujezdce? U e39. Občas mě totiž nebaví, přecvakávat teplotu na obou stranách a abych nechal každou jinou, to mi zase vadí :)
Mountainbiker
Registrovaný
Příspěvky: 305
Registrován: sob 05.05.2007 00:00
Bydliště: Hořice v Podkrkonoší
Klubové ID: 1104

#2 Příspěvek od Mountainbiker »

To by byla trošku degradace komfortu, ne? :? Napadá mě jediné - koupit si např. Škodu Octavia I. :lol: Sory za OT.
Uživatelský avatar
Velvetek
Registrovaný
Příspěvky: 1005
Registrován: stř 31.10.2007 01:00
Bydliště: východní čechy
Klubové ID: 2613
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Velvetek »

Mountainbiker píše:To by byla trošku degradace komfortu, ne? :? Napadá mě jediné - koupit si např. Škodu Octavia I. :lol: Sory za OT.
no haha, velmi vtipné, já ale myslel, jestli to jde nějakým trikem přecvaknout, když jedu sám, né že bych tu funkci chtěl zrušit... s tou OCT I., jsi mě teda urazil :lol:
cabatomas
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: pon 01.02.2010 01:00
Bydliště: Plzen

#4 Příspěvek od cabatomas »

Co Ti natom vadí?Že je u Tebe teplota 20 a u spolujezce 22? :D Jestli Tě rozčilujou ty odlišný čísla teplot tam,tak to přelep lepenkou a je klid...nevidim vtom problem...
Mountainbiker
Registrovaný
Příspěvky: 305
Registrován: sob 05.05.2007 00:00
Bydliště: Hořice v Podkrkonoší
Klubové ID: 1104

#5 Příspěvek od Mountainbiker »

Já vím co mu vadí - je to puntičkář, a když nejsou obě čísílka stejný, tak to prostě rozptyluje... Jsem hodně podobný 8) ale takhle daleko jsem ještě nedošel... :lol: :lol:
Pyron
Registrovaný
Příspěvky: 5017
Registrován: pát 25.10.2002 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Klubové ID: 367
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Pyron »

Má to např. ford Smax, tlačítko "mono", u e39 to neni..
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Brátn Moderátor »

abych se přiznal, tak mě to naprosto stejně sere, když jsou ty čísilka různý a překlikávat každý zvlášť je fakt opruz,

jediný co mě napadá, tak je propojit zevnitř na tišťáku a pak když zmáčneš jedno, tak se zmáčkne i druhý, ale tím trvale příjdeš o dvouzónovou klimu

třeba u VW to vyřešili tak, že když otáčíš řidičovým, tak se mění obě, když šáhneš na spolujezdcovo, tak jen spolujezdcovo a pak fungujou obě zvlášť a tlačítkem to zase sjednotíš a ovládáš řidičovým
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Velvetek
Registrovaný
Příspěvky: 1005
Registrován: stř 31.10.2007 01:00
Bydliště: východní čechy
Klubové ID: 2613
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Velvetek »

Bratn: děkuji za pochopení.

Ono to nemá pouze Ford a VW. A mně nevadí, když tam mám 20 a spolujezdec 22, ale teď v zimě si tam dávám na vytopení třeba 25 a pak stahuji na cca 19,5 (na delší cestě), takže mě to občas nebaví přecvakávat na obou stranách a nechat na jedné 19 a na druhé 26 mně teda příjde opravdu blbý. Předelávat nic nechci, jen jsem chtěl vědět, jestli je nějaký jiný trik, něco podržet či tak. Těm, co to pobouřilo, se tedy omlouvám :wink:
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00
Klubové ID: 590

#9 Příspěvek od Dan td »

Velvetek píše:ale teď v zimě si tam dávám na vytopení třeba 25 a pak stahuji na cca 19,5 (na delší cestě)
Tohle děláš v podstatě zbytečně. I když nastavíš třeba 20st., tak auto topí opravdu na maximum, aby té teploty dosáhlo. Potom topit přestane a udržuje 20st. Takže tím, že to nastavíš na 25 "na vytopení" to nijak neurychlíš :wink:
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Snejk »

ja teda nevim ale ja s tim teda problemy nemam... vytapim zasadne na 32 a to vemu proste normalen dva prsty na jedne ruce a automaticky zmacknu obe sipecky a drzim a ani na to necumim ono je to tam celkem rychle... a kdyz uz se jooo smazim ... coz teda vetsinou mam 32 celou cestu... ale pak to poustim jen na nohy a do xichtu vlaznejsi vanek... tak zase vemu zkroucenej pařát a zmacknu obe najednou traba na tech 24.... ale v zime spis radsi "odpojim" okno a jedu dal na 32... mrdat...
Uživatelský avatar
Velvetek
Registrovaný
Příspěvky: 1005
Registrován: stř 31.10.2007 01:00
Bydliště: východní čechy
Klubové ID: 2613
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Velvetek »

Tak díky, pánové. Já s tím v podstatě taky zásadní problém nemám, ale napadlo mě to. Člověk by neřekl, jaké reakce vyvolá takový nevinný dotaz :wink:
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2213
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

#12 Příspěvek od soukupadam »

Jak udělam elektrický stahování okýnek na volnatu? na multifunkčnim je místa pro knofliky dost
kim
Registrovaný
Příspěvky: 212
Registrován: úte 30.09.2008 00:00
Bydliště: Ostrava-Dubina
Klubové ID: 2313

#13 Příspěvek od kim »

Těch tlačítek na okna je taky moc. Stačilo by jedno na všechny :P SORRY ale dlouhé zimní večery dělají divy..........
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2213
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

#14 Příspěvek od soukupadam »

jediný co mě na E39 sere je že nemá stahování oken na volantu.

Tento přísvěkek myslim opravdu vážně
berkelay
Registrovaný
Příspěvky: 928
Registrován: pon 15.11.2004 01:00
Bydliště: Rakovník / Karviná
Klubové ID: 1823

#15 Příspěvek od berkelay »

A kam by jsi to na volantu jako chtěl umístit? Nedovedu si představit, jak by to pak vypadalo. Už i tak je tam těch tlačítek dost, tempomat na pravé straně (tlačítka pro přidání, ubrání, aktivace tempomatu), v levo hlasitost, předhod ve skladbách CD/stanicích (tam a zpět) a přidej si k tomu ještě ovládání telefonu a případně tlačítko pro výhřev volantu a to jsem ještě určitě na nějaké tlačítko zapomněl. Po stranách tedy už místo na další není a na dolní a horní část volantu je to nesmysl, protože smysl MLF volantu je, aby jsi mohl tlačítka ovládat (palcem) bez spuštění volantu a pokud nedržíš volant jako hňup jednou rukou dole nebo jako největší gangster nahoře (což ale spousta lidí na druhou stranu dělá:-) ) tak by jsi na ně prostě nedosáhnul.
vasapasa
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: úte 29.06.2010 00:00
Bydliště: okr. Šumperk
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od vasapasa »

Já akorát nechápu proč si neztlumíte to topení tím kolečkem mezi výdechama uprostřed palubky. Já mám tedka přes zimu nastaveno 32 32 na obě zóny a když jedu náhodou někde dál tak jen pootočím kolečko z červené čárky na modrou a topení se zeslabí.

Nevím teda jaká je přesně funkce toho kolečka. Je tam asi 5 nebo 6 poloh, tak kdyby mi to někdo mohl vysvětlit jak to topení funguje když je tím kolečkem potočený do určité polohy,tak bych byl rád.Díky
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#17 Příspěvek od ACDC »

Při točení tím kolečkem pouze určuješ míchání studeného vzduchu s vzduchem z klimy. Je to čistě mechanický system. A štve mně, že není podsvětlené. Soudruzi lajdáci.
Foster
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: sob 31.07.2010 00:00
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Foster »

Vážně není podsvětlené?
Nikomu to ovládání míchaní studeného a teplého vzduchu u výdechů na středním panelu nesvítí? Mě to to na některém starším modelu svítilo. Ale ted mi to na E39 nesvítí. Myslel jsem, že tam mám prasklou žárovku... :roll:
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Brátn Moderátor »

bohužel na tohle lajdáci inženýři v BMW zapomněli, E34 to má, E39 ne a tak pokaždý rozsvítím v autě abych se podíval, jestli je teplá dolů nebo nahoru, jediný co měly navíc mladší verze, tak bylo jasně bílý označení na kolečku kde se láme červená s modrou a to jde vidět v lichtpacketový oranžový diodě ze stropní svítilny, ale jinak dohromady je to vše
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
Odpovědět