
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Ovládání topení e39
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 305
- Registrován: sob 05.05.2007 00:00
- Bydliště: Hořice v Podkrkonoší
- Klubové ID: 1104
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 305
- Registrován: sob 05.05.2007 00:00
- Bydliště: Hořice v Podkrkonoší
- Klubové ID: 1104
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
- Kontaktovat uživatele:
abych se přiznal, tak mě to naprosto stejně sere, když jsou ty čísilka různý a překlikávat každý zvlášť je fakt opruz,
jediný co mě napadá, tak je propojit zevnitř na tišťáku a pak když zmáčneš jedno, tak se zmáčkne i druhý, ale tím trvale příjdeš o dvouzónovou klimu
třeba u VW to vyřešili tak, že když otáčíš řidičovým, tak se mění obě, když šáhneš na spolujezdcovo, tak jen spolujezdcovo a pak fungujou obě zvlášť a tlačítkem to zase sjednotíš a ovládáš řidičovým
jediný co mě napadá, tak je propojit zevnitř na tišťáku a pak když zmáčneš jedno, tak se zmáčkne i druhý, ale tím trvale příjdeš o dvouzónovou klimu
třeba u VW to vyřešili tak, že když otáčíš řidičovým, tak se mění obě, když šáhneš na spolujezdcovo, tak jen spolujezdcovo a pak fungujou obě zvlášť a tlačítkem to zase sjednotíš a ovládáš řidičovým
- Velvetek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1005
- Registrován: stř 31.10.2007 01:00
- Bydliště: východní čechy
- Klubové ID: 2613
- Kontaktovat uživatele:
Bratn: děkuji za pochopení.
Ono to nemá pouze Ford a VW. A mně nevadí, když tam mám 20 a spolujezdec 22, ale teď v zimě si tam dávám na vytopení třeba 25 a pak stahuji na cca 19,5 (na delší cestě), takže mě to občas nebaví přecvakávat na obou stranách a nechat na jedné 19 a na druhé 26 mně teda příjde opravdu blbý. Předelávat nic nechci, jen jsem chtěl vědět, jestli je nějaký jiný trik, něco podržet či tak. Těm, co to pobouřilo, se tedy omlouvám
Ono to nemá pouze Ford a VW. A mně nevadí, když tam mám 20 a spolujezdec 22, ale teď v zimě si tam dávám na vytopení třeba 25 a pak stahuji na cca 19,5 (na delší cestě), takže mě to občas nebaví přecvakávat na obou stranách a nechat na jedné 19 a na druhé 26 mně teda příjde opravdu blbý. Předelávat nic nechci, jen jsem chtěl vědět, jestli je nějaký jiný trik, něco podržet či tak. Těm, co to pobouřilo, se tedy omlouvám

Tohle děláš v podstatě zbytečně. I když nastavíš třeba 20st., tak auto topí opravdu na maximum, aby té teploty dosáhlo. Potom topit přestane a udržuje 20st. Takže tím, že to nastavíš na 25 "na vytopení" to nijak neurychlíšVelvetek píše:ale teď v zimě si tam dávám na vytopení třeba 25 a pak stahuji na cca 19,5 (na delší cestě)


Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
ja teda nevim ale ja s tim teda problemy nemam... vytapim zasadne na 32 a to vemu proste normalen dva prsty na jedne ruce a automaticky zmacknu obe sipecky a drzim a ani na to necumim ono je to tam celkem rychle... a kdyz uz se jooo smazim ... coz teda vetsinou mam 32 celou cestu... ale pak to poustim jen na nohy a do xichtu vlaznejsi vanek... tak zase vemu zkroucenej pařát a zmacknu obe najednou traba na tech 24.... ale v zime spis radsi "odpojim" okno a jedu dal na 32... mrdat...
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2213
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2213
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 928
- Registrován: pon 15.11.2004 01:00
- Bydliště: Rakovník / Karviná
- Klubové ID: 1823
A kam by jsi to na volantu jako chtěl umístit? Nedovedu si představit, jak by to pak vypadalo. Už i tak je tam těch tlačítek dost, tempomat na pravé straně (tlačítka pro přidání, ubrání, aktivace tempomatu), v levo hlasitost, předhod ve skladbách CD/stanicích (tam a zpět) a přidej si k tomu ještě ovládání telefonu a případně tlačítko pro výhřev volantu a to jsem ještě určitě na nějaké tlačítko zapomněl. Po stranách tedy už místo na další není a na dolní a horní část volantu je to nesmysl, protože smysl MLF volantu je, aby jsi mohl tlačítka ovládat (palcem) bez spuštění volantu a pokud nedržíš volant jako hňup jednou rukou dole nebo jako největší gangster nahoře (což ale spousta lidí na druhou stranu dělá:-) ) tak by jsi na ně prostě nedosáhnul.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 171
- Registrován: úte 29.06.2010 00:00
- Bydliště: okr. Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Já akorát nechápu proč si neztlumíte to topení tím kolečkem mezi výdechama uprostřed palubky. Já mám tedka přes zimu nastaveno 32 32 na obě zóny a když jedu náhodou někde dál tak jen pootočím kolečko z červené čárky na modrou a topení se zeslabí.
Nevím teda jaká je přesně funkce toho kolečka. Je tam asi 5 nebo 6 poloh, tak kdyby mi to někdo mohl vysvětlit jak to topení funguje když je tím kolečkem potočený do určité polohy,tak bych byl rád.Díky
Nevím teda jaká je přesně funkce toho kolečka. Je tam asi 5 nebo 6 poloh, tak kdyby mi to někdo mohl vysvětlit jak to topení funguje když je tím kolečkem potočený do určité polohy,tak bych byl rád.Díky
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
- Kontaktovat uživatele:
bohužel na tohle lajdáci inženýři v BMW zapomněli, E34 to má, E39 ne a tak pokaždý rozsvítím v autě abych se podíval, jestli je teplá dolů nebo nahoru, jediný co měly navíc mladší verze, tak bylo jasně bílý označení na kolečku kde se láme červená s modrou a to jde vidět v lichtpacketový oranžový diodě ze stropní svítilny, ale jinak dohromady je to vše