Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
tds těsnění pod hlavou
Zdravím,
koupil jsem tds s tím, že je špatně nastavené čerpadlo a proto špatně táhne a za tepla nechytá.. Bohužel jsem zjistil, že mi pod hlavou teče olej a že mizí voda, voda se ale nedostává do oleje.. je možné, že se voda dostává do spalovacího prostoru a tam se spaluje s naftou a proto to hůř táhne a za tepla z důvodu vody ve válci nestartuje? Je to moje vize a potřeboval bych ji potvrdit či vyvrátit..
myslíte, že když měl táta asi 4x rozdělanej komplet motor 2,5D z transita, že by zvládl vyměnit těsnění pod hlavou? bojí se toho sesazování a 6válců.. díky moc.. a když by byl nějaky popis opravy, ideálně z obrázky byl bych nesmírně vděčnej..jinak motor má normální zvuk, tak snad nebude KO hlava ne? a ještě, jakým způsobem se nastavují ventily? kámoš řikal, že hlavně aby tam nebyli nějaký podložky na nastavení nebo co.. dík za odpověď
koupil jsem tds s tím, že je špatně nastavené čerpadlo a proto špatně táhne a za tepla nechytá.. Bohužel jsem zjistil, že mi pod hlavou teče olej a že mizí voda, voda se ale nedostává do oleje.. je možné, že se voda dostává do spalovacího prostoru a tam se spaluje s naftou a proto to hůř táhne a za tepla z důvodu vody ve válci nestartuje? Je to moje vize a potřeboval bych ji potvrdit či vyvrátit..
myslíte, že když měl táta asi 4x rozdělanej komplet motor 2,5D z transita, že by zvládl vyměnit těsnění pod hlavou? bojí se toho sesazování a 6válců.. díky moc.. a když by byl nějaky popis opravy, ideálně z obrázky byl bych nesmírně vděčnej..jinak motor má normální zvuk, tak snad nebude KO hlava ne? a ještě, jakým způsobem se nastavují ventily? kámoš řikal, že hlavně aby tam nebyli nějaký podložky na nastavení nebo co.. dík za odpověď
s pomocí a zkušenostma Tvého otce bych se do toho pustil
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
no doufám, že to snad hlavou nebude, ale už to, že pod ní trošku povytéká olej mi vadí..chystám se s tim po novém roce zajet někam k odborníkovi. Ono to za tepla točí, ale nechytí, za studena to také nechytne okamžitě, musím chvíli točit..tak mě napadlo zkusit otočit tím čerpadlem, ale na jakou stranu a o kolik? potřeboval bych právě nějakej návod..
Čerpadlem otočit můžeš, směrem k bloku přidáváš předvstřik a směrem od ubíráš. Nicméně se předvstřik nastavuje na hodinky a u Tds je to 0,95 mm, u Td 1,05 mm při postavení motoru na OT. Jestli ale nemáš zkušenosti s nastavením, tak se v tom nevrtej a radši si to nech udělat. Ono tam může být více závad. Jak to tak z Tebe leze, tak to vůbec blbě startuje, tak bych asi v první řadě změřil tlaky a zkusil to načíst diagnostikou. 

dík, no známej, co opravuje náklaďáky mi u nich v servisu změří tlaky a uvidíme,
každopádně ten od koho jsem to kupoval měl prý čerpadlo venku a když ho dal zpátky tak to blbě startuje hlavně za tepla, to nechytne vůbec a celkově auto hůř táhne.. jinak motor poslechem běží pěkně..no jsem zvědavej do jakýho vraku jsem zas investoval a hlavně kolik budu muset investovat..
každopádně ten od koho jsem to kupoval měl prý čerpadlo venku a když ho dal zpátky tak to blbě startuje hlavně za tepla, to nechytne vůbec a celkově auto hůř táhne.. jinak motor poslechem běží pěkně..no jsem zvědavej do jakýho vraku jsem zas investoval a hlavně kolik budu muset investovat..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
být na tvém místě tak poslechnu ostatní a nejdřív bych hledal závadu někde jinde,to že to netáhne bude nejspíš čerpadlem hlavně jestli ho někdo rozebral doma na koleně tak to nedáš doma sám pořádně dohromady,jestli měl venku jen celé čerpadlo a nikdo se v něm nešťoural, tak se to dá ještě nastavit podle ucha,když máš trochu zkušenosti. Ale nejlepší je zajet do Bosch diesel servisu nebo k někomu kdo to dělá a má na to vybavení.
Jinak těsnění pod hlavou není zas tak složité vyměnit,důležité je potom správně nastavit rozvody,na vačce totiž není žádný klínek,ale když si koupíš knížku Jak na to, tak zrovna výměna těsnění je tam celkem dobře popsaná,jinak tam už není asi nic. Mimochodem mě to táhlo normálně i s prasklou halvou,jen se ti tlakujou hadice a chladič.
Zadalší TDS má hydfroštely pod ventily takže podložky tam nehledej.
A nejlevnější oprava jak už tu někdo psal, když to netáhne je výměna hadičky ze spodu ze sání do čidla tlaku.
Jestli to nestartuje teplé je to, ale na 90% čerpadlo.
Jinak těsnění pod hlavou není zas tak složité vyměnit,důležité je potom správně nastavit rozvody,na vačce totiž není žádný klínek,ale když si koupíš knížku Jak na to, tak zrovna výměna těsnění je tam celkem dobře popsaná,jinak tam už není asi nic. Mimochodem mě to táhlo normálně i s prasklou halvou,jen se ti tlakujou hadice a chladič.
Zadalší TDS má hydfroštely pod ventily takže podložky tam nehledej.
A nejlevnější oprava jak už tu někdo psal, když to netáhne je výměna hadičky ze spodu ze sání do čidla tlaku.
Jestli to nestartuje teplé je to, ale na 90% čerpadlo.
Ano, to že TDS táhne i s prasklou hlavou OK můžu potvrdit, akorát se přehřejvá.
Posunutí hlavz na čerpadle mi taky tehdy pomohlo poměrně dost výrazně, stačí sundat sání a pak se to dá povolit a vždycky trochu pohnout, dotáhnou, nastartovat a zaverglovat s plynem jak se to bude chovat. Měnilo to myslim i to jak rychle auto nastartovalo.
Kdyžtak čerpadlo mi ještě zbylo, z '92 automatu, pokud ti to startuje špatně za tepla kvuli čerpadlu. Za studena to může bejt klidně i žhavičkama, u mě tehdy bylo.
Posunutí hlavz na čerpadle mi taky tehdy pomohlo poměrně dost výrazně, stačí sundat sání a pak se to dá povolit a vždycky trochu pohnout, dotáhnou, nastartovat a zaverglovat s plynem jak se to bude chovat. Měnilo to myslim i to jak rychle auto nastartovalo.
Kdyžtak čerpadlo mi ještě zbylo, z '92 automatu, pokud ti to startuje špatně za tepla kvuli čerpadlu. Za studena to může bejt klidně i žhavičkama, u mě tehdy bylo.